Goede service!

Snelle levering, prima afhandeling. Alles helemaal top!

Erg klantvriendelijk

Erg klantvriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service. Snelle levering.

Goede service. Redelijk snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Attente reactie en mooie spullen,

Bij de bestelling had ik verkeerde inktpatronen besteld, dat werd opgemerkt zodat ik dit nog op tijd kon corrigeren. Snelle levering, netjes verzorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Aangename ervaring. Leuk. Voor nu en nog eens.

Even dacht ik dat er een echte fysieke winkel was. Dat is niet zo. Het is een webshop. Ik wilde graag een paar pennen proberen. Daarom stuurde ik een email. Er was al snel een antwoord. Een heel vriendelijk en persoonlijk antwoord. Er zijn geen testpennen maar bij de aankoop van de vulpen was een briefje waarin stond dat de pen geprobeerd kon worden door alleen het stalen puntje in de inkt te dopen. Dat was inderdaad voldoende om te testen. Alles bij elkaar een goed gevoel van 24papershop.

Perfect!

Product werd snel verzonden. Ben heel tevreden over het product en de contact met dit bedrijf. Er zat ook een handgeschreven kaartje bij mijn bestelling. Super leuk!

Snelle correcte levering

Het bestelde product was zeer snel en netjes verpakt binnen. Tevens zat er een vriendelijk kaartje en snoepje bij. Ontzettend klantvriendelijk en respectvol dus!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg mooie producten en snelle verzending.

Het boekje dat ik bestelde was niet op voorraad, maar de volgende dag was het alweer op voorraad waardoor ik het toch nog op tijd kreeg om het cadeau te geven op een verjaardag

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goede servies.

De bestelling wordt snel verwerkt waardoor de leveringstijd klein is. Het assortiment is met zorg geselecteerd. Bij vragen via, mail of sociale media wordt er snel en netjes gereageerd. Er wordt goed advies gegeven!

Snel geleverd en je word goed op de hoogte gehoeden hoe het gaat

Snel geleverd en je word goed op de hoogte gehoeden hoe het gaat

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snelle en nette service, helemaal top!

Super snelle en nette service, helemaal top!

Goede persoonlijke service

Fijn te navigeren site. Goede kwaliteit Paperblanks (het enige wat ik tot nu toe heb besteld). Bestel sinds twee jaar terug elk jaar hier en wordt nooit teleur gesteld. Ik kreeg deze keer een kaart meegestuurd met de bestelling. Deze persoonlijke interactie is ontzettend leuk om te ontvangen.

Persoonlijk

Persoonlijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

uitgebreide keuze, goede service, vriendelijkheid ten top

ik heb al vaker besteld en altijd naar volle tevredenheid...ruime keuze uit heel veel mooie spullen....als een kind in de snoepwinkel :))

Kan in 1 woord; top!

Duidelijke website, makkelijk om te bestellen en goede en snelle levering.

Snel en verrassend😉

De bestelde pennen, de volgende dag in huis. De envelop was al opgeleukt met een leuke sticker en er zat een kaartje in met een persoonlijk berichtje, dat maakt toch of je een cadeautje uitpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel een fijn dagboek geleverd! Wat wil ik nog meer?

Snelle bezorging, uitstekende service

Fijne ervaringen met 24papershop, leveren altijd snel, en er zit vaak een persoonlijk kaartje bij!

Snel en persoonlijk

Leuk dat er een handgeschreven tekst bij stond. Het was ook bezorgd via brievenpost in plaats van een onnodig grote doos. Daardoor had ik het twee dagen later gewoon in mn brievenbus toen ik thuis kwam van werk. Erg fijn!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtige pen en prima service!

Super snel

Super goede survice

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Altijd snelle levering en fantastische service!

Leuke producten, snelle levering, persoonlijke benadering en altijd uitstekende service. 24papershop is een hartstikke leuk bedrijf!

Waanzinnig goed

Dit was niet de eerste keer dat ik hier wat heb besteld, maar zoals altijd kreeg ik mijn bestelling de volgende dag al binnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ontzettend goede service en klantvriendelijkheid!

Snelle levering en de klantvriendelijkheid heb ik nog niet ergens anders goed gezien!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, leuke persoonlijke noot. Product heeft een goede kwaliteit.

Over 24papershop

Filter op Taal