Servicegericht vriendelijk

Wat ik al zei goeie service en vriendelijk geholpen. Wat tegenwoordig zeldzaam is….. mijn product was niet voorradig maar na goed handelen van de medewerker bleek het toch nog mogelijk te zijn, heel blij mee dus 8)

Je krijgt precies wat je vraagt. Ik was heel blij dat ik dit vanuit Spanje kon regelen Ook snel geleverd

Prima ervaring.

Nadat ik door een uiterst vriendelijke mevrouw telefonisch te woord ben gestaan. Heb ik de bestelling geplaatst en dat ging super. Het bestelde kwam heel snel onbeschadigd bij mij thuis aan. Een aanrader!!!?!??

Goed. Betrouwbaar

Het enige minpuntje : Teveel emails rondom een bestelling. Pfffft

snel en verzorgd

snel en verzorgd

Fijne service

Ik heb 9augustus een heel fijne levensboom gekocht.mijn eerste keer via iDeal betaald.hele snelle reactie van de webshop binnen 36uur had ik mijn bestelling al in huis echt top.ik raad iedereen aan om daar te kopen.bedankt voor de fijne service.

Mooie kwaliteitsproducten en uitstekende service!

De gietijzeren tuinmeubels die ik besteld had zijn mooi en van goede kwaliteit en werden heel snel geleverd door de vriendelijke eigenaresse zelf...

Fijne communicatie en snel verzonden!

Fijne communicatie en snel verzonden!

Top webshop

Zeer overzichtelijke webshop . Kwaliteit prijs verhouding zeer goed . Vlotte levering

Snelle service en mooie producten

Gewoon top

Snelle service en mooie producten

Gewoon top

snelle service en goed verpakt

Prima leverinb

Prima website en goede follow up. Zeer tevreden met het contact en de levering.

Bestelling is heel goed verlopen

Aanrader!

Leuke beeldjes, goede service.

Leuke artikelen. Helaas was een artikel wat ik bestelde niet meer op voorraad maar er werd snel contact opgenomen en alternatieve opties aangeboden. Snel en netjes geholpen. Goede service

Te leur gesteld

Ik had 2 beeldjes uitgezocht en besteld maar bij verdere uitvoering van mijn bestelling was er maar 1 beeldje leverbaar en verder geen mogelijkheid. De 2 beeldjes horen bij elkaar. Jammer maar dat is een teleur stelling. jvdberg

Erg jammer dat u reageert met een 3. Er is direct duidelijkheid gegeven en u had uw hele bestelling direct kunnen annuleren toen bleek dat een van de beeldjes uitverkocht was. U koos er voor om die ene wel te ontvangen. Wat kan een winkel nog meer doen? Met vriendelijke groeten, Edith

Snelle reactie, mooie verzorging van hetgeen je doet versturen naar iemand

Een uitstekende service!

Zeer vriendelijk onthaal, geduldige, snel en duidelijke afspraken.

Absolutely wonderful!

I am completely happy with my experience with Decostyle. Specifically, Edith, from the team has been extremely helpful and communicative. The statuette I got is of absolutely great quality and my wife (for whom I bought it as a gift) loves it dearly! Highly recommended.

De bestelling was snel binnen en ook precies wat ik had verwacht.

Netjes en snel geleverd

1 gietijzeren levensboom en 2 paradijsvogels voor buiten, heel mooi en blij mee.

Mooi artikel zeer goed cerpakt heel blij mee snel geleverd super.

Mooi

Snelle levering mooie spullen

prima service

en deel van de bestelling is op verzoek eerder gestuurd. Prima geregeld.

Mijn fotolijstje met tekst voor een overleden hondje heb ik besteld , deze was helaas niet op voorraad maar ik kreeg s'avonds netjes een mailtje met daarin dat het ongeveer 2 weken kon duren en de medewerkster vroeg of ik daar bezwaar tegen had. Na twee weken netjes en goed verpakt geleverd !! In een woord Top !!! Volgende keer bestel ik hier zeker weer .. er zijn nog weinig mensen die je wat laten weten als je bestelling vertraagd is .. Vond het super netjes en daardoor kon ik ook die twee weken nog wel wachten