op tijd besteld en op tijd ontvangen Cardridges zijn ook al zijn het eigen merk goed te gebruiken in je printer

Geweldig,

Al veel jaren en tevreden klant. Blijf zo door gaan.

Snelle bezorging en ook fijn dat de cartridges niet zo duur zijn

Sneele levering

Goede site, veel keus op tijd bezorgd.

Grandioos

Kwaliteit Prijs Levering grandioos verzorgd.

Fantastische mensen die voor hun werk staan geweldig

Ik ben al enkele jaren klant van de firma. Goede service en vlotte bediening en verzending.

Scherpe prijs, goede cartridges

Goede snelle levering

Goede snelle levering. Goed verpakt.

Goede producten en snelle levering

Uitgebreid assortiment met overzichtelijke web-site, niet duur en snelle levering.

zeer goed

zeer snelle levering en keurig verpakt

Steeds correct en snel geleverd

Bestel al enkele jaren, dit vanwege prijs en ook de snelle en correcte levering.

UITSTEKEND!!

vlotte bezorging, goede prijs en een telefoontje bij niet op voorraad.TOP!

Zie hierboven ...

Goed en spotgoedkoop

Zeer goede cartridges voor een spotprijs en snelle levering.

ik geef 5 er van uitgaande dat dit goed wordt opgepakt

Zojuist heb besteld en betaald voor de eerste keer bij u besteld. Ik ben bang dat er iets fout gaat, en dat ik de verkeerde inktcartridge straks geleverd krijg had namelijk gezocht op uw website naar het type printer die ik heb type Brother MTC-J4620DW de site lingte mij door naar de inktsoort di ik nu heb bestelt Wat ik nu krijg staat overal 225XL of 227XL op. Ik gebruik in mijn printer de Black B-223BK of de Black LC-223BK en de Magnent B-223M OF B-LC223M de Cyan B-223C of LC-223C dit geld ook voor Yellow B-223Y Ook deze nummers verkoopt u en zijn net zo duur heb ik helaas pas later gezien Ik weet niet of er verschil zit in de 223 serie zit die ik nu gebruik en de 227XL EN 225XL die ik heb bestelt Om te voorkomen dat ik ze terug moet sturen, kunt u ze misschien beter ze gelijk omwisselen of mij even bellen onder nummer 0658906338. dan is het waarschijnlijk gelijk opgelost. met vriendelijke groeten, Hans Schreijer.

Goede service,

Ik heb na diversen keren bestellen. Een keer een probleem gehad met een goede afdruk voorheen en na die order geen probleem meer. Een min punt is dat de antwoorden op de mail lang kunnen duren.

Goedkope cartridge met slechte service

Na uitgebreide onderzoek was ik bij deze Megadealshop terecht gekomen. Na de zoekfunctie te hebben gebruikt de “juiste” gevonden. Bestelling gedaan en snel binnengekomen. Cartridge na openen getest en deed het niet. Toen nogmaals op de site gekeken en bleek na de laatste HP Deskjet de Officejet in de lijst te staan. Dus de zoekfunctie werkt niet goed en na meerdere e-mails, zeggen ze dat ik de printerlijst moet gebruiken.. Cartridge mag ik niet terugsturen omdat de verpakking is open geweest (ook als ik het zelf betaal). Slechte service. Dus mensen, HEEL goed kijken! Ook voordat je de verpakking open maakt. Website geen aanrader dus. Antwoord op mail kan wel een week duren soms. Goedkoop is weer duurkoop helaas.

Geen reactie

Ik heb een week geleden inkt besteld en betaald en meer dan een orderbevestiging heb ik niet ontvangen. Ik heb een mail gestuurd en het contactformulier op de website ingevuld, maar behalve een automatisch bericht, wij hebben u bericht ontvangen, blijft het helaas stil (ook niet in de spam). Bellen kan niet, dus ik probeer dit maar eens. Deze link stond in de orderbevestiging met het verzoek een beoordeling in te vullen. Bij deze dus.....

Oplettende service

Ik had verkeerde inkt besteld, deze week af van de rest van de bestelling, dus de verkoper had alsnog de goede inkt verzonden en de meerkosten (duurder) niet meer verrekend.

Stipt en helder

Na bestelling het juiste materiaal gewoon afgeleverd zonder gedoe en extra moeite binnen paar dagen. 8plus dus

Goed en snel geleverd, de kwaliteit van de cartrigde is nog even afwachten.

Prima producten

gewoon snel en goed.

Ze hebben wat ik nodig heb, sturen het snel op en het werkt goed.

Tevreden met de nette en snelle levering

Tevreden met de nette en snelle levering

Perfecte snelle levering

Snelle levering binnen 2 dagen in huis. Chapeau.