Oke

Je order wordt heel snel opgepakt en bezorgd.

Het is de eerste keer dat ik hier wat besteld heb. Vanwege de prijs ik voor dit bedrijf gekozen. Mocht ik weer wat nodig hebben in deze tak zal ik zeker weer hier naartoe gaan.

Hele goede service

DHL maakt pakket zoek, O-shop stuurt kosteloos nieuw pakket

Het product wat ik besteld had was in 2 dagen geleverd

Goede service.

Pakketje was kwijt bij Dhl, werd direct kosteloos een nieuw onderdeel opgestuurd. Dus erg fijn.

Problemen keurig opgelost!

Na problemen met de bezorging door het transportbedrijf. Alles keurig opgelost en goede kwaliteit geleverd.

Snelle levering zonder problemen.

Snelle levering via DHL van mijn bladafscheiders voor tussen de regenpijp zowel in zink als pvc.

Einfach Perfekt

Super Online-Shop und Problemlose Abwicklung des Kaufes.

Schappelijke prijzen en afhalen mogelijk

Fijne website en gemakkelijk iets te bestellen, versturen of afhalen kan allemaal.

Goede communicatie.

Na plaatsing van de bestelling wordt je telkens geïnformeerd over de voortgang. Dit als zeer prettig ervaren. Dat heb ik wel anders meegemaakt van leveranciers die na orderbevestiging niets van zich laten horen.

Snelle levering van bestelde artikelen. Eén onderdeel verkeerd besteld. Soms ontbreken maten waardoor dit kan gebeuren. Ik zie dit als kinderziekten van artikelen die online worden aangeboden. Mocht dit terugsturen. Goede service dus.

Mooie website en vlot uitzoeken en bezorgen

Heelgoed

Dank voor uw beoordeling! M.v.g. www.O-shops.nl

Jullie zijn een van de weinige bedrijven die wel doen wat ze beloven. Snel en goed verpakt verstuurd, de kwaliteit is top. Ga zo door.

Dank voor uw beoordeling! M.v.g. www.O-shops.nl

Zeer fijne ervaring met deze shop

Mijn bestelling was op tijd binnen, maar er was een probleem met het product. Het probleem werd snel opgelost en ik ontving alsnog het juiste product.

Dank voor uw beoordeling! M.v.g. www.O-shops.nl

Fijne service en goede prijzen

Ik heb diverse producten voor mijn hemelwaterafvoer besteld, allemaal diameter 80 mm. Per ongeluk heb ik bij 1 item de verkeerde diameter ingevuld. Ik kreeg een bericht van O-Shops: klopt dat? Gelukkig kon de bestelling aangepast worden. Dat scheelt weer retourneren, opnieuw bestellen en wachten. Hartelijk dank!

doen wat ze beloven

snelle levering en geen verrassingen.

Betrouwbaar in levering en retour!

2 kabeldoorvoeren besteld voor bitumen dak, netjes op tijd geleverd , had door verandering van installatie 1 doorvoer over , retour gezonden, de terugbetaling netjes na 2 dagen op mijn rekening.

Snel geleverd. Uitstekende prijs

Degelijke zinken bladscheider voor een prima prijs. Op tijd geleverd.

Prima, materiaal

Bladscheiders besteld, nette prijs, goed afgeleverd.

Niet compleet geleverd!

Wel goed besteld maar van de 2 bestelde er maar 1 geleverd!! Daarna na telefonisch contact wel weer 1 nageleverd!

Huygensweg 18

5482TG Schijndel