top service

top serice

Prima service!!

Na bestelling werd ik gebeld door kluizen.nl naar aanleiding van de gevraagde aflevering op een van de afhaallocaties; of ik niet toch liever thuis kreeg afgeleverd; erg attent! Op afhaallocatie in Helvoirt mocht ik auto binnenzetten en werd ongevraagd de overtollige verpakking (winkelfolie en mini-pallet) verwijderd en door 2 man de doos met de kluis in mijn auto gezet; Super! Kluis thuis uitgepakt en e.e.a. is compleet met extra legbord en werkt correct. M.a.w.: prima service!!

Niet proactief

Mijn product was niet aanwezig (stond gemeld op de site en zou begin januari beschikbaar komen), echter heb ik in januari zelf contact opgenomen waar de bestelling bleef. Was iets mis gegaan met de order en het systeem dat ik wilde was nog niet leverbaar. Vervolgens wel netjes een variant geleverd gekregen. Was beter geweest dat ze zelf contact opnamen om aan te geven dat het langer ging duren of dat er een vervangend systeem werd voorgesteld. Pro actief!

Goede service snelle levering

Supersnel

Snelle nette levering

Snelle nette levering voor een redelijke prijs.

De koffer zat zeer goed verpakt.

Keurig

Goed geinformeerd Product voldoet aan de omschrijving en is in goede staat ad geleverd.

geweldig en perfect geplaatst

ben erg tevreden ben ook blij dat ik deze maat heb genomen

Zeer snel

Ochtends gebeld met de winkel of de Talin 5 op voorraad was Daarna naar Barendrecht getogen en binnen een kwartier had ik en een lekkere kop koffie gehad en ik had de kluis achterin de auto liggen zonder dat ik ook maar 1 vinger hoefde uit te steken. Perfecte service heren

Vriendelijke bediening en goede service!

Heb een Tallin 5 kluis opgehaald bij MB Safety BV in Barendrecht. Werd vriendelijk te woord gestaan en heb prima voorlichting gekregen van de verschillende typen kluizen en toepassingen. Een aanrader.

prima service

goed product

Doen wat ze beloven

x

goede service

snel geleverd, discreet verpakt en goede klantenservice

Perfect en snel geleverd! Top!

Perfect product en snel geleverd. Top.

Keurige discrete levering en snel.

ruime keuze, overzichtelijke site, goede prijs/kwaliteitsverhouding

is zo duidelijk

Alles is verlopen volgens afspraak.

Een prima website waar alles wat ik zocht goed te vinden was. Levering netjes volgens toezegging en producten stevig verpakt. Producten zijn van prima kwaliteit.

Goede service en levering

Snelle levering en goede service

Goed product

Op tijd, maar bij buren geleverd

1ste keer alles goed. Bij 2de bestelling helaas het pakketje afgegeven bij de buren. Niet zo handig bij beveiligingsartikelen. Op de pakbon stond aangegeven niet bij de buren afleveren. Misser bezorging

Bestelde een kluis gebruikt. Kreeg een zo goed als nieuwe kluis . Goede transport verpakking. Ben zeer tevreden.

Goede service, enige minpunt is het aantal meegeleverde schroeven

Alles prima in order

Ik zocht een leuke kluis en vond deze bij MB Safety. Na het bestellen kreeg ik gegevens van de datum van bezorging en een uur voor de bezorging een sms met het tijdstip. De bezorger was ook zeer beleefd.

Bestelling snel geplaatst en geleverd TOP

Idem

Over MB Safety BV

Al ruim 20 jaar is Kluizen.nl een begrip op het gebied van kluizen, brandkasten, brandblussers en overige veiligheidsproducten. Kluizen.nl is opgericht door MB Safety® uit Barendrecht. Wij verkopen veiligheidsproducten met de hoogste kwaliteitseis en dat ziet u in de kwaliteit van onze producten.