Uitstekend advies en service

Toen ik advies vroeg kreeg ik binnen een uur duidelijk antwoord. Daarna besteld. Volgende ochtend bezorgd in goede verpakking.

• Welk product kocht u? R-vent wvs vervanging

Universele reparatieset Stork CMA/CME/CML

Onze huidige ventilator voor de afzuiging in ons appartement maakte veel lawaai na 20 jaar. Deze besteld en volgende dag al geleverd. Goede handleiding. Na 20 minuten is alles gemonteerd, hoef je geen vakman voor te zijn. Alles past perfect . nieuwe ventilator is geruisloos. Zeer blij met deze aankoop.

• Welk product kocht u? Universele reparatieset Stork CMA/CME/CML
  • Wat kunnen we beter/anders doen? niets

Prima product

Prima product en een snelle levering,dit bedrijf is een aanrader.

• Welk product kocht u? Motorplaat stork CME/Rovent 5-6
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Niets

Orgineel onderdeel besteld en snelle levering

Mijn huisventilator was stuk gegaan. Onderdeel om 15:00 online besteld en volgende dag al in huis.

• Welk product kocht u? Ventilator motor

Ik had een nieuwe motor voor de mv nodig, na 10’jaar maakten de lagers herrie. Via deze site kon ik precies vinden welke ik nodig had. Handig zo’n filmpje voor installatie ook. De volgende dal al in huis en in de door zat ook nog een kleine installatie handleiding. Snel de motor vervangen. Klusje van niks met die instructie en hij is weer zo geruisloos, echt top!

• Welk product kocht u? MV motor

Prima snelle en juiste levering

Goede communicatie over levertijd,juist product geleverd

• Welk product kocht u? Pijpventilator

Uitstekende service, snel en goed contact!

Enkele weken geleden heb ik een ventilator aangeschaft via Ventishop. De levering was snel, en er zat een duidelijke uitleg bij van hoe ik hem moest installeren. Na een tijdje begon de ventilator, achteraf bleek vanwege een productiefout, geluid te maken. Communicatie en service met Ventishop waren uitstekend, zou deze winkel zeker aanraden!

• Kwaliteit

scherpe prijs en snel geleverd

Zeer tevreden over het product, de prijs en de snelle levering

• Welk product kocht u? BUVA keukenbediening

Super product en zeer snelle levering

Duidelijke site met instructie hoe de module te vervangen. Ruim binnen 24 uur geleverd en binnen 24 uur was de vervanging gemixed.

• Welk product kocht u? Gelijkstroom reparatieset afzuiginstallatie
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Niets

Snelle levering, prima produkt (Boxstream vervanging).

Zie titel... Says it all :)

• Welk product kocht u? Boxstream vervanging

Uitmuntende service

Na een probleem met de schakelaar contact opgenomen met Ventishop. Ik kreeg direct een zeer uitgebreid bericht terug met zeer nuttige informatie en tips om het probleem te achterhalen. Het bleek een fout te zijn in de bedrading in mijn woning en zelfs daar mee werd nagedacht aan een oplossing! Zo behulpzaam maak ik eigenlijk nooit mee. Als ik ooit nog iets nodig heb dan kom ik hier zeker terug!

• Welk product kocht u? Serviceset

Klein detail, een track and trace bericht kwam, met excuses, twee dagen te laat aan. Daardoor was afhalen niet direct mogelijk.

• Welk product kocht u? Universele reparatieset

Snel geleverd voor een redelijke prijs

Kwaliteit moet nog blijken in de komende jaren.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Welk product kocht u? Motordeel BUVA Boxstream
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Niets

Snelle levering, goede kwaliteit en communicatief sterk

Nadat ik in 2013 hier al voor onze oude woning al een nieuwe ventilatie-unit had besteld, heb ik nu voor onze nieuwe woning eenzelfde unit besteld. In 2013 hadden we wat problemen met de nieuwe unit, dat kwam doordat deze net nieuw op de markt was. Deze problemen zijn uitstekend door Ventishop en Stork opgelost. Vandaar dat ik de nieuwe unit hier ook weer besteld heb. Na het bestellen werd de unit snel geleverd. Ben zeer tevreden over deze webwinkel!!

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? Ventilatordeel ComfoFan S / CMFe P (Perilex) met hygro sensor.
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Niets.

Snelle levering duidelijke site

• Welk product kocht u? Ventilator afzuigsysteem

Dit artikel was de perfecte vervanger voor mijn defecte ventilator

Nadat ik ontdekt had dat mijn Stork ventilator defect was heb ik via Ventishop de perfecte 1 op 1 vervanger besteld en geinstalleerd.

• Welk product kocht u? Mechanische afzuigings ventilator

Zeer goede service!!

Heb ondertussen al een aantal zeer positieve ervaringen met Ventishop.

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? filters en service

Uitstekend op alle punten!

Universele reparatieset Stork CMA/CME/CML. Vergeleken met andere aanbieders een prima prijs. Levering snel, de volgende dag, en zeer solide verpakt. Met behulp van de instructiefilm en dePDF handleiding op dewebsite was installatie een fluitje van een cent. Mijn driestandenschakelaar was nog op de oude manier aangesloten, dus stond het stationair toerental te hoog (stand II). Ook dit kon gemakkelijk worden opgelost mbv de duidelijke instructie. Ik beveel dan ook Ventishop van harte aan!

• Welk product kocht u? Universele reparatieset Stork CMA/CME/CML
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Alles prima.

Prima product, snelle levering

Duidelijke specificatie en online aankoop. Ook de super snelle levering was uitermate goed! Motor omwisselen was met 15-20 minuten klaar met als resultaat weer een zeer stille mechanische ventilatie. Als deze net zo lang meegaat als de vorige, dan zitten we voor de eerste 25 jaar weer goed.

• Welk product kocht u? 1110181 - Universele reparatieset Stork CMA/CME/CML

Dank voor uw mooie beoordeling.

Goed geprijsd, deskundige ondersteuning, flexibel, snelle levering

Voor het eerst iets bij Robert besteld. Gekozen voor afhalen. Vrij snel kreeg ik een telefoontje dat het onderdeel klaar lag. Een afspraak maken voor afhalen ging heel flexibel en laagdrempelig. Bij afhalen nog een duidelijke uitleg gekregen. Alle lof. Een positieve ervaring die voor herhaling vatbaar is als ik weer eens wat nodig heb.

• Welk product kocht u? Zehnder hygrosensor serviceset
  • Wat kunnen we beter/anders doen? geen suggesties

Dag Sander, Dank voor de mooie beoordeling. Het was prettig om kennis te maken en daarnaast goed om te horen dat de Zehnder Hygro sensor bevalt.

Geweldige ondersteuning

Mijn perilex stopcontact bleek bij de bouw verkeerd aangesloten, waardoor de ventilator het niet deed. Ik kreeg zeer snel een reactie op het contactformulier en een bijzonder goede uitleg wat ik moest doen. Ik kon het probleem snel zelf oplossen.

• Welk product kocht u? Mechanische ventilator
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Niets.

Goede winkel snelle levering

Storing aan mijn wtw unit (Stork whr 930 A5). Met enkele klikken bij het juiste onderdeel uitgekomen. Besteld en volgende dag geleverd met een duidelijke beschrijving. Ben zeer tevreden

• Welk product kocht u? Motor bypass klep

Dank voor uw terugkoppeling en mooie beoordeling. Altijd goed om te horen. Fijn weekend toegewenst. Met vriendelijke groet, Robert Guezen Ventilatiewinkel | Ventishop

Super service en snelle levering

Ze denken (zelfs ongevraagd) ruimschoots met je mee. Controleren nog even of je het juiste hebt besteld voor de toepassing en leveren snel. Heel fijn.

• Welk product kocht u? CML & CMLe gelijkstroom motorplaat

Super klantgericht

Door een eigen fout (niet voldoende ingelezen) te snel op de bestelknop gedrukt. Ik kwam erachter dat ik misschien het foute artikel gekocht had. Op een vrijdagmiddag snel even nagevraagd. Vrijwel meteen een mailtje terug dat ik inderdaad niet besteld had wat ik nodig had. Meteen de info erbij wat ik wel zou moeten/kunnen bestellen, de order gecancelled en meteen het proces in werking gesteld om mijn geld terug te storten. Zodra ik besloten heb wat ik ga kopen, koop ik het iig bij deze winkel. Dit is hoe je behandeld wilt worden.

• Snelheid (levertijd) N.v.t.
  • Welk product kocht u? Gerelateerd aan mechanische ventilatie
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Noppes

Prima onderdelen met nette handleiding erbij.

Ons nieuwe woonhuisventilatiesysteem besteld. Kwam goed en stevig verpakt aan voorzien van hele nette handleiding. Onderdelen zijn ook van prima kwaliteit!

• Welk product kocht u? Woonhuisventilatiesysteem
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Niks!

Over Ventilatiewinkel | Ventishop

Sinds 2005 de online ventilatiewinkel voor de levering van nieuwe en originele ventilatiematerialen t.b.v. reparatie, vervanging van woonhuisventilatoren en WTW-units, filtersets, bedieningen etc.