Leuk aanbod, snelle service. Toffe pakjes om open te maken. Altijd een beetje anders, uniek! Proficiat!

Mooie produkten, snelle verzending en goede service

24papershop heeft mooie en goede produkten die ik fijn vind om te gebruiken. Bij een bestelling wordt het pakket snel verzonden en is alles netjes verpakt. Ik bestel hier vaker en er is een keer een probleem geweest met mijn pakket door PostNL en dat heeft 24papershp netjes en snel opgelost.

fast, friendly and great customer service

Lovely shop with a huge quality selection. Needed customer service and was helped promptly and friendly. I can recommend Peggy's shop!

Shoppen bij 24 Papershop lijkt als iets bestellen bij vrienden of familie. De service is uitstekend en alles komt mooi en verzorgd aan. Het aanbod is goed en wordt regelmatig vernieuwd en zelfs vergroot.

Super de luxe, kan niet beter.

Door mij wordt niet veel besteld, maar de service vind ik subliem, zeker in deze tijd waarin zoveel mis gaat, zeker wat bestellingen betreft. Deze week weer agenda paperblanks besteld. Volgende dag bezorgd. Mijn complimenten daarvoor. Tevens fantastisch mooie producten heb je Peggy. Heel veel succes met dit mooie bedrijf. Groet, Wil Onderstal.

Altijd goede service!

Goede service en veel soorten inkt en vulpennen. Fijne webshop!

24Papershop is als een snoepwinkel voor mij

Ik ben fan van mooie notitieboeken. Het enige nadeel van 24papershop is dat ze zoveel moois hebben, dat moeilijk kiezen is! Verder is de verzending altijd heel snel en zorgvuldig. Het uitpakken van de bestelling voelt iedere keer weer als een cadeautje!

mooie dingen en snelle service

Ik ben al een aantal jaren klant en iedere keer een hele fijne service. Je kunt je bestelling snel verwachten; als iets niet helemaal duidelijk is neemt men contact met je op. Een seintje als het verzonden wordt, kortom heel prettig

Beste shop

Voor mij de beste shop! Heel veel variatie, vlugge levering en Peggy ziet me als een mens, niet de zoveelste klant!

Vakkundig en prettig

Het contact verloopt fijn en redelijk vlot (al is dat alleen via e-mail), er wordt goed en vakkundig geadviseerd. De bestelling wordt snel geleverd.

24Papershop, 'n Topper!

Het is altijd 'n feestje als je de bestelling van 24Papershop ontvangt! En dan heb ik het niet over het uitgebreide assortiment schrijfwaren en notitieboeken die razendsnel geleverd worden, maar ook de verpakking...sent with love! Zeker 24 Papershop, 'n aanrader... Doen!

Super mooie gepersonaliseerde boekjes

Een aantal boekjes besteld voor collegas en ze waren super mooi gemaakt! Ook allemaal heel leuk ingepakt, super bedankt!

Gewoon een top bedrijf!

Superfijne webshop met mooie producten, uitstekende klantenservice, snelle verzending. Een unicum dezer dagen met alle webshops.

Happy Customer

This webshop is really heaven for me as ink lover. A lot of different brands makes it sometimes difficult to choose, but that also gives me the opportunity to try very lot of inks. The services is amazing. Very fast response and a very quick delivery too. And almost always everything is on stock, or soon on back stock. What differs 24Papershop also from other shops, because I often experience that a product is shown on stock, but I still have to wait, sometimes for weeks. Not with this shop. And the owner is a friendly woman. Thanks!

Fijne webshop

Simpelweg een hele fijne webshop waar ik al jaren terecht kan voor mijn notitieboekjes.

Superfijne shop!

Een superfijne shop voor al mijn notitieboekjes en pennen. Ook koop ik hier altijd mijn jaarlijkse Paperblanks agenda. En wat ik heel belangrijk vind, snel geleverd. Andere webshop zeggen soms wel dat ze snel versturen, maar meestal pas een paar dagen later. Dat is bij 24Papershop nooit het geval. Heel betrouwbaar!

Hele fijne shop

Wat ben ik toch blij met deze shop. Zoveel leuke notitieboeken en inkten die mij iedere keer inspireren. Als ik een cadeautje zoek kan ik hier altijd terecht. Het wordt ook zo leuk verpakt, dat het iedere keer een cadeautje is als je het binnenkrijgt. En snel ook. 24Papershop (en Peggy) kan ik iedereen aanraden!

Helemaal top! Mooi gamma aan producten, zorgvuldig uitgezocht.

Ik kwam bij 24papershop (Peggy) doordat ik een specifieke inkt zocht die in België of Nederland bijna niet te krijgen is. Zo gaat het met veel producten. 24papershop voorziet in een prachtig gamma die elders niet of moeilijk te vinden zijn, maar hier weet je dat alles 100% betrouwbaar en authentiek is. Het is eigenlijk een schatten winkel! Elk product is ook altijd goed voorzien van uitgebreide informatie. Snelle en correcte verzending, goede prijzen en uitstekende kwaliteit. Mijn laatste bestelling, kocht ik een hele fijne vulpen en die was mooi als een cadeautje verpakt wat het echt een feestje maakte om uit te pakken en mij als klant nog gelukkiger maakt met mijn aankoop. De nieuwsbrief is ook een plezier om te lezen!

Feest!

Het is iedere keer weer feest als er een pakketje van 24Papershop wordt afgeleverd. Ik weet wat ik heb besteld maar toch is het iedere keer weer een verrassing en voelt het als een cadeautje! Ik word er iedere keer blij van. Dus Peggy, ga asjeblieft zo door!

Peggy gaat tot het uiterste!

Mijn ervaring met 24papershop is altijd goed geweest, maar nu is Peggy echt buiten het boekje gegaan voor mij. Al lange tijd op zoek naar een specefieke penpunt, maar deze was alleen in Amerika te krijgen. Door de import twijfelde ik hier enorm over! Een paar berichten verder en er is er een onderweg maar mij en zelfs in de gewenste kleur! Super bedankt Peggy! Ik kom zeker weer bij je terug.

Snelle en goede service! Bij vragen direct antwoord en altijd tot hulp bereid. Ik kan iedereen aanbevelen om hier te bestellen!

Great service

I love to buy from this shop. They always send the products very quickly. They have a very nice selection of brands and products. The service is always top. Very friendly. To recomend.

Prachtige notebooks binnen handbereik

De blanks notebooks zijn zo prachtig. Ik was blij deze webshop te vinden. De bestelling werd snel afgehandeld en geleverd. Ik was prettig verrast door de manier van inpakken. Met aandacht en mooie woorden, het toverde een glimlach op mijn gezicht. Zo eenvoudig kan aandacht een ripple effect hebben. Ik heb nu al zin om een volgende bestelling te plaatsen. Van harte aanbevolen!

Superfijne webshop

Mijn favoriete webshop. Grote keuze aan producten, snelle levering en hele vriendelijke klantenservice. Beveel deze shop ook veel aan bij vrienden!

Perfekte afhandeling van een product dat ik online gekocht had, maar toch niet voorradig bleek te zijn.

Moezelhavenweg 95 1043AM Amsterdam

Over 24papershop

24papershop is de webshop met prachtige en unieke bullet journals, notitieboeken, agenda's en schrijfwaren. Wij noemen ze niet voor niets 'papieren schatkistjes'. We hebben een groot assortiment en snelle levering. Service is onze kracht, je fan maken ons doel.