Goed,snel

X

onbetrouwbaar

verkoopt mijn gegevens ..

Goed geholpen, snelle levering

Vriendelijke hulp bij het uitzoeken van een kluis. De aankoop was gemakkelijk en tegen een goede prijs. De kluis werd een dag later al geleverd.

Ik had een kluis besteld, die zou eind augustus geleverd worden. Eind augustus heb ik even gebeld met de klanten service om te kijken wanneer ik een afspraak kon maken. Ik ben heel vriendelijk geholpen. De klantenservice medewerker vertelde mij dat mijn gewenste kluis nog niet op voorraad is, maar heeft gelijk een soort gelijke kluis aanbevolen. Ik ben daar akkoord mee gegaan en 2 dagen later stond de monteur al voor me deur. Na geen 30 min was de kluis al gevestigd. Ik ben heel tevreden.

snelle afwikkeling, zeer tevreden

verder niets op aan te merken

Zoals beschreven geleverd moest t alleen zelf naar 3 de etage brengen

Alles goed geregeld

Van bestelling tot levering was super

Perfecte service

Goede product/prijs verhouding. Telefonisch bereikbaar en perfecte service.

Missing screws

Only one screw was in the package, i cost me lots of time and effort to find screws at right size. I paid and extra 20 euros for this Durther more the certificate send expires in aug 2021. What is the purpose of certifying for 2 months?

This is a lost one, we provide free material so we can send it to you for free! The expiring certificate date has no consequences for the end user. Sorry if this confused you.

Snel besteld en snel geleverd.

Had de kluis snel nodig. Werd snel geleverd ook een omelet.

Wat je ziet is wat je koopt

Een beetje vertraging op de bestelling, maar werd tijdig verwittigd.

Positief, levering conform.afspraken

Door mijn fout, deed ik beroep op nazorg, zonder problemen en snel werd dit opgepakt, mijn complimenten

prijs kwaliteit goed en gratis geleverd

mooie kluis niet duur met 2 sleutels keurig gratis geleverd op pallet

Enorm snelle levering. Super.

Mooie prijs, levering is een drama

Kluis gekocht voor een mooie prijs. Krijg in de dag voor levering een mail dat er morgen een kluis wordt geleverd. Er zijn nog steeds mensen in Nederland die moeten werken dus dat kreeg ik niet meer geregeld. Krijg je een briefje in de bus dat je binnen 5 dagen een nieuwe afspraak moet maken want anders wordt de kluis terug gestuurd naar jullie. Nieuwe afspraak gemaakt en dan krijg je bericht dat je pas op de dag van levering te horen krijgt hoe laat ze er zijn. En die mail komt dan om 10.30 uur. Vraag gewoon van te voren of je een leveringsdatum af kan spreken. Dan heb je dit gezeik niet. Grtn, joep van Boxtel.

Wat vervelend om te horen dat de bezorging zo slecht is verlopen. Wij hebben dit doorgegeven aan de bezorgdienst. Al onze bestellingen worden standaard direct verzonden als ze op voorraad zijn dit staat ook aangegeven bij het desbetreffende product.

prima service

Gemakkelijk te bestellen. Prima levering en installering.

Ik ben goed geadviseerd en de kluis bevalt tot nu toe prima.

goede service

echt super geholpen

snelle levering,lage prijs

Bestelling en ontvnagst goed, echter:

Sleutelkastje met code MB-24 welke ik besteld had is niet zo stabiel/stevig als verwacht. Ik geloof dat met een schroevendraaien achter het deurtje, de deur meteen opengaat. Er zit teveel speling op. Daarmee zeggende geeft dit kluisje niet het gevoel dat ik mijn belangrijke sleutels nu veilig achter slot en grendel heb. Mijn aanbeveling op het product zelf is nee! gr Ronny

Prima service en levering.

Goede en vriendelijke telefonische ondersteuning.

Prima product, prima prijs. Gekozen voor afhalen en bij afhalen zonder probleem veel tekst en uitleg gekregen. Heel fijn.

goede service

Mooie kast voor redelijke prijs. Snelle bezorging.

Fijne webshop!

De kluis was niet voorradig, de volgende dag werd er gelijk contact opgenomen voor eventueel andere mogelijkheden. Erg fijn dat ze willen meedenken!

Duidelijke website, veel informatie op de website. En makkelijk om iets te kopen

Over MB Safety BV

Al ruim 25 jaar is Kluizen.nl een begrip op het gebied van kluizen, brandkasten, brandblussers en overige veiligheidsproducten. Kluizen.nl is opgericht (in april 1989) door MB Safety® uit Barendrecht. Wij verkopen veiligheidsproducten met de hoogste kwaliteitseis en dat ziet u in de kwaliteit van onze producten terug. Als u zoekt naar een betaalbaar veiligheidsproduct dan is Kluizen.nl de enige relevante bestemming voor uw aankoop waar u een kluis online kan bestellen. Een aantal productlijnen worden onder eigen certificaat geproduceerd. Bovendien zijn de distributie kanalen kort waardoor Kluizen.nl een lagere kostprijs heeft dan de concurrentie. Bij ons kunt u een goedkope kluis kopen van goede kwaliteit.