Wat een service bood Decostyle me aan! Super tevreden en een heel warme dame. Mijn partner had zijn cadeau nog vroeger dan verwacht. Een echte aanrader!

prima service, snel geleverd!

super netjes afgeleverd

GEWELDIG GOED KAN NIET BETER KWALITEIT /PRIJS IS GOED IN BALANS

KLANT VRIENDELIJK KWALITEIT EN ZEER SNELLE ZEER GOEDE SERVICE

Netjes en op tijd geleverd

Het bestelde artikel was netjes ingepakt en zag er precies zo uit als op de site .

Ziet mooi uit

Levensboom ziet mooi uit hangt in de tuin tegen de muur.De rest is natuurlijk afwachten hoe dit product zich verder houd, hij hangt pas.

Blij dat we deze site gevonden hebben!

Een hele goede service van bestellen tot afleveren. Onze ouders waren heel blij met de mooie zon voor aan de buitenmuur. Ze merkten nog op dat hij zo netjes was ingepakt.

Hele goede communicatie en heel behulpzaam. Mooie en degelijke spullen

snelle levering, topproduct voor eerlijke prijs

snelle levering, topproduct voor eerlijke prijs

Kwaliteit product en snelle service

Een gietijzeren deurbel gekocht en snel geleverd gekregen. Goede kwaliteit en een vriendelijke mail met daarin de lever datum.

Goed maar wel prijzig

niets mis mee :)

netjes geleverd , helemaal zoals ik het gedacht had. en een aardig woordje erbij.

Mooi assortiment, zeer goede en vriendelijke communicatie en prima producten geleverd.

Korting was ik vergeten aan te kruisen, maar telefonisch en per mail direct opgelost. Klasse!

Leuke spulletjes vindt altijd wel iets naar mijn zin

De dikke bommabeeldjes zijn geweldig en mooi gedetailleerd en geven een zomergevoel

Top service!

Snelle verzending en bij vragen een snel en duidelijk antwoord.

Goede service, verstand van zaken, netjes en beleefd

Drankentafel besteld, echter ontbraken wat onderdelen. Binnen een week kreeg ik een nieuwe! Prima geregeld!

Mooi

Snel geleverd,past mooi op ons tuinhuis

Snelle levering en stipte berichtgeving over de status

Goed en snel geregeld

Eerste ervaring, top!

Mooi assortiment, gemakkelijk bestellen, goede communicatie over de levertijd, degelijk verpakt, kortom: niet anders dan een zeer goede ervaring met dit bedrijf!

Vlotte levering. Ik kreeg een mailtje dat het wens flesje niet op voorraad was en wanneer dit binnen zou komen en verstuurd zou worden. Bij de levering was ook een persoonlijke boodschap toegevoegd. Dat een " onbekende" zo attent is deed mij ontzettend goed.

Uitstekend.

Kwaliteit was goed,ben zeer tevreden, artikel was heel mooi,precies zoals verwacht.

Mooie spullen

In deze coronatijd een handgeschreven kaartje met een engeltje bij de bestelde spullen ontvangen. Heel mooi gebaar.

Leuke producten en persoonlijke service

Toen de betaling via de website het niet deed, ben ik vriendelijk via de mail verder geholpen. Producten daarna snel ontvangen. Alles klopte volgens voorbeeld op de website. We hebben er veel plezier van!

Prachtige tiffany lampen. Wij zijn er heel blij mee. Hartelijke groet, Flip en Ineke van der Flier

Schoolstraat 8 6911AZ Pannerden