Prima, snelle levering

Kluis is precies zoals omschreven.

Prima mini kluis - elektronisch

Een snelle en zorgvuldige levering van een functionele mini kluis elektronisch.

Product online besteld en met een afhaalkorting kunnen afhalen in hun showroom! Hier nog uitleg gekregen. Kortom erg tevreden.

Een nieuwe kluis besteld en de oude kluis is gelijk meegenomen.

zware kluis gekocht en toch nog binnen 1 werkdag in huis, ik ben heel erg tevreden ermee

super service zal er zo weer bestellen

super service, snelle levering ik ben erg blij met mijn kluis

Uitstekende service en ruime keuze!

Uitstekende service en ruime keuze! Ik kocht onlangs een kluis bij Kluizen.nl en was onder de indruk van de verscheidenheid aan opties. Het bestelproces was eenvoudig en de kluis werd snel geleverd. Kwaliteit en service staan duidelijk hoog in het vaandel bij Kluizen.nl

top service, snel binnen, goede website

onlangs een kluis gekocht bij kluizen.nl en ben zeer tevreden over mijn ervaring. De website is overzichtelijk en het assortiment aan kluizen is uitgebreid, waardoor ik gemakkelijk de juiste kluis voor mijn behoeften kon vinden. De bestelprocedure was eenvoudig en de levering was snel en efficiënt hartelijk bedankt

Super ervaring

Heel erg bedankt voor de snelle levering, ik ben er harstikke blij mee, zware kluis en zeer veilig

Topkwaliteit kluizen, snelle service!

Kluizen.nl heeft mijn verwachtingen overtroffen. De kwaliteit van de aangeboden kluizen is top-notch, en de gebruiksvriendelijke website maakte het vinden van de perfecte kluis een fluitje van een cent. De bestelling werd snel verwerkt en de klantenservice was zeer behulpzaam bij eventuele vragen. Kortom, een betrouwbare keuze voor wie op zoek is naar een hoogwaardige kluis met een uitstekende service. Zeer tevreden!

Geweldige klantenservice en snelle levering

Geweldige klantenservice en snelle levering! De kluis die ik hier heb gekocht, voldeed volledig aan mijn verwachtingen

Snelle levering en niet onbelangrijk ook de goedkoopste

Een drugs en wapenkunde voor de beveiliging besteld. Deze werd snel geleverd en was ook de goedkoopste in vergelijking met andere website’s dus de keuze was

nu wel geleverd en alles oke.

De vorige vroegen zei een reactie ,maar er was iets geleverd. Nu alles oke en geen commentaar meer.

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak

Uitgebreid assortiment, goede prijsstelling en en kwaliteit, snelle en goede service

Ik vond snel wat ik zocht, dit voldeed aan mijn verwachtingen, de prijs was goed en direct leverbaar! Ook goede en prettige service!

Ze komen na wat ze beloven.

Van advies tot plaatsen is het een top bedrijf. Ze adviseren de juiste kluis en ze komen de beloften na als het gaat over de afspraak mbt het plaatsen.

Snel

Snelle service, goed bereikbaar.

super service

goed advies, snelle reactie, goede kwaliteit, niks op aan te merken

Snel en proffesioneel

Snel, goedkoop en goed !

Perfecte ervaring , goed contact over levering en gemaakte afspraken

Super goed,

Deze mensen reageren gelijk zoeken dingen uit komen hun afspraken na. Een woord een goed bedrijf.

Goede hulp gekregen in de showroom. Er werd tijd voor mijn vragen genomen.

Langs geweest in de showroom en kon de kluis gelijk meenemen, want hij was op voorraad. Snel en fijn geholpen!

Geweldige prijs verhouding en service

Geweldige kluis voor betaalbare prijs, goede service en mooie korting bij ophalen.

goed en iets minder goed

handleiding in het engels!!! alleen bouten voor bevestiging in een stenen muur

Over Kluizen.nl

Al ruim 25 jaar is Kluizen.nl een begrip op het gebied van kluizen, brandkasten en overige veiligheidsproducten. Kluizen.nl is opgericht (in april 1989) door MB Safety® uit Barendrecht. Wij verkopen veiligheidsproducten met de hoogste kwaliteitseis en dat ziet u in de kwaliteit van onze producten terug. Als u zoekt naar een betaalbaar veiligheidsproduct dan is Kluizen.nl de enige relevante bestemming voor uw aankoop waar u een kluis online kan bestellen. Een aantal productlijnen worden onder eigen certificaat geproduceerd. Bovendien zijn de distributie kanalen kort waardoor Kluizen.nl een lagere kostprijs heeft dan de concurrentie. Bij ons kunt u een goedkope kluis kopen van goede kwaliteit!