Uitgebreid assortiment en snelle levering

Ook fittingwerk wat niet standaard is wordt snel geleverd.

alles goed gegaan

helemaal goed het zou fijn zijn als we wisten welke artikelen in backorder waren, maar zijn snel geleverd waardoor het project geen tijd verlies heeft op gelopen.

duurzaam, snel en volledig geleverd

De bestelling kon voordelig en duurzaam geleverd worden in een envelop. Het product is snel en in goede staat ontvangen.

Breed assortiment, snelle klanten service en prima prijs

Correcte afhandeling en levering

Zoals in titel. Maar geen bericht ontvangen van leverdatum/tijd. Was gelukkig thuis.

Artikel klopt met gegevens op site. Snel geleverd zonder overbodige verpakking en kosten als brievenbuspakket.

Besteld, betaald en snel geleverd!

Besteld, betaald en snel geleverd!

Vlot en correct geleverd

Geen

Super irritant dat ik ongewenste review mails krijg

Super irritant dat ik ongewenste review mails krijg. Reden om er niet meer te kopen.

En dan toch een review achterlaten.....

Top hulp en producten altijd op voorraad

Voor mij is dit allemaal nieuw. Van te voren een mail gestuurd met wat ik wil gaan doen. Duidelijk een overzicht gekregen van de benodigde producten. Deze bestel en opgehaald, aangesloten en eindresultaat is precies zoals ik het op de mail beschreven had. Heel erg dankbaar voor de expertise en snelle levering van O-Shops.

Prima bedrijf

Snel en goed geleverde producten! Ook retour sturen was geen probleem. Zou er zeker weer iets bestellen.

Draadeind verkeerde maat geleverd, daarna keurig (en zonder extra kosten) de juiste geleverd. Dat is goede service

Vandaag besteld, overmorgen geleverd. Netjes verpakt ontvangen, en een goede kwaliteit. Top ga zo door.

Levering is niet compleet

D ik zit hier nog steeds met veel lekwater omdat alleen de bochten en niet de regenpijpen zijn geleverd

Alles klopt bij deze firma. De prijs, de communicatie en de snelle levering. Bravo

Super snel en goed

Super snel goede levering

Vlot en compleet geleverd

Een hele rits koppelingen besteld om de warmtepomp aan te sluiten. Bestelling werd de volgende dag bezorgd. Goeie prijs en kwaliteit.

Correct en snel geleverd

Rooster en afdichtring voor douche besteld, het was even zoeken wat ik moest hebben voor mijn 7 jaar oude douche maar vond het op O-shops (FittingShop)

Prima aanbod, prima voorwaarde

Betrouwbare leverancier met goede leveringsvoorwaarde

Snelle en correcte levering

Snelle levering!

Snelle levering tegen aantrekkelijke prijs.

Bestelling is volgens afspraak afgeleverd

Super behulpzaam

Had niet alles juist besteld maar dat werd netjes opgelost.

Mooi assortiment, goede prijs

Snel verzonden, groot assortiment en scherpe prijs.

Zeer snelle levering!

Op woensdag bestelling geplaatst, en op donderdag al in huis. Bedankt voor de snelle levering!

Huygensweg 18 5482TG Schijndel