Prima producten

gewoon snel en goed.

Ze hebben wat ik nodig heb, sturen het snel op en het werkt goed.

Tevreden met de nette en snelle levering

Tevreden met de nette en snelle levering

Perfecte snelle levering

Snelle levering binnen 2 dagen in huis. Chapeau.

Snelle levering, zoals beloofd. Ga zo door.

goede prijs

besteld en bezorgt wat goed ging. vooralsnog prima. prijs ook goed.

snelle levering prima verzorgt

je ziet je keuze, besteld, betaald en de volgende dag heb je je deal in huis.

Goede en erg goedkope inktcartridges

Ik bestel voor mijn Canon Pixma MX 925 al enkele jaren mijn inktcartridges tot volle tevredenheid bij Megadealshop. Laatst kwam ik een advertentie tegen van Alleeninkt.nl. Zij beweren de goedkoopste van Nederland en België te zijn. Maar na het bezoeken van hun website viel ik bijna van mijn stoel. Een set van 5 cartridges kost daar € 14,75. Bij Megadealshop € 6,95 ( de 4 kleine cartridges zijn wel 15ml i.p.v. 12ml bij Megadealshop . Maar dit verschil doet het grote prijsverschil niet teniet) En de 5 afzonderlijke cartridges kosten bij Alleeninkt.nl € 4,95/st Bij Megadealshop €1,99/st ( Bij gelijke inhoud) De verzendkosten zijn bij beide webshops gelijk. Dus: ik blijf lekker klant bij Megadealshop

altijd keurig verpakt goede kwaliteit en snel verzonden

Mijn producten zijn prima in orde en voor een scherpe prijs

Snel en goedkoop

Mijn printer had kuren. Ik heb nog nieuwe cartridges besteld , maar ik kreeg de printer niet meer aan de praat .De 3 kleur cartridges zijn nog nieuw maar niet te gebruiken. Megadealshop heeft goed geleverd, maar de printer is stuk

Prima en snelle levering, prijs gunstig

Idem als boven

Makkelijk bestellen op de site. Snelle levering. Goedkope alternatieve zou ik prettig vinden.

Snel en goed contact.

Canon cartridges doen het prima. Door een fout aan mijn kant, werd ik door Megadealshop direct gebeld, super. Mijn beoordeling, aanrader.

In de regel goed geregeld, maar......

Voor ik tot de laatste bestelling overging, indekte ik, dat in verpakking die ik nog op kantoor had liggen, de verkeerde inhoud had. De een na laatste bestelling was toen 5 cartridges zwart, blauw, geel en rood en 1 zwart extra. Bij het openen van het doosje was de inhoud: 2x geel 2x blauw en 1x zwart. Niet conform mijn bestelling. Dus moest ik direct nieuwe bestellen, welke wel in goede orde zijn ontvangen. In feite heb ik nog tegoed 1x zwart en 1x blauw.

Beste Hans, Allereerst de excuses voor de verkeerde levering. Jammer dat wij geen mailtje hebben gehad van u maar dit nu na ruim 3 maanden moeten lezen bij de beoordelingen. Als u een opmerking had gemaakt bij de bestelling afgelopen week hadden wij ook de samenstelling van de set kunnen veranderen en ipv 1 blauwe en 1 gele die er teveel/foutief geleverd waren er nu de toen niet geleverde 1 magenta en 1 zwarte bij kunnen doen. Dit kunnen wij de volgende keer alsnog doen. Met vriendelijke groet,

Jammer dat na de bestelling geen bevestiging komt van je bestelling

Beste, Van elke bestelling wordt er een bevestiging gestuurd. Het kan zijn dat door het anti-virus programma dat u gebruikt deze bevestiging bij u in de ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Met vriendelijke groet,

Deze is altijd goed geweest.

Bestellingen altijd op tijd en goed verpakt en de kwaliteit had en heb ik geen klagen. Ga zo door.

Tot nu toe altijd netjes geleverd volgens afspraak. Ik bestel er al vele jaren en nog nooit problemen gehad.

snelle aflevering prima kwaliteitvoor een nette prijs.

snel en goed

na bestellen na een dag al binnen en voor een prijs waar je je niet voor laten kan en altijd goed , bestel hier al jaren

Snelle levering, goede prijs en kwaliteit

Nog nooit problemen gehad.

Snel en accuraat

prima zoals altijd

goede prijs kwaliteit verhouding

Vlotte verzending

Heel Goed !!!!

tot nu toe nog steeds perfect

nog steeds worden altijd de bestelden artikelen op tijd en zonder fouten geleverd goed zo!