snelle levering,lage prijs

Bestelling en ontvnagst goed, echter:

Sleutelkastje met code MB-24 welke ik besteld had is niet zo stabiel/stevig als verwacht. Ik geloof dat met een schroevendraaien achter het deurtje, de deur meteen opengaat. Er zit teveel speling op. Daarmee zeggende geeft dit kluisje niet het gevoel dat ik mijn belangrijke sleutels nu veilig achter slot en grendel heb. Mijn aanbeveling op het product zelf is nee! gr Ronny

Prima service en levering.

Goede en vriendelijke telefonische ondersteuning.

Prima product, prima prijs. Gekozen voor afhalen en bij afhalen zonder probleem veel tekst en uitleg gekregen. Heel fijn.

goede service

Mooie kast voor redelijke prijs. Snelle bezorging.

Fijne webshop!

De kluis was niet voorradig, de volgende dag werd er gelijk contact opgenomen voor eventueel andere mogelijkheden. Erg fijn dat ze willen meedenken!

Duidelijke website, veel informatie op de website. En makkelijk om iets te kopen

Slechte levertijd

Op de site stond deze kluis met groen aangemerkt als direct leverbaar, uiteindelijk 4 weken moeten wachten.

Bedankt voor uw reactie. De kluizen zouden geleverd worden, maar helaas wegens Covid-19 werd dit continu uitgesteld. Gelukkig hebben wij u wel bij alles op de hoogte gehouden hiervan.

Vlotte duidelijke uitleg

Vlot en keurig afgeleverd, product ziet er goed uit.

Keurige afhandeling!

Goede communicatie

Posetief ervaring.

Een top service!

De meneer die het product kwam brengen was erg vriendelijk. Wij zijn er heel blij mee en raden anderen mensen zeker aan om bij jullie te bestellen. Zeer betrouwbaar en klantgericht!

Product zeer snel ontvangen

Bestelling binnen 24 uur ontvangen. Product zoals omschrijving in goede staat ontvangen.

Kluis van goede kwaliteit

Mijn bestelling werd al na één dag geleverd. Goede kwaliteit, brandwerend en ziet er mooi uit.

Zeer snel geleverd , mooie kwaliteit en betaalbaar!

Aanrader

Netjes en snel, ik ben er blij mee.

top, goed en snel

duidelijke site, snel geregeld

zeer tevreden

eerst nog inlichtingen gevraagd over bepaalde kluis en zeer goede en snelle info verkregen zeer uitgebreide aanbieding van kluizen goede service en discreet verpakt en vrijdag besteld en maandag morgen geleverd zeer snel in deze moeilijke tijden M.V.G. Boons Walter

ik heb gekregen wat ik wilde

ik heb gekregen wat ik wilde de eerste die ik besteld had zat een lang levertijd op maar ik heb een mooi alternatief aangeboden gekregen

Duidelijke hulp, super service en goed afgehandeld

Helemaal naar wens, we hebben twee kluizen gelijktijdig besteld om op te halen en alles werd keurig geregeld. Kluis werd zelfs in de aanhanger gedragen. Niets op aan te merken en zou er zo weer bestellen.

Top en snel geregeld

Top en snel geregeld

Goede service!

Een kluis besteld en snel ontvangen. Door een foutje van mezelf had ik wat hulp nodig, maar na 1 belletje kreeg ik gelijk een technische hulp aan de lijn die me wat tips gaf en het zo snel opgelost was. Betrouwbaar bedrijf!

Snelle, correcte levering

Product voldoet aan de verwachting en werd snel geleverd.

ruime keuze en snelle levering

Duidelijke informatie op de website over de soorten en maten van de kluizen, ruime keuze en snelle en correcte levering via een transportbedrijf.

Over MB Safety BV

Al ruim 20 jaar is Kluizen.nl een begrip op het gebied van kluizen, brandkasten, brandblussers en overige veiligheidsproducten. Kluizen.nl is opgericht door MB Safety® uit Barendrecht. Wij verkopen veiligheidsproducten met de hoogste kwaliteitseis en dat ziet u in de kwaliteit van onze producten.