Alles goed geregeld

Van bestelling tot levering was super

Perfecte service

Goede product/prijs verhouding. Telefonisch bereikbaar en perfecte service.

Missing screws

Only one screw was in the package, i cost me lots of time and effort to find screws at right size. I paid and extra 20 euros for this Durther more the certificate send expires in aug 2021. What is the purpose of certifying for 2 months?

This is a lost one, we provide free material so we can send it to you for free! The expiring certificate date has no consequences for the end user. Sorry if this confused you.

Snel besteld en snel geleverd.

Had de kluis snel nodig. Werd snel geleverd ook een omelet.

Wat je ziet is wat je koopt

Een beetje vertraging op de bestelling, maar werd tijdig verwittigd.

Positief, levering conform.afspraken

Door mijn fout, deed ik beroep op nazorg, zonder problemen en snel werd dit opgepakt, mijn complimenten

prijs kwaliteit goed en gratis geleverd

mooie kluis niet duur met 2 sleutels keurig gratis geleverd op pallet

Enorm snelle levering. Super.

Mooie prijs, levering is een drama

Kluis gekocht voor een mooie prijs. Krijg in de dag voor levering een mail dat er morgen een kluis wordt geleverd. Er zijn nog steeds mensen in Nederland die moeten werken dus dat kreeg ik niet meer geregeld. Krijg je een briefje in de bus dat je binnen 5 dagen een nieuwe afspraak moet maken want anders wordt de kluis terug gestuurd naar jullie. Nieuwe afspraak gemaakt en dan krijg je bericht dat je pas op de dag van levering te horen krijgt hoe laat ze er zijn. En die mail komt dan om 10.30 uur. Vraag gewoon van te voren of je een leveringsdatum af kan spreken. Dan heb je dit gezeik niet. Grtn, joep van Boxtel.

Wat vervelend om te horen dat de bezorging zo slecht is verlopen. Wij hebben dit doorgegeven aan de bezorgdienst. Al onze bestellingen worden standaard direct verzonden als ze op voorraad zijn dit staat ook aangegeven bij het desbetreffende product.

prima service

Gemakkelijk te bestellen. Prima levering en installering.

Ik ben goed geadviseerd en de kluis bevalt tot nu toe prima.

goede service

echt super geholpen

snelle levering,lage prijs

Bestelling en ontvnagst goed, echter:

Sleutelkastje met code MB-24 welke ik besteld had is niet zo stabiel/stevig als verwacht. Ik geloof dat met een schroevendraaien achter het deurtje, de deur meteen opengaat. Er zit teveel speling op. Daarmee zeggende geeft dit kluisje niet het gevoel dat ik mijn belangrijke sleutels nu veilig achter slot en grendel heb. Mijn aanbeveling op het product zelf is nee! gr Ronny

Prima service en levering.

Goede en vriendelijke telefonische ondersteuning.

Prima product, prima prijs. Gekozen voor afhalen en bij afhalen zonder probleem veel tekst en uitleg gekregen. Heel fijn.

goede service

Mooie kast voor redelijke prijs. Snelle bezorging.

Fijne webshop!

De kluis was niet voorradig, de volgende dag werd er gelijk contact opgenomen voor eventueel andere mogelijkheden. Erg fijn dat ze willen meedenken!

Duidelijke website, veel informatie op de website. En makkelijk om iets te kopen

Slechte levertijd

Op de site stond deze kluis met groen aangemerkt als direct leverbaar, uiteindelijk 4 weken moeten wachten.

Bedankt voor uw reactie. De kluizen zouden geleverd worden, maar helaas wegens Covid-19 werd dit continu uitgesteld. Gelukkig hebben wij u wel bij alles op de hoogte gehouden hiervan.

Vlotte duidelijke uitleg

Vlot en keurig afgeleverd, product ziet er goed uit.

Keurige afhandeling!

Goede communicatie

Posetief ervaring.

Een top service!

De meneer die het product kwam brengen was erg vriendelijk. Wij zijn er heel blij mee en raden anderen mensen zeker aan om bij jullie te bestellen. Zeer betrouwbaar en klantgericht!

Zernikestraat 12

2991XS Barendrecht

Over Kluizen.nl

Al ruim 25 jaar is Kluizen.nl een begrip op het gebied van kluizen, brandkasten en overige veiligheidsproducten. Kluizen.nl is opgericht (in april 1989) door MB Safety® uit Barendrecht. Wij verkopen veiligheidsproducten met de hoogste kwaliteitseis en dat ziet u in de kwaliteit van onze producten terug. Als u zoekt naar een betaalbaar veiligheidsproduct dan is Kluizen.nl de enige relevante bestemming voor uw aankoop waar u een kluis online kan bestellen. Een aantal productlijnen worden onder eigen certificaat geproduceerd. Bovendien zijn de distributie kanalen kort waardoor Kluizen.nl een lagere kostprijs heeft dan de concurrentie. Bij ons kunt u een goedkope kluis kopen van goede kwaliteit!