Goede en snelle levering

Duidelijke website Nette afhandeling

Prachtige gietijzeren deurbel.

Prachtige gietijzeren deurbel. Alleen jammee dat de Harley Davidson niet in leger groen leverbaar is en heb de motor zelf nu Leger groen gemaakt.

Een vriendelijke en klantgerichte benadering

Mijn ervaring met Decostyle was een hele warme en klantvriendelijke behandeling, het product dat ik had besteld online was helaas niet meer leverbaar en ik vroeg om advies voor een soortgelijk product in dezelfde prijsklasse, werd daar fantastisch mee geholpen, ook toen het product tijdens het transport was beschadigd werd er niet moeilijk gedaan

Was goed geregeld niks mis mee

Alles ging heel vlot.

Alles verliep prima .

Keurig op tijd geleverd!

Is een cadeau, staat nog ingepakt! Ben heel benieuwd.....

Tijdig geleverd. Spullen naar verwachting. Kortom prima.

Vraagt door en helpt

Ik had lampjes besteld voor mijn Tiffany lamp. Edith nam contact met mij op via de email om de bestelling te verifieren. Ik bleek de verkeerde maat lampjes te hebben en zij gaf mij advies nav een foto. Ze heeft mij toen de juiste lampjes toegestuurd. Top en ik bestel de volgende keer zeker bij Decostyle.

Goed,snelle reactie.

Vriendelijk aan de telefoon, en snelle levering, was wel begin november, en het artikel voldeed helemaal als wat ik op de site gezien had,echt blij mee!

divno

Odlična komunikacija-ljubazan prodavač dostava i paket su odlično napravljeni. proizvod koji sam kupio---božica pravde---predivno izgleda čak i ljepše i bolje nego što je opisano zahvaljujem odličnom prodavaču !!!

• Biste li nam preporučili? Yes

Had beter gekund!

zelf moeten bellen! was volgens hun al verstuurd, wat niet helemaal klopte.

Heel goede service

Zeer snelle en goede service! Doe zo verder

superblij

snelle levering , heel erg blij met de bronzen uil , ziet er mooi uit , goede prijzen

Ik kreeg netjes een mailtje dat het bestelde onderdeel niet voorradig en dat het een paar weken kon duren eer het er weer was. Ik kreeg het reeds betaalde bedrag retour gestort. Nadat ik bericht kreeg dat het onderdeel in aantocht was heb ik de bestelling opnieuw geplaatst / betaald. Pakje in prima staat ontvangen.

heel positief, mooi product

goede service, mooi product

Goede artikelen en goed geprijst

Goede website, snelle levering

Alles goed en snel verzorgt

Service oriënteert en klant vriendelijk met goede producten

Mooi mondkapje

Vandaag mijn mondkapje ontvangen. Heeft iets meer dan een week geduurd. Maar dat is misschien in deze bijzondere tijd niet zo vreemd. Mondkapje zag er mooi en verzorgd uit. Dat in tegenstelling tot de verpakking ! Deze was helemaal verfrommeld en hing met plakband aan elkaar.

Goedemiddag Marcel. U verwart mij met een andere webwinkel, want ik verkoop helemaal geen mondkapjes!!! Zou u deze review kunnen verwijderen of aanpassen? U heeft bij mij een gedichten wenskaart van hout besteld. Met vriendelijke groeten, Edith

zeer snel geleverd!

goed ingepakt en snel aan huis , mooie afgewerkte en stevige boom

Precies wat ik ervan verwachte

Super correct en vlugge bezorging!

Een webshop die het vertrouwen meer dan waard is!

Snelle levering van een mooi product

Ik heb een goede ervaring met decostyle, ze reageerden snel en de levering duurde maar één dag en het product is helemaal naar verwachting .

Uitstekende eerste kennismaking!

Voor het eerst bij DecoStyle besteld. Snelle levering, uitstekende service.

Goede service en afspraak is afspraak

Goede ervaring met DecoStyle. Bij vragen via mail, per omgaande een reactie. Ik heb ervaren dat afspraak ook echt afspraak is. Complimenten.