Mijn fotolijstje met tekst voor een overleden hondje heb ik besteld , deze was helaas niet op voorraad maar ik kreeg s'avonds netjes een mailtje met daarin dat het ongeveer 2 weken kon duren en de medewerkster vroeg of ik daar bezwaar tegen had. Na twee weken netjes en goed verpakt geleverd !! In een woord Top !!! Volgende keer bestel ik hier zeker weer .. er zijn nog weinig mensen die je wat laten weten als je bestelling vertraagd is .. Vond het super netjes en daardoor kon ik ook die twee weken nog wel wachten

snelle levering, goede kwaliteit

goede kwaliteit keurig verpakt goede communicatie snelle levering

Prima geregeld

De materialen kloppen met de website. Voorraden en levering liepen niet helemaal in de pas, echter daarover werd je zeer keurig en stipt geïnformeerd. Dat zouden meer sites mogen doen.

Leuke artikelen

Leuke artikelen en betaalbaar. Snelle levering en goede communicatie. Kreeg een mailtje dat er 2 artikelen uitverkocht waren , 1 artikel vervangen en 1 artikel terug laten betalen , had de volgende dag het geld al op mijn rekening staan. Reageerd snel op de mail terug. Top website.

Erg goede service

Het product dat ik besteld had was niet zoals verwacht, en dat werd zeer netjes en goed afgehandeld.

Goede, snelle service en meedenkend personeel.

Heb contact opgenomen met decostyle voor een aanpassing van een gedenkhart naar eigen wens. Hierop werd geantwoord, dat ze dit met leverancier zouden bespreken. Al snel kregen we bericht dat de aanpassing mogelijk was. Binnen enkele dagen mocht ik het gedenkhart in goede orde en geheel naar wens ontvangen. Super blij en dankbaar voor deze kleine aanpassing met grote betekenis.

Goede kwaliteit snelle reacties

Contact met Decostyle verliep super. Heel vriendelijk en begripvol Binnen 24 uur kon ik mijn bestelling bewonderen. Ik ben zeer tevreden.

Tevreden klant

Snelle levering en fijn contact met de de klantenservice.

perfect

Prachtige winkel met heel veel mooie dingen, alle afspraken keurig netjes nagekomen. Ook de levering keurig op tijd. Kortom een winkel waar ik in de toekomst zeer zeker nog zal terugkomen

snelle levering en correct.

De bestelling werd snel geleverd en was heel goed verpakt.

Prima service, mooie lamp!

De bestelling werd netjes op de afgesproken dag afgeleverd. Het is een prachtig lampje en ik ben er erg blij mee.

Snelle levering,goed product.

Goed product,snelle levering.

top! snel en goed gecommuniceerd

prima gegaan, aanrader!

Keurige levering

Artikel was niet op voorraad, werd netjes op de hoogte gehouden, en 3 dagen later artikel alsnog ontvangen.

Helemaal prima

Snelle levering en mooi artikel.

Goede service, snelle verzending, veilig verpakt

Heel tevreden

toppers

super netjes. grote klasse

Hele mooie lamp en prima service

Ik had een lamp besteld die helaas niet meer voorradig was. De eigenaresse heeft meteen voor me gekeken welke lampen er wel op voorraad waren en een week later stond er een prachtig windlicht in mijn kamer. Top service!

Goed en snel geholpen!

Nadat ik iets besteld had wat niet meer op voorraad was werd er telefonisch en via app foto's een alternatief aangeboden. Zo had ik toch mn cadeau nog binnen voor Valentijnsdag

Mooi item, en goed beschermd verpakt

Was een goede service o.dat mijn zusje ook had besteld kreeg ik zelfs een mail of de bestelling wel klopte

Prachtig

En goed verpakt

Snel, helder en goed!

Snelle levering, duidelijke en persoonlijke communicatie, mooi product. Top!

Zeer snel Met reageren mijn order kwam gebroken aan en kreeg snel Een reactie krijg nieuw en andere artikel wat niet meer leverbaar is geld terug fijne webwinkel Lieve eigenares aanrader zal ondanks deze teleurstelling tog weet bestellen mooie dingen genoeg op de website

super

ik ben er zo blij mee het is echt zo mooi de urntjes voor mijn pa en ma, ik ben echt heel erg gelukkig dat ze zo een mooi plekje hebben en krijgen!

Schoolstraat 8 6911AZ Pannerden