Happy

Ontzettend blij met mijn Paperblanks notitieboek. Lekker snel geleverd. Helemaal goed! Kan weer lekker aan de slag!

Echt een kadootje

Wij hebben de mooie kalligrafeerpennen van Tom’s Studio besteld. Alles was zo leuk ingepakt, we voelden ons bijna jarig. De pennen zijn echt geweldig en super snel bij ons binnen. Top

Helemaal ok!

Snel, betrouwbaar en mooie spullen! En persoonlijk.

Klantvriendelijkheid ten top!

Enorm aanbod, super service en klantvriendelijkheid. Ook heel snelle verzending. Een echte aanrader.

Heb al meerdere keren hier besteld. Altijd een plezier! Snel Geleverd. Heel klantvriendelijk. Ook op vragen!

Gewoon goed.

Snelle levering en wil ook voor je bestellen. Dat stel ik zeer op prijs.

Hele fijne Webshop

Superfijne, snelle webshop met veel producten op het gebied van notitieboeken, inkt en vulpennen. Snel geleverd. Top! Kom hier zeker terug!

Superfijne shop

Mooie producten, vriendelijke service en snelle verzending. Wat wil je nog meer? Kom hier vaker terug!

Hele fijne webshop

Deze shop heeft service nog hoog in het vaandel staan. Er was 1 product niet op voorraad. Kan gebeuren. Werd direct contact opgenomen en andere keuze gemaakt. De volgende dag al in huis. Mooi ingepakt met persoonlijke touch. Ik kom hier terug!

Persoonlijke service

Prettige website met hele mooie spullen. Als je houdt van bullet journalist, planners etc kun je hier je hart ophalen. Zeker als je een fijne balpen, gelpen of vulpen bij wilt gebruiken. Persoonlijke service van Peggy. Zij is heel attent, reageert supersnel als je haar bericht stuurt. De spullen waren mooi en goed verpakt. Heel tevreden en blij dat ik deze site ontdekt heb.

Altijd prima

Al jaren vaste klant en uitsluitend prima service. Ik beveel 24papershop van harte aan.

Fijne winkelervaring

Ik was op zoek naar een Diplomat Magnum, heb er nog wat bij gedaan en hoopte het snel te ontvangen. Niet alleen had ik het de volgende dag in huis maar ook de winkelervaring was erg persoonlijk, op een leuke manier aangepakt en ook terug te zien aan de verpakking van het pakket. Zonder te overdrijven heb ik nog niet eerder online gewinkeld waarbij de persoonlijke benadering zo hoog was. Ik zou deze winkel absoluut opnieuw overwegen!

Helemaal Top

Supersnelle verzending, goed verpakt en mooie producten! Bestel hier de volgende keer weer! Bedankt!

24Papershop komt zijn beloften na met een snelle levering. En daarnaast ook nog eens superleuk verplakt. 5 Sterren! Zeker!

Uitstekende, snelle, persoonlijke service

Uitstekende, persoonlijke en zeer snelle en correcte service

Een feest om hier te shoppen!!!!

Prachtige collectie, en het wordt zo mooi verpakt dat het een feestje is om je bestelling uit te pakken. Leuke winkel en altijd goeie service!!!

Superfijne webshop

24Papershop is een ware snoepgoedwinkel voor vulpennen, notitieboeken en inkt. Altijd vriendelijk contact en hele snelle levering. Fijn dat ze ook de voorraad laten zien, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Voorbeeld voor anderen!

Probleem prima afgehandeld

Een vulpen die ik hier gekocht had bleek tijdens het tekenen te lekken. Nadat ik het probleem gemeld had werd me na overleg een nieuwe pen toegezonden. Deze werkt prima. Goede service!

Heel vriendelijke en professionele transactie

Heel mooi aanbod van hoogwaardige producten. Heel vriendelijk aangeboden door Peggy, de vrouw des huizes. 24papershop is een absolute aanrader!

Mijn bestelling werd snel geleverd en was leuk ingepakt. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de verzending. Superfijne shop!

Topshop

Groot assortiment, makkelijk bestellen en hele snelle levering. En ook nog leuk ingepakt. Wat wil je nog meer. Topshop!

Hele fijne webshop met mooie producten. En vooral veel inkten. Makkelijk bestellen en snel geleverd, dankzij Peggy. Ze heeft veel kennis van notitieboeken en vulpennen. Dat merk je aan alles. Mijn favoriete shop!

Superfijn

24Papershop is net een snoepwinkel, zo veel leuke en mooie producten. Supervriendelijk en snel geleverd. Ben al jaren fan!

Niet mijn eerste bestelling en zeker niet mijn laatste. Altijd goed verzorgd, snel geleverd en duidelijke communicatie. Top!

Mooi items en hulpvaardig bij vragen.

Heel handige website, als je vragen hebt kan je die mooi stellen via social media, leuke filmpjes die je verlanglijst doet groeien (handig ook dat je op de website een verlanglijstje kan maken). En veeeeeeeel mooie items. Heel blij met mijn aankoop en snel geleverd is ook altijd leuk (en mooi ingepakt)!

Over 24papershop

24papershop is de webshop met prachtige en unieke bullet journals, notitieboeken, agenda's en schrijfwaren. Wij noemen ze niet voor niets 'papieren schatkistjes'. We hebben een groot assortiment en snelle levering. Service is onze kracht, je fan maken ons doel.