Alles goed weergegeven

snel geleverd en zelfs even een belletje gekregen dat de zending morgen binnen komt

*Goed*

Erg goedkope inktcartridges en snelle levering

Zeer goede en snelle service

Ik ben zeer tevreden met Megadealshop. De artikelen zijn goed en de levering binnen een dag.

Beter service kan niet!!!

Doen zelf het voorstel om de order even vast te houden, zodat je meer kunt bestellen en de extra verzendkosten, door het bestelsysteem, vergoed wordt.

Goede service snel geleverd en goede kwaliteit.

Snelle levering van de producten.

Niets op aan te merken!

Snel, betrouwbaar en efficiƫnt.

Ervaring is uitstekend. Geen problemen.

Heel goed.

Prima en wordt netjes geleverd.

Vlotte verzending, en goede producten!

Goede kwaliteit voor goede inkt

Ik ben heel blij dat megadealshop bestaat en mij al jaren goede betaalbare inkt verkoopt.

Goede kwaliteit, snelle levering en goedkoop!

Ik koop al een aantal jaar de cartridges bij megadealshop, altijd naar tevredenheid meestal met 1 werkdag in huis, de cartridges werken perfect. Kortom een aanrader!

vlotte website en het is altijd in orde .

vlotte website en het is altijd in orde .

Omdat bezorging langer duurde dan aangegeven op de website twijfelde ik wel of het wel er

Inkt besteld, duurde langer dan de beloofde bezorgdag. Verder is de kwaliteit/prijs goed.

Beste Maria, U bestelde op vrijdagavond om 20:45 uur. Dan kunnen wij niets meer aanleveren bij PostNL, dit kan dan op zaterdag. De eerst volgende bezorgdag bij PostNL is pas op dinsdag omdat zij sinds een aantal jaren niet meer op maandag brievenbuspost bezorgen.

Laagste prijs en snelle verzending

Altijd wanneer ik een aanbieding voor cartridges zie langskomen maak ik even de vergelijking met Megadealshop. En altijd is Megadealshop goedkoper dan de beste aanbieding, terwijl de cartridges nooit problemen opleveren.

prima service

bestelling komt altyd netjes op tyd. hier nog een opmerking,mischien is het een idee om de klant de keuze mogelijkheid te geven om het pakket op een post nl afhaalpunt op te halen ,dus niet eerst op het huisadres te bezorgen maar meteen op post nl afhaalpunt.

prima service ,oplossing gericht

niet best

Ik heb op 7 juni j.l. 2 HP deskjet cartridges besteld en betaald.Daarna groot zwijgen.Niets meer vernomen.Kan geen tel+efoonmummer vinden om hier over te reclameren.Wacht nu nog steeds op de bestelling

zeer goede service

bestel al een tijd lang mijn inkt bij megadealshop en ben zeer tevreden over hun. ook is er alles goed te vinden en snelle levering. gewoon een top site !

Super goed

Super goed

Goede kwaliteit van de inktcartridges

Goede kwaliteit van de inktcartridges, snelle levering en niet duur.

Geweldige service

Bij mijn laatste bestelling bij Megadealshop bleken mijn cartridges niet op voorraad te zijn. Nog dezelfde dag werd ik gebeld door een uiterst vriendelijke medewerker van megadealshop om dit te melden. De volgende dag kwamen ze pas bij hun binnen, maar hij wou dit toch even laten weten en vragen of het goed was dat de zending (omdat het weekend was) 2 dagen later zou worden bezorgd. Op de beloofde dag lag de zending keurig in mijn brievenbus. Dit bedrijf beveel ik van harte aan en hoop er nog vaak zaken mee te doen. Toppie

Pluspunten

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

• Prijs

Pluspunten