Snelle levering en een scherpe prijs.

Ik heb een klacht dat de printer een cartridge niet herkende en dan word je vriendelijk te woord gestaan door Paul. Ik hoefde alleen maar een mail met een foto te sturen. En ik heb die foto's naar zijn mobiele nummer gestuurd. Ik heb er alle vertrouwen in dat Paul dit netjes zal oplossen. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Slechter dan slecht

Online besteld en betaald bij Megadeelshop / Mijn Internetshop, cartridges. Deze zijn geleverd maar 2 stuks ontbraken en daarover géén enkele mededeling, gemaild en ‘de cartridges waren niet meer op voorraad’. Dit is dus gelijk al een wansprestatie. (INCIDENT 1) Helaas had ik niet de goede cartridges besteld dus ik maakte gebruik van mijn herroepingsrecht en heb de cartridges terug gestuurd via (de goed verborgen) retourprocedure op de website. Op de website wordt geadviseerd om de cartridges AANGETEKEND op te sturen, kosten € 9,20, dit advies natuurlijk opgevolgd! Online besteld en betaald bij Megadeelshop, nieuwe cartridges, en weer ontbreekt er een cartridge en weer géén enkele mededeling, gemaild en nu had Paul meerdere smoezen. Dit is dus gelijk weer een wansprestatie. (INCIDENT 2). Zonder overleg heeft Paul deze missende cartridge gecrediteerd want dat is in zijn voordeel want dan heeft hij géén verzenkosten. De creditnota komt van de eerste geheel terug gestuurde bestelling, Paul heeft de verzendkosten niet overgemaakt, die zijn voor mijn rekening vind hij, dat gaat tegen de wettelijke regels in! (INCIDENT 3). Hierover een mail gestuurd en Paul was kwaad, hij eiste nu ook dat ik de 2e bestelling terugstuurde en hij heeft het bedrag overgemaakt. Dit kan natuurlijk niet en is te zot voor woorden. Ik heb dan ook gemaild dat ik géén cartridges die ik gekocht en betaald heb terug stuur. (INCIDENT 4) Paul vind dat hij géén wanprestatie heeft geleverd en vind dat hij maximaal € 7,20 verzenkosten voor de retourprocedure hoeft te betalen terwijl zijn website aangeeft om AANGETEKEND retour te sturen (€ 9,20). Gelijk kreeg ik er een mail achteraan, dat nu hij het geld had teruggeboekt en ik de cartridges houdt, ik in gebreke ben gebleven met de betaling en dat hij stappen gaat ondernemen. Uiteraard heb ik het retour geboekte bedrag minus de aangetekende verzendkosten weer teruggeboekt op het bankrekeningnummer wat op de factuur staa

super snel

super snel

Would not recommend at all.

Order placed on 20 June 2020. No email confirmation for the order received at all. My email is with Google, so do not give me the bull answer to check if it is in my spam folder. I work in the IT industry for over 15 years, so I know plenty on how to deal with email delivery issues. It is simply nowhere to be found. The second matter is that it has been 2 working days and no communication whether the order has been shipped or not. Now I am thinking about whether I will receive my ink cartridges. Thankfully this was "a test" order to see how good this store is and they failed. I may suck up the 10 Euros, or talk to my bank to have the charge reversed, but definitely would not refer/recommend to anyone of my friends/colleagues.

Erg tevreden en een betrouwbare shop!

Ik ben erg tevreden over mijn bestelling. Ondanks de Corona situatie zijn de cartridges snel geleverd in de brievenbus. Nog contact gehad met de verkoper en heeft het netjes afgehandeld. Ik kom graag weer terug als klant. De aanbieding van de cartridges die ik heb gekocht voor mijn Brother printer was ook echt super!! Dit is een goed en betrouwbaar adres. Snelle levering en goed product!

op tijd besteld en op tijd ontvangen Cardridges zijn ook al zijn het eigen merk goed te gebruiken in je printer

Geweldig,

Al veel jaren en tevreden klant. Blijf zo door gaan.

Snelle bezorging en ook fijn dat de cartridges niet zo duur zijn

Sneele levering

Goede site, veel keus op tijd bezorgd.

Grandioos

Kwaliteit Prijs Levering grandioos verzorgd.

Fantastische mensen die voor hun werk staan geweldig

Ik ben al enkele jaren klant van de firma. Goede service en vlotte bediening en verzending.

Scherpe prijs, goede cartridges

Goede snelle levering

Goede snelle levering. Goed verpakt.

Goede producten en snelle levering

Uitgebreid assortiment met overzichtelijke web-site, niet duur en snelle levering.

zeer goed

zeer snelle levering en keurig verpakt

Steeds correct en snel geleverd

Bestel al enkele jaren, dit vanwege prijs en ook de snelle en correcte levering.

UITSTEKEND!!

vlotte bezorging, goede prijs en een telefoontje bij niet op voorraad.TOP!

Zie hierboven ...

Goed en spotgoedkoop

Zeer goede cartridges voor een spotprijs en snelle levering.

Goede service,

Ik heb na diversen keren bestellen. Een keer een probleem gehad met een goede afdruk voorheen en na die order geen probleem meer. Een min punt is dat de antwoorden op de mail lang kunnen duren.

Goedkope cartridge met slechte service

Na uitgebreide onderzoek was ik bij deze Megadealshop terecht gekomen. Na de zoekfunctie te hebben gebruikt de “juiste” gevonden. Bestelling gedaan en snel binnengekomen. Cartridge na openen getest en deed het niet. Toen nogmaals op de site gekeken en bleek na de laatste HP Deskjet de Officejet in de lijst te staan. Dus de zoekfunctie werkt niet goed en na meerdere e-mails, zeggen ze dat ik de printerlijst moet gebruiken.. Cartridge mag ik niet terugsturen omdat de verpakking is open geweest (ook als ik het zelf betaal). Slechte service. Dus mensen, HEEL goed kijken! Ook voordat je de verpakking open maakt. Website geen aanrader dus. Antwoord op mail kan wel een week duren soms. Goedkoop is weer duurkoop helaas.

Geen reactie

Ik heb een week geleden inkt besteld en betaald en meer dan een orderbevestiging heb ik niet ontvangen. Ik heb een mail gestuurd en het contactformulier op de website ingevuld, maar behalve een automatisch bericht, wij hebben u bericht ontvangen, blijft het helaas stil (ook niet in de spam). Bellen kan niet, dus ik probeer dit maar eens. Deze link stond in de orderbevestiging met het verzoek een beoordeling in te vullen. Bij deze dus.....

Oplettende service

Ik had verkeerde inkt besteld, deze week af van de rest van de bestelling, dus de verkoper had alsnog de goede inkt verzonden en de meerkosten (duurder) niet meer verrekend.

Stipt en helder

Na bestelling het juiste materiaal gewoon afgeleverd zonder gedoe en extra moeite binnen paar dagen. 8plus dus

Goed en snel geleverd, de kwaliteit van de cartrigde is nog even afwachten.