OK.

Goed produkt

Efficiënte service, denkt mee met de klant

Producten werden snel geleverd, er was een vraag over de levering (aan de kant van de verkoper) die op zeer vriendelijke manier gesteld en opgelost werd.

Prima service en snelle levering.

De juiste partner in veiligheid.

Prima kluis. Maar registreren is héél moeilijk Ik weet nog steeds niet hoe ik mijn kluis met mijn unieke nummer moet registreren.

Dikke prima!

Ik had een vraag, die werd vlot beantwoord Met daarbij een link met hetgeen wat ik zocht. Besteld en de volgende dag al binnen. Compliment voor de duidelijke, snelle communicatie. Ook het product zelf is dik in orde!

snelle levering met prima expediteur

prima kluis met duidelijke instructies. 1 minpunt: de kluis is breder dan de opgave: door de bolling van de beide zijkanten is de inbouwbreedte meer dan 10mm breder (dat betekende in mijn geval dat hij niet paste in de nis die ik ervoor bedoelt had).

Defect goed opgelost

goed opgelost en afgehandeld

Beste heer Herman, Bedankt voor uw reactie. Wegens afwezigheid van zieke medewerkers is er helaas later terug gebeld dan u verteld was. Onze excuses hiervoor! Gelukkig is alles nu opgelost.

Gewoon goed

Documenkluis precies zoals ik had verwacht. Bezorgen was volgens afspraak. Heel erg netjes dat er voor een pakket van 14 kilo geen verzendkosten werd gerekend.

Top geholpen door help desk en voor mij een veilige keuze

Erg prettig geholpen door de online medewerker en product werd snel geleverd.

Eisen voor de inhoud moeten duidelijker

De brandwerende kluis is goed. Keurig anoniem geleverd, goed verpakt, en conform foto’s en specificaties. Jammer is dat bij het lezen van de handleiding blijkt dat er vocht in de kluis kan komen vanuit de wanden. En de (data)kluis niet geschikt is voor diskettes, foto’s, sieraden, en ik denk papiergeld. Dat is een flinke tegenvaller.

Bedankt voor uw reactie. In de handleiding staat vermeld dat de kluis volledig waterdicht is en hierdoor wordt een pakje droogmiddel in de kluis bewaard, dit is bedoeld om vocht te absorberen dat in de kluis kan accumuleren. Ook wordt gezegd de kluis om de twee weken te openen om vocht accumulatie te vermijden. De kluis is alleen niet geschikt voor computerdiskettes, cartridges en tapes, audio- of videocassettes of fotonegatieven. Hier wordt haast geen gebruik meer van gemaakt in deze tijd en zowel hebben we hier weer speciale kluizen voor! De hedendaagse spullen zoal foto's, sieraden en papiergeld kan wel worden opgeborgen in deze kluis.

Gewoon uitstekend

Luisteren goed, denken goed mee, durven ook zelf met ideeën, suggesties te komen.

prima service en goede dienstverlening

prima service en goede dienstverlening

snelle levering, goed product

makkelijk en goed

Prima product en snel geleverd.

Voor de veiligheid van uw huizen neem ik producten van kluizen.

Correcte samenwerking en duidelijke uitleg

Na bestelling bij bol.com waarna 2 dagen na besteldag de prijs ineens € 50,00 lager lag, heb ik contact opgenomen met Mevr. Mariska van kluizen.nl, die me een duidelijke uitleg heeft gegeven hoe de werking met bol.com in elkaar zit. Ik heb mijn bestelling bij bol.com geannuleerd en rechtstreeks bij kluizen.nl besteld.

Goede service en discrete vlotte verzending

niet echt hele snelle levering, wel keurig product

ik heb wat langer moeten wachten op de bestelde kluis. Nadat ik hierover gebeld heb is er wel gelijk actie ondernomen en is de kluis daarna heel snel geleverd. De kluis is als beschreven, ziet er degelijk uit en ben er zeer content mee

Goed,snel

X

onbetrouwbaar

verkoopt mijn gegevens ..

Goed geholpen, snelle levering

Vriendelijke hulp bij het uitzoeken van een kluis. De aankoop was gemakkelijk en tegen een goede prijs. De kluis werd een dag later al geleverd.

Ik had een kluis besteld, die zou eind augustus geleverd worden. Eind augustus heb ik even gebeld met de klanten service om te kijken wanneer ik een afspraak kon maken. Ik ben heel vriendelijk geholpen. De klantenservice medewerker vertelde mij dat mijn gewenste kluis nog niet op voorraad is, maar heeft gelijk een soort gelijke kluis aanbevolen. Ik ben daar akkoord mee gegaan en 2 dagen later stond de monteur al voor me deur. Na geen 30 min was de kluis al gevestigd. Ik ben heel tevreden.

snelle afwikkeling, zeer tevreden

verder niets op aan te merken

Zoals beschreven geleverd moest t alleen zelf naar 3 de etage brengen

Alles goed geregeld

Van bestelling tot levering was super

Perfecte service

Goede product/prijs verhouding. Telefonisch bereikbaar en perfecte service.

Zernikestraat 12 2991XS Barendrecht

Over Kluizen.nl

Al ruim 25 jaar is Kluizen.nl een begrip op het gebied van kluizen, brandkasten en overige veiligheidsproducten. Kluizen.nl is opgericht (in april 1989) door MB Safety® uit Barendrecht. Wij verkopen veiligheidsproducten met de hoogste kwaliteitseis en dat ziet u in de kwaliteit van onze producten terug. Als u zoekt naar een betaalbaar veiligheidsproduct dan is Kluizen.nl de enige relevante bestemming voor uw aankoop waar u een kluis online kan bestellen. Een aantal productlijnen worden onder eigen certificaat geproduceerd. Bovendien zijn de distributie kanalen kort waardoor Kluizen.nl een lagere kostprijs heeft dan de concurrentie. Bij ons kunt u een goedkope kluis kopen van goede kwaliteit!