Pakketje werd snel geleverd met een persoonlijke noot erbij.

Goede spullen

Erg fijne winkel!

Erg leuke spullen te koop voor een mooie prijs. Al eens eerder spulletjes besteld, de spullen komen altijd netjes en snel aan. Je ziet dat er echt aandacht wordt besteed aan hoe het product wordt geleverd. Ik ga in de toekomst de webshop vaker bezoeken en zal de webshop zeker aanbevelen!

Voordat we iets gingen bestellen hebben we telefonisch contact gehad, toen zijn we zeer vriendelijk te woord gestaan, in de winekel kijken was niet mogelijk. We hebben toen een lamp besteld via internet en deze kwam zeer goed verpakt aan, het was een prachtexemplaar. Later een vlinder besteld, deze was ook zeer goed verpakt en hij is ook prachtig. Kortom Decostyle levert prima producten en verzorgd de verzending goed. Ook de website is schitterend en overzichtelijk. Kortom ga zo door en bedankt voor de goede service. Vriendelijke groeten Hans Smeier

Hele goede Service.

Goede service!

Het artikel was keurig ingepakt en zag er precies uit zoals op de foto. Ik ben er zeer tevreden mee.

Snel en correct

Goede communicatie, snel ontvangen

Boven verwachting

Super goede kwaliteit en zeer goede communicatie... en snel verzonden

Heel Goed.

Ik ben heel snel en goed geholpen.

Snelle service en super kwaliteit

Snelle service en super kwaliteit

uitstekende service en snelle levering

Ik had 3 bronzen beeldjes besteld en die zijn van perfecte kwaliteit, goed ingepakt en verzonden en snel geleverd. Chapeau

Goede persoonlijke betrokkenheid en mooi resultaat

Zoals in dd mail beschreven was het jammer van de langere levertijd. Maar het resultaat was zeker het wachten waard. Bedankt en tot de volgende bestelling.

Zeer goede service en prachtige producten

Heel vriendelijke communicatie en prachtige service !

Zeer vriendelijke communicatie,snelle verzending en bezorging en alles tip-top in orde ! Voor herhaling vatbaar :-)

makkelijk bestellen, leuke producten!

Pluspunten

Mooi product, zoals verwacht, goed verpakt en snel geleverd.

Pluspunten

Snelle service vind t ook top dat je t kan laten inpakken en ervoor kan kiezen de factuur niet in t pakketje te doen.

Geen

Pluspunten

super service Volgende dag gebeld om nog wat bij te bestellen en hoewel mijn bestelling al verpakt was en klaar stond om opgehaald te worden,kon er nog iets bij . Scheelde toch weer in de verzendkosten

Pluspunten

Snelle levering. Ze doen wat ze beloven.

Geen dus

Pluspunten

snelle levertijd

Pluspunten

Snelle feedback. Nette producten

levertijd duurde iets langer. 1 vlinder qua kleur wijkt wel af van de andere 3. Is op zich niet erg maar wijkt wel af.

Pluspunten

Leuke producten en betaalbaar. Vlotte afhandeling van de bestelling.

De info kan scherper.

Pluspunten

goede snelle en nette levering van mijn gietyzeren muziekstandard

Pluspunten

Artikel was stuk bij ontvangst, door de goede service werd dit verholpen door n nw te sturen

Schoolstraat 8

6911AZ Pannerden