Dit kan moeilijk beter: Vriendelijk, zeer flexibel en perfect aangeverd/uitgevoerd zoals op voorhand besproken.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bedankt Stefan, Prettig kennis te maken en goed om te horen dat alles aan uw verwachting voldeed. Groet, Robert

Reparatie van de ventilator van de WTW

Lagers vervangen snel en doeltreffend

Mijn ventilator ging een rammelend geluid maken. Ging op internet een vervangende motor zoeken. Ik kwam de website Ventilatiewinkel/Ventishop een bericht tegen "lagers vervangen". Op de website betaald en kreeg onmiddellijk bericht en adreslabel opgestuurd. Motordeksel compleet met ventilatormotor met Postnl opgestuurd en binnen 2,5 dag kwam alles retour. Ventilatormotor weer geruisloos!! Wat een goede firma en prima organisatie.

• Welk product kocht u? lagers vervangen
  • Wat kunnen we beter/anders doen? ik zou het niet weten, alles ging perfect.

Very serious and fast .

Très bonne communication et très correct

• Ventilator zehnder

Super serius

Top seller , fast shipping

Super schnelle Lieferung, einwandfreie Ware

Seltenes Ersatzteil von Zehnder auf Lager gehabt und super schnell geliefert Persönlicher Kontakt via email und Info zum Versand sind top gelaufen! Gerne wieder

• Ankauf von Teil: Zehnder Ventilator
  • Was können wir besser/anders tun? -

Prima levering

Goede website, keurige levering. Wel duurder dan andere maar komen leveringsafspraak echt na!

• Welk product kocht u? Ventilator voor centraalafzuigsysteem
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Prijs iets scherper

Perfect geregeld!

Zaterdagmiddag besteld en maandag al in huis, ondanks dat ik (te) laat was met bestellen op zaterdag. Op de dag van ontvangst nog getracht telefonisch contact te hebben, doorgeschakeld naar de voicemail en keurig netjes werd er ‘s avonds teruggebeld.

• Welk product kocht u? CMLe gelijkstroom motorplaat

Goede advies, snelle levering in prima verpakking

Alles prima en probleemloos. Correct en snel advies bij vraagstelling.

• Welk product kocht u? Aflevering bij afhaalpunt in de buurt automatisch aanbieden
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Aflevering bij afhaalpunt in de buurt automatisch aanbieden

Goede service.

Goede service en al even goede communicatie wanneer onderdelen vanwege lange levertijden niet meteen kunnen geleverd worden.

Snel, duidelijk en goed

Snelle levering. Bijgeleverde instructies en markeringen zijn super duidelijk. Installatie was een peulenschil. Zeer tevreden.

• Welk product kocht u? Voeding ombouwset WHR 90/91
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Voorlopig niets :-)

correct garantie toegepast en snelle service bij firmware upgrade

Een aangekochte Zehnder comfoair Q sensor (service part) begaf het binnen de garantieperiode. Zonder enige probleem/discussie werd die op simpel verzoek per mail gratis vervangen. Daar het originele sensor type niet meer verkrijgbaar was werd een vervangsensor aangeboden waarvoor ook een firmware update van mijn toestel nodig was. Hier heb ik gekozen voor remote upgrade welke (naast ander opties) mogelijk was na het aankopen van een comfoair lan C toestel. Alles werd binnen de dag na betaling geleverd. De upgrade werd onmiddelijk na aanvrage, zelfs tijdens het weekend uitgevoerd. Snelle correcte service..

• Welk product kocht u? comfoair lan C + service sensor

Vlot, duidelijk, flexibel

Ik heb gebruik gemaakt van de externe firmware update voor mijn ventilatie unit van Zehnder. Alles is vlot verlopen, duidelijke communicatie en instructies als er nog zaken door mij gedaan moesten worden. Update vond plaats op afgesproken tijdstip en de flexibiliteit hierin verbaasde mij in positieve zin! Topservice!

• Welk product kocht u? Remote firmware update zehnder ventilatiesysteem

Onderdelen op voorraad en super snelle levering.

Na enig speurwerk op het internet kwam ik uw/dit bedrijf tegen. Dit was het eerste bedrijf dat de onderdelen voor mijn Brink Sky 300 plus ventilatie systeem op voorraad had en dan ook nog eens voor een nette prijs. Communicatie tijdens het bestellen en de bezorgingsperiode was meer dan uitstekend.

• Welk product kocht u? Print Brink Kit 531780
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Niets eigenlijk

Perfect, vriendelijk en goede communicatie

Perfect, vriendelijk en goede communicatie

• Welk product kocht u? MPL-HRUC-L5T
  • Wat kunnen we beter/anders doen? alles OK

Prima ventilatoren, snel geleverd en prettige vragenbeantwoording

Ik wilde mijn oude lawaaiige ventilatoren van mechanische ventilatie vervangen door nieuwe. Installateurs hadden alleen identieke in de aanbieding. Tot ik deze gelijkstroomversie tegenkwam met goede uitleg van de verschillen. Stekker erin en draaien maar! Zo stil, dat ik eerst dacht dat hij niet aan was.

• Welk product kocht u? CML & CMLe gelijkstroom motorplaat (WV & WVe)

Goede service, goed product, maar niet muisstil

Leidend door de recensies op de website van Ventilatiewinkel (of andere namen) ben ik overgegaan op de aanschaf van een niet-originele afzuigventilator met condensatoren. Het scheelt bij elkaar zo'n 60 euro met de originele Stork CME16. Bestelling is snel gemaakt en ook de volgende dag in huis. Goed verpakt en alles netjes. Handleiding hoe de draden van de ventilator en de condensator te bevestigen, staat op de website zoals vermeld. De ventilator draait met de nieuwe condensatoren op 3 snelheden, zoals gewenst. De ventilator draait vrij stil. Mogelijk ligt dit aan de oudere metalen behuizing van de Stork installatie (bouwjaar huis 1989), maar muisstil is het geheel niet. Op stand 2 en 3 staat het geheel aardig te resoneren. Het is echt niet zo dat je de motor op stand 1 en 2 niet hoort draaien. Wij zetten zelfs de afzuiging op stand 1 als wij naar bed gaan. De ventilator zuigt wel heel goed af. En het is een enorm verschil wanneer de ventilator niet werkt.

• Welk product kocht u? Stork vervanging CME16
  • Wat kunnen we beter/anders doen? -

Alles prima in orde.

Vervangende motor voor mechanische ventilatie besteld. Prima prijs, snel geleverd. Duidelijke instructies. Kan niet beter hoor!

• Welk product kocht u? Serviceset RPM/VPM/KPM & Rovent WPV
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Kan niet beter denk ik.

Zeer stille ventilator die eenvoudig te plaatsen is in de oude CMLe box

De 25 jaar oude Stork cml r2e140 maakte veel geluid. Daarom eerst de lagers ervan laten vervangen, maar geluid bleef en had dus andere oorzaak. Niet verder uitgezocht welke. Daar box verder nog goed is een nieuwe motor gezocht en hier dus gevonden. De motor is eenvoudig te plaatsen en past precies. Nu in laagste stand stiller dan de oude ooit is geweest.

Shop met ervaring

Deze shop weet waar ze over praten, leveren snel, aanrader!

• Welk product kocht u? Vervangende motor
  • Wat kunnen we beter/anders doen? zo doorgaan!

Nieuwe motorplaat werkt uitstekend

Wat een verademing in alle opzichten. De nieuwe moderne motor is stiller en sterker dan de oude van de Stork CML. Verwisselen kostte nog geen 19 minuten en kan iedereen.

Snelle levering en zelfs snelle reactie op mijn vragen over het installeren van het product. Wtw draait weer als een zonnetje.

• Welk product kocht u? Besturingsprintplaat wtw

Prima ervaring, snelle verzending van onderdey

Het juiste passende onderdeel gevonden en een uur na aankomt al draaien ;)

• Welk product kocht u? Vervangende stork huisventilator motor
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Hooguit een track&trace van PostNL erbij.

Dank voor uw beoordeling. Zeer gewaardeerd. Elke klant krijgt (normaalgesproken) automatisch de PostNL track&trace email zodra het pakket door ons bij PostNL is aangegeven. Dus ik ben even op onderzoek gegaan. Dit hoort namelijk niet.... En wat blijkt, ik heb een typefout gemaakt bij het invoeren van uw emailadres bij PostNL. Dan krijgt u inderdaad niets maar ontvangen wij wel de 'kopie' email maar zonder foutmelding. Mijn excuus. De track&trace email is zojuist alsnog aan u verzonden. Mosterd na de maaltijd uiteraard, ik zal voortaan meer aandacht besteden aan het controleren van ingevoerde gegevens.

Prima product, duidelijke uitleg

De vervangende ventilator zit erin, het was een fluitje van een cent en het werkt nu beter dan voorheen. Helemaal blij mee!

• Welk product kocht u? Universele gelijkstroom reparatieset (Energiezuinig)

Dag Charles, Dank voor de mooie beoordeling. Goed om te horen dat het geleverde bevalt en dat de installatie met de digitale montagehandleiding goed uitvoer bleek. Ik wens u lang (en energiezuinig) plezier van de zelf 'gerenoveerde' mv-unit. Vriendelijke groet, Robert Guezen Ventishop | Ventilatiewinkel

Ziet er verzorgt uit.

Werkt uitstekend op de ventilatiesysteem

• Welk product kocht u? Zehnder WK 600 3

Over Ventilatiewinkel | Ventishop

Sinds 2005 de online ventilatiewinkel voor de levering van nieuwe en originele ventilatiematerialen ter reparatie van uw woonhuis ventilator of balansventilatie (WTW) unit. Gespecialiseerd in Zehnder/Stork, Brink Climate Systems, Comair, Bergschenhoek (Rovent/R-vent) en BUVA.