Goede winkel snelle levering

Storing aan mijn wtw unit (Stork whr 930 A5). Met enkele klikken bij het juiste onderdeel uitgekomen. Besteld en volgende dag geleverd met een duidelijke beschrijving. Ben zeer tevreden

• Welk product kocht u? Motor bypass klep

Dank voor uw terugkoppeling en mooie beoordeling. Altijd goed om te horen. Fijn weekend toegewenst. Met vriendelijke groet, Robert Guezen Ventilatiewinkel | Ventishop

Super service en snelle levering

Ze denken (zelfs ongevraagd) ruimschoots met je mee. Controleren nog even of je het juiste hebt besteld voor de toepassing en leveren snel. Heel fijn.

• Welk product kocht u? CML & CMLe gelijkstroom motorplaat

Super klantgericht

Door een eigen fout (niet voldoende ingelezen) te snel op de bestelknop gedrukt. Ik kwam erachter dat ik misschien het foute artikel gekocht had. Op een vrijdagmiddag snel even nagevraagd. Vrijwel meteen een mailtje terug dat ik inderdaad niet besteld had wat ik nodig had. Meteen de info erbij wat ik wel zou moeten/kunnen bestellen, de order gecancelled en meteen het proces in werking gesteld om mijn geld terug te storten. Zodra ik besloten heb wat ik ga kopen, koop ik het iig bij deze winkel. Dit is hoe je behandeld wilt worden.

• Snelheid (levertijd) N.v.t.
  • Welk product kocht u? Gerelateerd aan mechanische ventilatie
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Noppes

Prima onderdelen met nette handleiding erbij.

Ons nieuwe woonhuisventilatiesysteem besteld. Kwam goed en stevig verpakt aan voorzien van hele nette handleiding. Onderdelen zijn ook van prima kwaliteit!

• Welk product kocht u? Woonhuisventilatiesysteem
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Niks!

Persoonlijk advies, snelle service & levering!

Zeer goede ervaring. Perfect advies & snelle service - voor herhaling vatbaar!

• Welk product kocht u? Ventilatordeel

De vorige motor begon na 11 jaar te brommen. Het nieuwe onderdeel besteld en meteen gemonteerd. Makkelijk en snel te vervangen en werkt weer geruisloos.

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? ventilatie motor

Perfecte service

Uitstekende voorlichting en begeleiding om er zeker van te zijn dat het om exact het juiste artikel gaat. Geleverd vóór de geschatte leverdatum. Post- en hufterproof verpakt met bubbelplastic en karton. Kortom: beter kun je je neit wensen.

• Welk product kocht u? Speciale ventilator+motor eenheid
  • Wat kunnen we beter/anders doen? ik zou het werkelijk niet weten

Precies wat ik nodig had

Mijn oude ventilatiesysteem vervangen voor de Universele gelijkstroom reparatieset (Energiezuinig). Met de handleiding van de website van Ventishop alles snel en gemakkelijk geïnstalleerd. Werkt perfect!

• Snelheid (levertijd) N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Dik in orde.

De verkoper is duidelijk begaan met zijn producten. Ik werd kort na het inspreken van voicemail keurig teruggebeld en kreeg de hulp die ik nodig had. Waren maar meer zaken zo.

• Welk product kocht u? Motorvleugel

Snelle service en prima materiaal geleverd

Evenals in 2005 dik tevreden met snel geleverd onderdeel!

• Welk product kocht u? Ventilator huisafzuigsysteem
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Zo het nu niet weten

Snel en betaalbaar. Exacte vervanging, helemaal top !

Snel en betaalbaar. Exacte vervanging, helemaal top !

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? reparatie set fan
  • Wat kunnen we beter/anders doen? ??

besteld, bevestigd en verstuurd: meer verwacht ik niet.

Ik had in het kader van onderhoud een nieuwe woonhuisventilator nodig. Als vervanging motorhuis werd beloofd een geluidsarme versie. Geeft inderdaad bijna geen geluid meer. Alles werkt, ik ben dik tevreden.

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? Serviceset CMFe R (Randaarde)
  • Wat kunnen we beter/anders doen? zo blijven doen

De reparatie set is als verwacht en de installatie is goed zelf te doen. Dit met de uitgebreide beschrijving die bij het product staat vermeld. Alleen zoeken op de site naar type motor lukt niet, je moet echt zoeken op reparatie set. De motor werkt weer goed en is weer stil. Dus wij komen weer aan onze nachtrust.

• Welk product kocht u? Reparatieset
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Zoek programma van de site

Snelle goede levering van een weer stille ventilator

• Welk product kocht u? Huis ventilator voor afzuigkanaal
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Nvt

Goede online-info, mailcontact en afhandelen.

Alles verliep volgens wens.

• Welk product kocht u? Buva-ventilatiemotor
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Kan niets bedenken.

erg aangename aankoop- en supportervaring

Snelle, professionele hulp gestaafd door een jarenlange expertise in het vak.

• Welk product kocht u? Zehnder ComfoConnect LAN + support

Perfecte service

• Zou u ons aanbevelen? Yes
  • WTW en filters

Snelle levering goed product

Heb twee maal een ventilatiemotor en condensator besteld 1x voor ons tweede keer voor de buren het was al een oudere motor doet het nu weer perfect.

• Welk product kocht u? Ventielatiemotor en condensator

Na snelle bestelling supersnel het godde onserdeel goed geleverd.

Makkelijk bestellen juiste onderdeel duidelijk op de site en supersnel geleverd. Heerlijk zo, top.

• Welk product kocht u? Ventilator afzuiging
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Niets

Goed product

Mijn buisventilator, ik heb er nu twee, werkt prima, en heeft een zeer redelijke prijs.

• Welk product kocht u? Buisventilator

Super snel geleverd en heldere montage instructie

Top. Heldere filmpjes op de site, makkelijk bestellen, snel geleverd en handige instructie in de doos. Topbedrijf.

• Welk product kocht u? Ventilator tbv centrale afzuiging
  • Wat kunnen we beter/anders doen? -

Erg tevreden!

Bestellen is duidelijk, bezorgen op tijd en zeer tevreden over het product!

• Welk product kocht u? Ventilatiehuis
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Alles was in orde

Supersnelle levering Ventilator motor

Er gaat altijd iets kapot op het verkeerde moment, opeens een ventilatormotor die lawaai gaat maken net nu we thuis moeten blijven en werken. Bestelling geplaatst en de volgende dag om 12:00 die nieuwe voor de deur. Niet open vanwege de 1,5 meter natuurlijk. Kwartier later was de nieuwe motor geïnstalleerd en draait alles weer prima. Dank en groet Richard

• Welk product kocht u? Ventilator motor
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Niets, top

Heel goed advies voor de juiste vervangende motor met fan. Levertijd goed, begeleidende video top, goede omschrijving als PDF, en na vervanging werkte het direct en naar behoren. Na 45 min draaide de afzuiging/ventilatie weer in huis. Nogmaals perfect En bedankt voor de service. Ad van Dijk

• Welk product kocht u? Stork CME-16/2-3-12 motorplaat
  • Wat kunnen we beter/anders doen? ga zo door

Levering was keurig op tojf

Prima shop, levert zoals afgesproken

• Welk product kocht u? Afstandsbediening voor MVinstallatie
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Niets

Over Ventilatiewinkel | Ventishop

Sinds 2005 de online ventilatiewinkel voor de levering van nieuwe en originele ventilatiematerialen ter reparatie van uw woonhuis ventilator of balansventilatie (WTW) unit. Gespecialiseerd in Zehnder/Stork, Brink Climate Systems, Comair, Bergschenhoek (Rovent/R-vent) en BUVA.