Een passende snelle levering.

De kleding die ik besteld had, paste goed en was snel geleverd.

Zo zou elke webshop moeten zijn

Goede kwaliteit, maatvoering klopt, precies en zo snel als maar mogelijk datgene binnen gekregen wat ik besteld heb.

Snelle levering en duidelijke omschrijving en maataanduiding

Snel en prettig gesprek aan de telefoon.

Jammer dat de broek een scheve pijp heeft!

2 leuke tops gekocht, camoufleerde mooi mijn niet meer zo platte buik.

Zeer vlotte service, leuke en goed passende tops gekocht, maar de website is nog steeds erg onduidelijk en lastig. Ik had het bijna opgegeven.

Zoals altijd goed

Super.

Uitstekend!!!!!!

Zeer snelle levering. Meermaals hier besteld. Na tijdje lieten wat naadjes los, ik mocht kosteloos retourneren en kreeg nieuwe broek toegestuurd. Zeer klantvriendelijk. En eindelijk een plek gevonden waar ze een goede combinatie lengte-breedte maat hebben. Top!

super geholpen

Ik heb een broek besteld en deze had de verkeerde maat. In de begeleidende brief stond, kom je er niet uit? bel ons dan. Dat heb ik gedaan en ik kreeg iemand aan de lijn die mij echt wou helpen. Kijk daar heb je wat aan. Ze heeft me verschillende links gestuurd en daar heb ik mijn keuze uit kunnen maken. De broek is ondertussen gekomen en past perfect. Zulke mensen als deze Ineke , zij maken het verschil. Nogmaals hartelijk dank.

Heel tevreden

Fijn dat er ook aan lange mensen wordt gedacht.

Snelle levering en kwaliteit!!

Prima kwaliteit en blijft mooi

Snelle levering mooie artikelen

Mooie broeken besteld en snel binnen zoals op de website beschreven.

Alles perfect! Duidelijke site. Snelle levering. Mooie kwaliteit.

goede niche-winkel, service conform verwachting

Zocht specifiek lange broek als kado voor familielid. Verzending netjes op tijd, product conform omschrijving zodat ik deze persoon heel blij heb kunnen maken.

Maat was niet goed en mocht meteen ruiken. Goede service

prima product conform beschrijving

L38W38 in de opruiming gekocht obv omschrijving. Broek past / zit zoals omschreven. Snel geleverd, heldere communicatie in het hele traject

Heel erg blij

Mijn man is heel erg blij met de jogging/trainingsbroek, die ik net een maatje langer heb besteld dan hij eigenlijk draagt. Hij is hier super blij mee. Ik ga hier zeker vaker bestellen als hij iets nodig heeft.

Ik heb zoveel moeite gehad met het zoeken van een lange broek. Nergens te vinden tot dat ik deze website had gevonden, de volgende dag was het al in huis.

Mijn zoon is vrij lang en smal. Dus broeken nodig maat 28/38. Snel geleverd. 1 broek paste niet en teruggezonden. Dag later alweer een broek die wel paste

Aanbevolen!

Zeker voor herhaling vatbaar! Snelle levering en mooie kwaliteit.

Uitmuntend!!

De broekmaat is perfect en ik had ze snel in huie

Eindelijk broeken in lengte én breedte maten

Een gat in de markt voor de lange maar niet dikke man… Broeken in lengte én breedte maten… Zoals Girav al jaren shirts in lengte én breedte maten op de markt zet, is nu de equivalent op broeken het geval… Verder goede en snelle service an afhandeling, Dank!

Fijne mooie kleding

Mooi op lengte. Ook m’n shirt. Heel fijn. Vaak moeilijk te vinden. Lange kleding. En een wat grotere maat. Maakt het dubbel moeilijk.

Prima pasvorm en kwaliteit.

Mijn zoon van 2,05 mtr. is er blij mee.

Vlot en goed verzorgd

Bestelling eenvoudig te doen en binnen twee dagen geleverd

Rietzanger 33 1616 HA Hoogkarspel