Goede snelle levering

Snelle levering en nette bezorgers

Alleen vwb onderhoudscontract tegenstrijdige informatie, en (nog) geen follow-up

Goed geholpen !

Mooie kluis voor een nette prijs en super vriendelijk geholpen bij het afhalen !

Correct bedrijf

Snelle levering zoals beschreven. Ben tevreden

Prima kwaliteit/prijs verhouding en een betrouwbaar bedrijf

De site werkt prima; de levering was snel; de kwaliteit is prima, Kortom een absolute aanrader

goede kwaliteit, uitstekende service

een verkeerd type sleutelkast gekregen, dit gemeld en 1 werkdag later het juiste type gekregen. De sleutelkast is van goede kwaliteit.

Betrouwbaar

Op tijd zoals omschreven geen verrassingen precies zoals verwacht

Goede en geduldige informatie. Snelle, vriendelijke en adequate bezorging en installatie

Alles is reeds verwoord

Vlekkeloos

Van bestelling tot levering solide verlopen!

Uitstekende website en prima product

Gewoon goed en betrouwbaar

levering goed aangekomen

levering goed aangekomen

Gewoon eenvoudig, snel en goed!

Geheel postitief, alles zoals verwacht. Is alweer mijn zoveelste bestelling.

Altijd correct

Snel het juiste geleverd

Pluspunt dat je zelf in je buurt een post.nl adres kunt kiezen voor aflevering

Prima bedrijf, snelle levering, goed product

Ik ben prima te woord gestaan via de telefoon toen ik vragen had. Nette levering. Product was goed verpakt. Kluis is zonder probleem goedgekeurd door betreffende instantie. Dus goed product.

OK.

Goed produkt

Efficiënte service, denkt mee met de klant

Producten werden snel geleverd, er was een vraag over de levering (aan de kant van de verkoper) die op zeer vriendelijke manier gesteld en opgelost werd.

Prima service en snelle levering.

De juiste partner in veiligheid.

Prima kluis. Maar registreren is héél moeilijk Ik weet nog steeds niet hoe ik mijn kluis met mijn unieke nummer moet registreren.

Dikke prima!

Ik had een vraag, die werd vlot beantwoord Met daarbij een link met hetgeen wat ik zocht. Besteld en de volgende dag al binnen. Compliment voor de duidelijke, snelle communicatie. Ook het product zelf is dik in orde!

snelle levering met prima expediteur

prima kluis met duidelijke instructies. 1 minpunt: de kluis is breder dan de opgave: door de bolling van de beide zijkanten is de inbouwbreedte meer dan 10mm breder (dat betekende in mijn geval dat hij niet paste in de nis die ik ervoor bedoelt had).

Defect goed opgelost

goed opgelost en afgehandeld

Beste heer Herman, Bedankt voor uw reactie. Wegens afwezigheid van zieke medewerkers is er helaas later terug gebeld dan u verteld was. Onze excuses hiervoor! Gelukkig is alles nu opgelost.

Gewoon goed

Documenkluis precies zoals ik had verwacht. Bezorgen was volgens afspraak. Heel erg netjes dat er voor een pakket van 14 kilo geen verzendkosten werd gerekend.

Top geholpen door help desk en voor mij een veilige keuze

Erg prettig geholpen door de online medewerker en product werd snel geleverd.

Eisen voor de inhoud moeten duidelijker

De brandwerende kluis is goed. Keurig anoniem geleverd, goed verpakt, en conform foto’s en specificaties. Jammer is dat bij het lezen van de handleiding blijkt dat er vocht in de kluis kan komen vanuit de wanden. En de (data)kluis niet geschikt is voor diskettes, foto’s, sieraden, en ik denk papiergeld. Dat is een flinke tegenvaller.

Bedankt voor uw reactie. In de handleiding staat vermeld dat de kluis volledig waterdicht is en hierdoor wordt een pakje droogmiddel in de kluis bewaard, dit is bedoeld om vocht te absorberen dat in de kluis kan accumuleren. Ook wordt gezegd de kluis om de twee weken te openen om vocht accumulatie te vermijden. De kluis is alleen niet geschikt voor computerdiskettes, cartridges en tapes, audio- of videocassettes of fotonegatieven. Hier wordt haast geen gebruik meer van gemaakt in deze tijd en zowel hebben we hier weer speciale kluizen voor! De hedendaagse spullen zoal foto's, sieraden en papiergeld kan wel worden opgeborgen in deze kluis.

Over MB Safety BV

Al ruim 25 jaar is Kluizen.nl een begrip op het gebied van kluizen, brandkasten, brandblussers en overige veiligheidsproducten. Kluizen.nl is opgericht (in april 1989) door MB Safety® uit Barendrecht. Wij verkopen veiligheidsproducten met de hoogste kwaliteitseis en dat ziet u in de kwaliteit van onze producten terug. Als u zoekt naar een betaalbaar veiligheidsproduct dan is Kluizen.nl de enige relevante bestemming voor uw aankoop waar u een kluis online kan bestellen. Een aantal productlijnen worden onder eigen certificaat geproduceerd. Bovendien zijn de distributie kanalen kort waardoor Kluizen.nl een lagere kostprijs heeft dan de concurrentie. Bij ons kunt u een goedkope kluis kopen van goede kwaliteit.