Great service

I love to buy from this shop. They always send the products very quickly. They have a very nice selection of brands and products. The service is always top. Very friendly. To recomend.

Prachtige notebooks binnen handbereik

De blanks notebooks zijn zo prachtig. Ik was blij deze webshop te vinden. De bestelling werd snel afgehandeld en geleverd. Ik was prettig verrast door de manier van inpakken. Met aandacht en mooie woorden, het toverde een glimlach op mijn gezicht. Zo eenvoudig kan aandacht een ripple effect hebben. Ik heb nu al zin om een volgende bestelling te plaatsen. Van harte aanbevolen!

Superfijne webshop

Mijn favoriete webshop. Grote keuze aan producten, snelle levering en hele vriendelijke klantenservice. Beveel deze shop ook veel aan bij vrienden!

Perfekte afhandeling van een product dat ik online gekocht had, maar toch niet voorradig bleek te zijn.

Cadeautjes om uit te pakken als het binnenkomt met de post. Erg vriendelijk en snelle levering. Ik ben blij met mijn five minute journal! Ik bestel snel weer.

Janet

Ik koop hier al jaren mijn stationery producten, van bullet journal tot stempels. Altijd tevreden. Snelle levering en goed en stevig verpakt. Dank je wel Peggy voor de goede en fijne service.

Zeer persoonlijke service, fijne efficiënte webshop.

Als review hierbij mijn letterlijke reactie na ontvangst van mijn 2e bestelling van 2 Dingbats notitie boekjes, dat zal genoeg zeggen: Beste Peggy, Jij bent heel bijzonder! Je past mijn order aan ondanks dat ik zelf niet goed besteld had, je verwerkt de nieuwe order binnen een dag, inclusief pregen, en dan pak je het nog in als een kadootje ook!! (Eigenlijk een betaalde optie - red). Jouw service is uniek en ik ben daar heel erg blij mee, net als met mijn twee Dingbats kadootjes!! Dank je wel, Peggy Hierbij komt nog dat alle communicatie ècht is, geen enkele automatisch gegenereerde standaard klets. De webshop werkt ook nog eens heel fijn, met hele effectieve filters, zodat je snel vind wat je zoekt.

Wordt altijd weer blij als de agenda besteld kan worden

Ik bestel al jaren de agenda bij 24PAPERSHOP. Elk jaar weer mooie designs. Dit jaar de Paperblanks Agenda 2024 Ultra Granada Turquoise - Week. Mooi design en een zeer gebruikersvriendelijke agenda, horizontaal. Ook weer goed en snel geleverd. De complimenten

Best of its kind in the Netherlands

Over the last couple of years, every now and then I've been making an order for different type of journals, fountain pens, inks and in general writing supplies. And every time I could find exactly what I've been looking for, whether it's a brand new Paperblanks journal, a fancy fountain pen, or a regular blue fineliner! Delivery always takes place within 2 days, and so far has always been packaged with a personal touch, rather than like a conveyer belt. This is something that I really appreciate, and it honestly bring even more excitement to every time you are waiting for the next package to arrive =) Keep up the amazing work!

Hele fijne webshop. Mooie producten en een hele vriendelijke service. Koop al mijn vulpennen en inkten hier!

Superfijn

Mijn notitieboek werd heel snel geleverd.

Echt snel verzonden en mooi en netjes ingepakt met nog een verrassing erbij ook. Heel blij met mijn nieuwe paperblanks agenda :) Dank jullie wel

Fijne ervaring

Supersnelle levering, fijne ervaring. Mooie vulpennen en inkten.

alles wat ik nodig heb om te journalen

Heel wat topproducten op 1 website èn Peggy staat altijd klaar voor advies in geval van twijfel.

Alweer een hele fijne ervaring

Snelle verzending, en de bestelling was compleet. Perfect voorraadbeheer dus! En wat een mooie notitieboeken, heel blij mee.

Echte aanrader 24papershop !

Uitgebreid aanbod met super mooie en leuke artikelen. Goede kwaliteit producten. Snel bezorgd en mooi verpakt met een kleine grappige verassing zelfs :-) Neem zeker een kijkje op de webshop: echt een aanrader wat mij betreft (komt spontaan van alles bij op je wensenlijstje kan ik je vast waarschuwen)!

Fantastische ervaring van bestelling tot levering

Superfijne shop

Superfijne webshop met schrijfspulletjes. Koop er al jaren.

Oprechte klantwaardering

Vanaf het moment van bestellen tot en met de levering klopt het. Het bestelproces, de mails en afhandeling van een order verlopen prettig. Ook de informatie over de verzending van de order is fijn.

Helemaal top deze winkel

Super snelle levering en het assortiment is zeer ruim, klantenservice is zeer snel en vriendelijk. Aanrader deze shop!

Fijne webshop

Fijne webshop. Mooie producten. Aardige eigenaresse. En snelle verzending. Iets wat je vaak bij andere webshops niet meer tegenkomt. Daar moet je soms dagen wachten. Een dikke 10

Fantastic

I buy all my (fountain) pens for many years at 24Papershop. Peggy is a real expert in fountain pens and you know she has a lot experience. Earlier I bought pens at my local shop in Laren, but now I always buy online. Always a pleasure to receive a package from 24Papershop, nice gift wrapped. Great shop!

Fantastic shop

I really love 24Papershop. I've been a client for several years now to buy my fountain pens. Peggy, owner of the shop, is really helpful and honest. It's clear what is on stock and it is always send directly. And if it is not on stock, I contact Peggy and then it's available within days or one week. I never have issues, which I had with some other Dutch fountain pen shop, where I paid, but it never got delivered. I really recommended this shop. One of my favorites.

Vlekkeloos

Mooie vulpen besteld. Die werd keurig, goed verpakt en snel bezorgd. Ontzettend leuk dat hij als kadootje was ingepakt.

Dolblij

24papershop is een van de weinige shops waar ik echt heel erg blij van word. Niet alleen vanwege de prachtige spullen (werkt averechts, kost me een vermogen, hahaha) maar ook vanwege de enorme betrouwbaarheid. Alles stopkwaliteit, snelle levering, goede communicatie tussen bestelling en levering, wat wil een mens nog meer?! Ja, nog meer van hetzelfde, dat wel.

Moezelhavenweg 95

1043AM Amsterdam

Over 24papershop

24papershop is de webshop met prachtige en unieke bullet journals, notitieboeken, agenda's en schrijfwaren. Wij noemen ze niet voor niets 'papieren schatkistjes'. We hebben een groot assortiment en snelle levering. Service is onze kracht, je fan maken ons doel.