vriendelijk en behulpzaam

Dit is de 2de kluis dat ik er koop en altijd perfekt geleverd aan een sterke prijs ! Prettig om hier uw aankopen te doen !!

gewoon super!

Ben zeer tevreden over kluizen.nl, inmiddels is dit mijn tweede aankoop. Snelle levering, vriendelijk personeel, goede service. Gewoon top!, ik kom zeker terug als ik wat nodig heb.

Goed advies per telefoon en snelle levering

Snell en correct geleverd

Snel en correct geleverd. Verpakking is degelijk en anoniem.

Correct en snel

Correcte afhandeling en snelle levering

prima zaak, snel, accuraat en duidelijk

prima zaak MB Safety, , snel, accuraat flexibel en duidelijk.

Top geregeld

Goede uitleg

Gewoon goed. Niks mis mee.

Netjes op tijd zonder enig probleem geleverd. Wapen kluis Tallin 10 voldoet goed. Lekker diep, kan geweren inclusief richt middelen kant en klaar in de kluis zetten. Wel zo fijn!

Perfecte vlekkeloze aankoop!

Vanaf het online bestellen, tot het moment van thuisbezorgen alles picobello in orde! Chauffeur was ook erg behulpzaam. Kluis ook naar wens en met gemak geinstalleerd met bijgeleverde bouten en moeren.

ben heel erg tevreden

hele goed service, klantgerichte benadering en uiterst vriendelijke monteur die kluis installeerde

Snelle levering en mooie praktische kluis.

Voldoet aan mijn eisen, informatie zeer goed. Precies zoals ik ook verwachte, zeer goed.

Zeer goed product

Kluis staat als een huis. Goed en veilig. Echte aanrader.

Uitstekend bedrijf

Goede kwaliteit voor een zeer scherpe prijs. Goed op de hoogte gehouden via de mail en geleverd binnen de aangegeven levertijd.

Kluis besteld en de volgende dag al thuis afgeleverd. Netjes op de hoogte gehouden via de e-mail.

Kluis goed, zoals omschreven. communicatie heel slecht.

Bestellen van de kluis was goed. website duidelijk. kluis is ook prima voor het doel waar wij hem voor gebruiken willen. Communicatie is slecht. Betaald via ideal. dag later is de betaling niet binnen en de kluis zal ook niet geleverd worden. Na opsturen van betalingsbewijs was de reactie van de medewerker dat het bedrag naar een verkeerde rekening was overgemaakt. Gemeld dat ik niet kan kiezen naar welk nummer ik overmaak dus gezegd dat ik gewoon verwacht dat de kluis geleverd gaat worden. Medewerker houdt vast dat de kluis pas geleverd gaat worden als de betaling binnen is. De medewerker komt met de oplossing om de kluis nog een keer te bestellen en via ideal te betalen. Ik heb gekeken naar welk nummer het bedrag dan gaat. Dit was hetzelfde nummer als een dag daarvoor. ( dus het verkeerde nummer volgend de medewerker). De medewerker bleef volhouden dat ik zelf het geld terug moest zien te halen van het verkeerde rekeningnummer en dat de kluis niet eerder verstuurd zou worden.Ik heb mij toen heel zakelijk opgesteld en de medewerker 2 opties gegeven. of de kluis wordt die dag verzonden of per omgaande mijn geld retour. Daarna werd ik gebeld door een andere medewerker. Ik had dusdanig bot gereageerd dat de andere medewerker overstuur was en dat dit niet kon. Nog een keer uitgelegd dat als de fout bij de klant neergelegd wordt terwijl de fout duidelijk bij de leverancier ligt je als klant bepaalde rechten hebt. Voor de goede orde, mijn collega zat naast mij en bevestigde dat ik zeker niet bot was geweest. Vervolgens krijg ik een mail dat de betaling binnen is, dat de betaling op een tussenrekening had gestaan en dat ik daardoor waarschijnlijk dacht dat de betaling op een verkeerde rekening was gestort. Nee, de medewerker had gezegd dat de betaling op een verkeerde rekening was gestort. Niet ik. Al met al een zeer vervelende communicatie. Product is goed maar de leverancier sla ik voortaan over.

Bedankt voor uw reactie. Helaas was de betaling bij ons betalingssysteem Ogone blijven hangen, dit kan helaas wel eens gebeuren. Er was die dag niemand meer aanwezig van onze administratie dus wij konden zelf het geld niet direct terug storten zoals u opperde. Normaal gesproken zou het product een dag later verstuurd worden, want wij versturen pas na het ontvangen van onze Ogone betalingsbevestiging i.v.m. met fraude wat gepleegd kan worden. Uiteindelijk hebben wij u toch de kluis direct toegestuurd zodat u deze binnen de aangegeven levertijd zou ontvangen.

Prima ervaring !

Veel keus, vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel !

komen hun afspraken na

Goede en snelle levering

Goede en snelle afhandeling van de internet bestelling.

Goede kluis

Goede kluis, snelle levering.

Alles vlug en goed geregeld, ik ben zeer tevreden

Goede service!

Sneller leveren als dat kan!

Redelijk

Kluis is perfect, alleen geleverd met een lichte beschadiging. Manier van versturen via Koopman Transmission is heel vervelend. Deze sturen een tijd wanneer ze langskomen en vervolgens wijzigen ze die 3 keer. Daar is niet omheen te plannen.

Bedankt voor uw reactie, wij hebben hier een melding van gemaakt bij onze transporteur. Echter door coronatijd wordt er momenteel veel gewijzigd bij de leveringen.

perfect nagekomen

perfect Vooral zo door gaan !!!

Netjes verzonden, slechte communicatie

De bestelling en de betaling ging goed, zoals gewend bij online bestellen. De levering liet op zicht wachten, toen een mailtje gestuurd met daarbij ook de vraag om de factuur, hierop nooit reactie gehad, dat is echt slecht. Uiteindelijk kwamen de kluizen enkele dagen na de bestelling binnen. Dank!

Bedankt voor uw reactie. Wegens het coronavirus is het erg druk met de online bestellingen. Echter had u wel op de hoogte gehouden moeten worden dat het product 2 dagen later werd verstuurd dan aangegeven. De factuur is ondertussen ook verzonden. Excuses voor het ongemak.

Alles perfect geregeld

Alles was perfect geregeld en op tijd. Vriendelijke chauffeur.

Over MB Safety BV

Al ruim 20 jaar is Kluizen.nl een begrip op het gebied van kluizen, brandkasten, brandblussers en overige veiligheidsproducten. Kluizen.nl is opgericht door MB Safety® uit Barendrecht. Wij verkopen veiligheidsproducten met de hoogste kwaliteitseis en dat ziet u in de kwaliteit van onze producten.