Goede snelle levering! Mooie kwaliteit

In de sale is er een goede verhouding prijs-kwaliteit

De normale prijzen zijn voor mij te hoog, ik heb er nu in de sale gekocht. Ik ben erg blij met de shirts die ik besteld heb, leuk en kwalitatief goede en fijne stof. Wel valt me op dat je goed op moet letten op de maattabel, tussen de verschillende maten en modellen kan een behoorlijk lengteverschil zitten.

Erg tevreden!

Een hele mooie nette zwarte broek gekocht voor dames met lengtemaat 36. Werd de volgende dag geleverd en is van goede kwaliteit.

Mooie jas, snel geleverd.

De jas is snel verzonden. Mooie kleur, iets minder groen dan op de foto maar alsnog heel mooi. Maat zit goed, fijn dat de mouwen wat langer zijn. Suggestie voor fabrikant zou nog zijn ook reserveknopen voor manchet/rug en capuchon mee te sturen, nu heb je alleen eentje voor de sluiting voor. Nu al zin in de winter!

mooie kwaliteit en pefect afgeleverd dus gewoon geweldig.

de ervaring was goed normaal betaal ik altijd liever achteraf omdat ik een vervelende ervaring mee gemaakt heb met vooruit betaling maar oke ik dacht ik gok het maar een keer. Maar het is prima verlopen ik kreeg mijn artikelen nadat ik betaald had nu daar gaat het om toch. Dus een prima bedrijf en ik ben er blij mee omdat lengte maten moeilijk verkrijgbaar zijn. Nu Highleytall bedankt voor een prima ervaring en voor herhaling vatbaar. Mvg, Mevr Olga Wiltjer.

webshop met veel keuze

Prettige webshop om tot een keuze te komen, keurige bezorging, mooie kwaliteit kleding!

Mooie kwaliteit voor mij toch iets te lang, weinig broeken met lengtemaat 34 en jammer dat de gewone confectiemaat niet vermeld wordt

Goed materiaal, prima pasvorm

Eindelijk shirts op lengte voor mijn lengte

Snel geleverd en echt lang

Eindelijk lang en snel in huis

snel en goed

Zeer goed!

Website is ook overzichtelijk! Snelle levering.

Kwaliteitsproducten en goede service

Prachtige jas gekocht van goed kwaliteit, maar helaas niet passend. Correcte afhandeling, nette mail en binnen notime mijn geld retour.

Mooie kleding die mij past!

Mooie kleding die mij past

Zeer goed en klantvriendelijk

De pantalon die ik had besteld, was te groot. Ik heb goed advies gehad. De broek is omgeruild en past goed. Prima geregeld.

Snelle, correcte aflevering

Snelle correcte aflevering

Top customer experience

Hello. Thank you for the great client service. Deliveries are being shipped super fast to Luxembourg and products are just excellent.

Kan niet beter

Snelle levering van een prima product

Geweldig lange damesbroeken

Het valt niet mee om een extra lange damesbroek te vinden. Ben blij dat ik een adres heb gevonden.

Snelle levering, top kwaliteit, super lang fietsshirt! Blij mee!

Prima snelle service

Na een fout in het adres is mijn bestelling supersnel opnieuw verzonden.

Zeer correcte service optijd levering met postnl´en ook heel goede kwaliteit

Top, snel bezorgd en het zag er prima uit.

2 trainingsbroeken besteld. Was 1 tot 3 dagen levertijd. 2e dag bezorgd zoals aangegeven met track en trace code.

Goede spullen goede afhandeling.

Top service. Goede kwaliteit

Maten vallen lekker lang. Snel geleverd.

Overzichtelijk en mooie lengte

2 jeans besteld welke allebei mooi op lengte zijn, ondanks ik de bestelling in het weekend heb gedaan, toch een snelle aflevering. Minpuntje is toch dat ze in een doosje worden verstuurd waardoor je perse thuis moet zijn voor de bezorger… heel netjes maar niet praktisch een kledingzak zou een goede oplossing zijn, gezien deze prima in de brievenbus passen.

Rietzanger 33

1616 HA Hoogkarspel