SNELLE LEVERING

Goede kwaliteit en service

Ik ben fan van de Mavi-broeken omwille van de goede kwaliteit en lengte 38. Daarnaast ervaar ik ook altijd een goede service eb snelle levering..

Vlot en perfect geleverd

Mooie prijs kwaliteit verhouding, supersnelle verzending, blij mee

Bezorgen Prima, retourneren duur

Bestelling en levering prima maar dat er voor retourneren van 1 broek €7,20 moet worden betaald vind ik geen service

Snel bezorgd, mooie broek

Ga zo door!

Zou alleen fijn zijn als de retour kosten bij kleding retourneren gratis zou zijn en dat er een afterpay service is. Dan zou ik meer artikelen bestellen.

Yes !!

Eindelijk een trainingsbroek die lang genoeg is. Alleen de prijs, pfff, zo hoog.

Prima service en kwaliteit!

Ik heb nu twee maal besteld en naar volle tevredenheid netjes verpakt en snel geleverd. Een aanrader!

Fijn dat ze keuze hebben in trainingsbroeken voor lang en slank postuur

Retourkosten voor eigen rekening

Winkel ervaring top maar ik zou toch de retourkosten verwerken in de verkoopprijs

Mooie broek, passende lengte

Het product voldoet aan de verwachtingen. De stof is lekker en lengte en taille is perfect.

Goed afgehandeld

Na mijn retourzending heel snel mijn geld terug.

Snel, verzorgd.

Producten zien er verzorgd uit, en worden snel bezorgd. Ik vind de verzendkosten (5 euro op een bestelling van 360 euro) niet van deze tijd. Retourzenden ook voor eigen kosten.

top!

Eindelijk de taille eens op de juiste plaats

Helemaal top.

Goede levering. Prima jeans

Matig.

Kleding is mooi, snelle levering. Niet helemaal conform afbeelding. Gezien de prijzen (aan de hoge kant) verwacht ik op zijn minst gratis verzending en gratis retour. Nu krijg je bijna 8 euro retourkosten. Dat belemmert mij in het doen van een bestelling. Dan kies ik toch liever voor Zalando Tall.

Uitstekende winkel die vekipen wat ze beloven

Fijne ervaring. Ik had met mijn lengte moeite om een passende nette joggingbroek te vinden. Die heb ik hier gevonden, en hij past erg mooi.

Mooi product en supersnel geleverd.

Bestelling plaatsen ging erg gemakkelijk. Duidelijke website en je wordt goed geïnformeerd over de status van de levering. Kan niet anders segment dan dat ik heel tevreden ben. Dikke pluim voorze!

Telefonisch contact

Duidelijk antwoord op mijn vraag, behulpzame dame aan de telefoon.

Goede service, goede kwaliteit.

Eindelijk een shirt voor mijn lengte. Het pakket was goed te volgen via de track en trace. En afgeleverd, op de afgesproken datum. Goede service, goede kwaliteit.

Superblij met een broek die past

Onze zoon is lang en slank. Een spijkerbroek in zijn maat lukt soms nog, maar zijn trainingsbroeken zijn allemaal te kort. Ben heel blij dat ik nu een winkel heb gevonden die lengtematen hebben voor slanke mensen. Snelle levering. Top!

Tegenvaller ivm hoge retourkosten

Heb een t-shirt besteld in zijn normale maat xxl. Viel 2 maten groter uit en bij omruilzending moest ik 7,25€ betalen dit is de helft van de prijs van het shirt.

Prima, geleverd zoals besteld, tijdig en duidelijk gecommuniceerd

fijne pasvorm, mooie shirts

Goede lange T-shirts zijn moeilijk te vinden voor mij, dus ben hier heel blij mee.