Snel en goed contact.

Canon cartridges doen het prima. Door een fout aan mijn kant, werd ik door Megadealshop direct gebeld, super. Mijn beoordeling, aanrader.

In de regel goed geregeld, maar......

Voor ik tot de laatste bestelling overging, indekte ik, dat in verpakking die ik nog op kantoor had liggen, de verkeerde inhoud had. De een na laatste bestelling was toen 5 cartridges zwart, blauw, geel en rood en 1 zwart extra. Bij het openen van het doosje was de inhoud: 2x geel 2x blauw en 1x zwart. Niet conform mijn bestelling. Dus moest ik direct nieuwe bestellen, welke wel in goede orde zijn ontvangen. In feite heb ik nog tegoed 1x zwart en 1x blauw.

Beste Hans, Allereerst de excuses voor de verkeerde levering. Jammer dat wij geen mailtje hebben gehad van u maar dit nu na ruim 3 maanden moeten lezen bij de beoordelingen. Als u een opmerking had gemaakt bij de bestelling afgelopen week hadden wij ook de samenstelling van de set kunnen veranderen en ipv 1 blauwe en 1 gele die er teveel/foutief geleverd waren er nu de toen niet geleverde 1 magenta en 1 zwarte bij kunnen doen. Dit kunnen wij de volgende keer alsnog doen. Met vriendelijke groet,

Jammer dat na de bestelling geen bevestiging komt van je bestelling

Beste, Van elke bestelling wordt er een bevestiging gestuurd. Het kan zijn dat door het anti-virus programma dat u gebruikt deze bevestiging bij u in de ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Met vriendelijke groet,

Deze is altijd goed geweest.

Bestellingen altijd op tijd en goed verpakt en de kwaliteit had en heb ik geen klagen. Ga zo door.

Tot nu toe altijd netjes geleverd volgens afspraak. Ik bestel er al vele jaren en nog nooit problemen gehad.

snelle aflevering prima kwaliteitvoor een nette prijs.

snel en goed

na bestellen na een dag al binnen en voor een prijs waar je je niet voor laten kan en altijd goed , bestel hier al jaren

Snelle levering, goede prijs en kwaliteit

Nog nooit problemen gehad.

Snel en accuraat

prima zoals altijd

goede prijs kwaliteit verhouding

Vlotte verzending

Heel Goed !!!!

tot nu toe nog steeds perfect

nog steeds worden altijd de bestelden artikelen op tijd en zonder fouten geleverd goed zo!

Alles goed weergegeven

snel geleverd en zelfs even een belletje gekregen dat de zending morgen binnen komt

*Goed*

Erg goedkope inktcartridges en snelle levering

Zeer goede en snelle service

Ik ben zeer tevreden met Megadealshop. De artikelen zijn goed en de levering binnen een dag.

Beter service kan niet!!!

Doen zelf het voorstel om de order even vast te houden, zodat je meer kunt bestellen en de extra verzendkosten, door het bestelsysteem, vergoed wordt.

Goede service snel geleverd en goede kwaliteit.

Snelle levering van de producten.

Niets op aan te merken!

Snel, betrouwbaar en efficiënt.

Ervaring is uitstekend. Geen problemen.

Heel goed.

Prima en wordt netjes geleverd.

Vlotte verzending, en goede producten!

Goede kwaliteit voor goede inkt

Ik ben heel blij dat megadealshop bestaat en mij al jaren goede betaalbare inkt verkoopt.

Goede kwaliteit, snelle levering en goedkoop!

Ik koop al een aantal jaar de cartridges bij megadealshop, altijd naar tevredenheid meestal met 1 werkdag in huis, de cartridges werken perfect. Kortom een aanrader!

vlotte website en het is altijd in orde .

vlotte website en het is altijd in orde .

Over Megadealshop