Precies zoals het plaatje er uit ziet

Ziet er precies zo uit als je verwacht goede verpakking enkel wat lange bezorg tijd van een week daar moet je rekening mee houden.

Prima geregeld alles volgens duidelijke afspraak.

Uitstekend afspraken mee te maken

Houden zich aan afspraken

RDW kluis besteld en netjes volgende dag bezorgd. Top bedrijf!

Zeer tevreden!

zeer goed

snelle afwikkeling en goed gecommuniseerd

Betrouwbaar en zeer goede service!

Ons bezoek aan de winkel duurde 20 minuten omdat we wisten welke kluis we nodig hadden. Kluis was in de showroom en direct leverbaar en zelfs de dag erop kon hij in Rotterdam deskundig worden bevestigd . Ging alles maar zo snel en adequaat. Prima ervaring

Goed geleverd, fijne kluis .

De jongeman de Koerier was te nieuwsgierig, vraagt of het een kluis was,"wat zit erin?" had etiket gelezen MB haha, ik zeg het is een stalen onderdeel.

Bedankt voor uw reactie. Wij hebben hier direct een melding van gemaakt bij onze transporteur, dit hoort niet. Gelukkig heeft u een slim antwoord terug gegeven!

Snel en nette aflevering

Mooi en overzichtelijke website, snel en nette levering

product prima, bezorging waardeloos

Het product is prima, maar je kunt er alleen bestellen als je de hele dag thuis zit en geen werk hebt. Morgens vroeg als je al op je werk bent, wordt er een bericht gestuurd dat de bezorger onderweg is. Dus product wordt meegenomen omdat je er niet bent. Via een website een telefoon nummer gevonden en daarna een half uur aan de telefoon. Nummer gegeven en gevraagd om te bellen als ze er zijn. Pakket wordt gewoon voor de deur op een bankje gelegd in een drukke straat. Geluk dat het er nog lag. Vermeld svp op je website met welke bezorger je zaken doet.

Wat vervelend om te horen dat u dit is overkomen, wij zullen hiervan een melding maken bij de transporteursdienst! Op onze webshop staat ook vermeld met welke transportdienst wij werken https://www.kluizen.nl/bezorgkosten

Goede snelle levering

Snelle levering en nette bezorgers

Alleen vwb onderhoudscontract tegenstrijdige informatie, en (nog) geen follow-up

Goed geholpen !

Mooie kluis voor een nette prijs en super vriendelijk geholpen bij het afhalen !

Correct bedrijf

Snelle levering zoals beschreven. Ben tevreden

Prima kwaliteit/prijs verhouding en een betrouwbaar bedrijf

De site werkt prima; de levering was snel; de kwaliteit is prima, Kortom een absolute aanrader

goede kwaliteit, uitstekende service

een verkeerd type sleutelkast gekregen, dit gemeld en 1 werkdag later het juiste type gekregen. De sleutelkast is van goede kwaliteit.

Betrouwbaar

Op tijd zoals omschreven geen verrassingen precies zoals verwacht

Goede en geduldige informatie. Snelle, vriendelijke en adequate bezorging en installatie

Alles is reeds verwoord

Vlekkeloos

Van bestelling tot levering solide verlopen!

Uitstekende website en prima product

Gewoon goed en betrouwbaar

levering goed aangekomen

levering goed aangekomen

Gewoon eenvoudig, snel en goed!

Geheel postitief, alles zoals verwacht. Is alweer mijn zoveelste bestelling.

Altijd correct

Snel het juiste geleverd

Pluspunt dat je zelf in je buurt een post.nl adres kunt kiezen voor aflevering

Prima bedrijf, snelle levering, goed product

Ik ben prima te woord gestaan via de telefoon toen ik vragen had. Nette levering. Product was goed verpakt. Kluis is zonder probleem goedgekeurd door betreffende instantie. Dus goed product.

Over Kluizen.nl

Al ruim 25 jaar is Kluizen.nl een begrip op het gebied van kluizen, brandkasten en overige veiligheidsproducten. Kluizen.nl is opgericht (in april 1989) door MB Safety® uit Barendrecht. Wij verkopen veiligheidsproducten met de hoogste kwaliteitseis en dat ziet u in de kwaliteit van onze producten terug. Als u zoekt naar een betaalbaar veiligheidsproduct dan is Kluizen.nl de enige relevante bestemming voor uw aankoop waar u een kluis online kan bestellen. Een aantal productlijnen worden onder eigen certificaat geproduceerd. Bovendien zijn de distributie kanalen kort waardoor Kluizen.nl een lagere kostprijs heeft dan de concurrentie. Bij ons kunt u een goedkope kluis kopen van goede kwaliteit!