Snelle levering en retourneren geen probleem en snel afgehandeld

Perfecte service en kwaliteit.

Snelle levering. leuke artikelen. Kwalitatief goed.

Ik ben zeer tevreden

snelle levering, goed verpakt

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering

Netjes en goede service

Ik heb op deze site iets besteld en ben heel tevreden. Heel netjes en goede service

Alles volgens verwachting

Snel antwoord na mijn ongerustheid waren goed op de hoogte en alles verliep zoals ze gezegd hadden

Krasimira

I bought a beautiful wall panel and two sets of shelves. They are great and at a good price. Thank you very much, I remain your regular customer

Snelle goede service

Een artikel uit de webshop besteld, helaas bleek het niet op voorraad. Toch snel geregeld en dus was het op tijd binnen

Heel mooi

Ja is een heel mooi wastafelonderkast ziet er netjes uit

Wat ze beloven is waar.

Mooi ,was net waar ik al lang zocht ,,maar nergens vond.

Bij jullie vind ik de dingen in een ruim aanbod,

Top geregeld en snelle levering

Zelfs bij breuk van een onderdeel snel en accuraat gereageerd.

Super goede service

levensboom besteld en 2 dagen later was hij al binnen. Erg mooie levensboom, mooi cadeau voor mijn dochter en schoonzoon hun verjaardag. Mooie betekenis nu ze samen een prachtige dochter verwachten.

boeiende winkel

unieke zaken en dingen blijken gewoon te koop zijn, ervaring rijker, alleen de postbezorging duurde iets langer, maar dat is te begrijpen in een covid tijdperk

snelle levering.goede prijs

ga zeker vaker wat bestellen....

Erg makkelijke installatie, beperkte instelmogelijkheden

De installatie ging super makkelijk. De mogelijkheid om dingen in te stellen dan wel te controleren is beperkt.

Geheel volgens verwachting

Uitstekende ervaring met decostyle. Prima levering

Snelle reactie op de mail. Het artikel was er de volgende dag al! Met zelfs de optie om het in te laten pakken. En daarmee ook nog de goedkoopste die ik tegenkwam. Goede en persoonlijke service :)

Heel erg tevreden over de aankoop

Ik heb via internet gezocht. En zo ben bij bij de decoloods terecht gekomen.

Snelle Service

Helemaal top!

We kregen het erg zorgvuldig ingepakt. Zware, goede kwaliteit. We wilden het voor buiten gebruiken, maar wisten niet hoe het zou houden. Kregen zeer uitgebreide info van een zeer vriendelijke dame. Geweldige service.

Wat een service bood Decostyle me aan! Super tevreden en een heel warme dame. Mijn partner had zijn cadeau nog vroeger dan verwacht. Een echte aanrader!