Altijd vriendelijke en snelle service

Ik word altijd snel en vriendelijk geholpen. De producten zijn van goede kwaliteit en worden snel geleverd.

Geweldige service

Mijn ervaring met 24Papershop is geweldig. Een overzichtelijke shop met een groot assortiment aan vulpennen en inkt. Alles wordt stevig en degelijk verpakt en gelijk verstuurd. Het is een cadeautje als ik het thuis ontvang. Heel erg blij mee! Mijn volgende bestelling komt er alweer aan.

Waardeloos

De verpakking van mijn pakket was waardeloos, totaal niet afdoende om een A5 notebook te versturen. Veel te slap, de hechtstrip is tijdens het verzenden losgeraakt. Het pakket is dan ook zonder inhoud afgeleverd. 24Papershop geeft PostNL de schuld, maar dat is onzin. De verpakking is gewoon WAARDELOOS.

Beste Marian, We hebben u proberen op te zoeken in ons systeem waaraan we deze review hebben verdiend, maar we kunnen u niet vinden. We vermoeden dat u een andere klant bent en deze review dus anoniem heeft geschreven alleen hebben we het probleem met de verzending direct opgelost met een passende oplossing waar u ook tevreden en akkoord mee was. Dus deze review is voor ons onbekend helaas. Als we nog iets voor u kunnen doen, dan horen we dat uiteraard graag. ----- Met betrekking tot de klacht over de verpakking, we versturen per maand duizenden bestellingen en natuurlijk kan er wel eens wat mis gaan, een product wat toch niet op voorraad bleek of kapot is, een pakket wat beschadigd aankomt of verloren gaat. Maar dat lossen we direct op, zoals ook in uw geval is gebeurd. We zorgen altijd dat de klant tevreden is. Wij zijn verantwoordelijk dat u uw bestelling juist en correct ontvangt. We gebruiken al jaren de verpakkingsproducten van Rajapack en voor de verzending PostNL, twee gerenommeerde bedrijven. Ook als u de recensies leest van anderen ziet u dat klanten juist tevreden zijn over hoe we onze producten verpakken en versturen. Hartelijke groet, Peggy

Superfijne webshop

Ik koop al jaren mijn notitieboeken en vulpennen en inkt bij 24Papershop.com. Bij vragen word ik altijd vriendelijke geholpen door Peggy. De bestellingen worden supersnel verstuurd en stevig verpakt (dat maak ik bij andere shops weleens anders mee). Word ook door alle mails goed op de hoogte gehouden. En het assortiment wordt steeds vernieuwd en uitgebreid. Ik ben echt heel tevreden en daarom deze review! (vijf sterren is eigenlijk te weinig).

Perfect!

Geweldig assortiment in de webshop, snelle verzending en altijd mooi verpakt. Kwaliteit is subliem. Ten alle tijde weer.

Heerlijke webshop met uniek assortiment en fijne service

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant bij 24Papershop, deze webshop heeft merken die je nergens anders in Nederland krijgt en is er snel bij met nieuwe trends in schrijfwaren. De prijzen zijn goed en alles wordt netjes verpakt en verzonden. Bij vragen of opmerkingen krijg je vlot antwoord/oplossing. Extra pluim: als vulmiddel in pakketten tegenwoordig vaak karton in plaats van plastic, top! Enig minpuntje is dat de website niet altijd makkelijk te navigeren is, omdat je niet kunt sorteren op prijs.

Top Winkel

Deze webshop is helemaal top. Snelle levering, vriendelijke reactie per mail. En ook nazorg toen mijn vulpen niet goed schreef. Ik raad deze webshop absoluut aan!

Top ervaring

- Snelle levering - Betrokkenheid en commitment om top notch te zijn - Faire prijzen

Super webshop!

Erg ruim assortiment, snelle levering, leuke persoonlijke touch aan de webshop door de eigenaresse, wat wil je nog meer?!

Mooie producten, snelle levering, goede service

Al jaren bestel ik geregeld bij 24Papershop en ik heb nog nooit een negatieve ervaring gehad. Dit is een heel betrouwbare webshop!

Gewoon Geweldig

Al jaren mijn favoriete webshop voor mijn Traveler's Notebook en accessoires. Altijd vriendelijk contact en supersnel geleverd. En ook duidelijk hoeveel op voorraad. Geen smoesjes e.d. Gewoon een top shop! Ik raad 24Papershop iedereen aan.

Vriendelijk, goede prijzen, snelle levering

24papershop heeft een prachtige site, ik vind er veel benodigdheden, inkten en vulpennen. Peggy geeft veel advies, gratis e-books en de levering is erg snel. De prijzen zijn concurrerend. Ik ben erg blij dat ik bij 24papershop kan bestellen.

Wat een Topservice!

Ik had een bestelling gedaan en alles kwam goed verzorgd binnen. Helaas was de gratis vulpen die ik erbij zou krijgen niet meer voorradig. Ik kreeg een alternatief kadootje. Ik was teleurgesteld en heb dat aangegeven. Daarop kreeg ik direct een uitgebreid antwoord met verschillende opties. Fantastisch klantgericht en zorgvuldig. Ik ben een blije en tevreden klant. Jullie doel mij fan maken is gelukt ;)

Snelle communicatie en snelle levering

Ik kreeg snelle reactie via de mail met daarin een helder en duidelijk antwoord. De verzending zou mogelijk vertraagd worden door black friday, dit is duidelijk van tevoren gecommuniceerd. Echter kwam het pakket zonder vertraging aan. Het pakket was netjes en met zorg ingepakt en alle spullen kwamen netjes aan.

Goed verpakt en snel verzonden.

Hele fijne webwinkel

Ik shop al jaren bij 24Papershop en ben nog nooit teleurgesteld. Ondanks de groei van de shop met veel producten en merken (en ongetwijfeld het aantal bestellingen) worden mijn bestellingen nog steeds keurig en goed verpakt. En snel geleverd. Mijn nummer één shop voor mijn notitieboeken en inkt! Ik raad deze shop iedereen aan! Dank je wel Peggy!

Vriendelijk en goed

Ik plaatste een bestelling bij 24papershop voor een vulpen en inkt. In eerste instantie ging er iets mis omdat de voorraadindicatie niet helemaal bleek te kloppen. Peggy en Arjen hebben dit probleem erg vriendelijk en goed opgelost. Prettig contact en een fijne afhandeling.

mooi aanbod en goede service

Ik had maandag mijn bestelling geplaatst en had mijn pakje de volgende dag al in huis. Erg snelle service! Verder heeft de webshop ook een erg mooi aanbod. Helemaal tevreden dus!

Goed geregeld en snel

Eén zin? Eén woord is genoeg: TOP!

Superblij met alle mooie spullen, de service, de waanzinnig snelle levering, de heerlijke extra’s op insta (bibliotheken, slaapkamers vol boeken)... Ik ga nog eens failliet aan je, maar dan wel als een gelukkig mens.

Superfijne webshop

Gewoon een top webwinkel. Heb al meerdere keren besteld en nooit teleurgesteld. Mooie site, makkelijk bestellen en supersnel geleverd. En niet onbelangrijk, een uitgebreid assortiment waar ik iedere keer vind wat ik zoek. En altijd heel vriendelijke contact. Mijn favoriete shop! Vijf sterren is eigenlijk nog te weinig!

Mooie producten en een super goede service

Ik koop regelmatig kantoor artikelen bij 24papershop, van agenda's, notitieboeken tot pennen. Alles is altijd van een goede kwaliteit en wordt super snel bezorgd. Peggy is echt fantastisch!

Geweldige producten en service

Tot nu toe 3 bestellingen gedaan en deze zijn allemaal vlekkeloos verlopen en de bestelde artikelen worden netjes afgeleverd en zijn goed verpakt zodat deze zonder enige beschadiging arriveren. En de prijzen en de service zijn goed. Er zullen zeker in de toekomst nog meer bestellingen gaan volgen.

Net wat ik hierboven schrijf ben zo blij met Peggy en haar zo mooie spullen wordt er altijd blij van als het wat minder gaat kijk ik naar haar 24 Papershop en heb gelijk een fijn gevoel hierbij is mijn dag weer oke

Leuk aanbod, snelle service. Toffe pakjes om open te maken. Altijd een beetje anders, uniek! Proficiat!

Over 24papershop

24papershop is de webshop met prachtige en unieke bullet journals, notitieboeken, agenda's en schrijfwaren. Wij noemen ze niet voor niets 'papieren schatkistjes'. We hebben een groot assortiment en snelle levering. Service is onze kracht, je fan maken ons doel.