perfekt vervanger voor de Storkair CML

Had de oude Storkair CML motorplaat binnen 15 minuten vervangen met de bestelde gelijkstroom motorplaat, had dit jaren geleden moeten doen. Geluidsnivo van het ventilatiesysteem ging van herrie (oude motorplaat) naar muisstil (nieuwe motorplaat, laagste stand).

• Welk product kocht u? CML & CMLe gelijkstroom motorplaat

Nog niet

Ik wacht op de monteur die bij mij en de buurman ze gaan plaatsen hij schijnt het erg druk te hebben dus geduld is een schone zaak

• Welk product kocht u? Ventilator
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Niets

Goede en snelle levering

Keurige levering.

• Welk product kocht u? Ontvanger voor afstandsbediening ventilator

Schnell geliefert und funktioniert! Prima!

Alles OK

• Lieferungschnellheit
  • Qualität

Goede service,

Jammer dat de 4 gaten net niet als de oude zaten.

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? Inbouw ventielatot op plaat en snoer

Dank voor uw beoordeling en zeker voor de opmerking over de foute 'voorgeboorde' bevestigingsgaten. Ik zal dit opnemen met de fabrikant.

Uitstekende service en afhandeling

De Universele gelijkstroom reparatieset (Energiezuinig) werd zeer snel geleverd. Keurig met post.nl en track en trace. Dankzij de uitgebreide info op de site kwam ik er achter dat mijn perilex contactdoos niet juist aangesloten was. Nieuwe ventilator zuigt weer als de beste en op de laagste stand nauwelijks te horen. Er zaten nieuwe schroefjes voor de motor bij en er zat ook een kabel doorvoer bescherming bij voor de kabels van de motor. Alles zeer goed verzorgd. Als je de stap voor stap handleiding van de site volgt heb je alles snel weer aan de praat. (aangeschaft 29 februari 2020)

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? Universele gelijkstroom reparatieset (Energiezuinig)

Snelle levering en zeer goede klantenservice.

De zender en ontvanger voor onze MV die we besteld hadden vertoonde wat kuren. Ik heb dit aangegeven en kreeg zonder overleg gelijk een nieuwe set opgestuurd. Het was een bekend probleem, we kregen het verzoek om eerst de nieuwe zender te testen en als dit niet werkte de hele nieuwe set te installeren. Met de nieuwe zender hebben we geen enkel probleem meer ervaren. Dit speelde vlak voor kerst, en we kregen ergens in januari weer heel netjes een mailtje met de vraag of het had gewerkt en of we de materialen die we niet nodig hadden terug wilden sturen (inclusief verzendlabel). Ik ben zeer tevreden en zou VentiShop aan iedereen aanbevelen!

• Welk product kocht u? Zender & Ontvanger voor MV

Goed verzorgd en snel!

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? Stork motor voor een mechanise afzuiging.

Prima oplossing snel geleverd

De storing geanalyseerd volgens het schema en vervolgens deze unit besteld. Binnen 2 dagen binnen en daarna in 1 uur zelf ingebouwd wat prima te doen is volgens mij. WTW draait weer en storingscode is weg. Frans

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? ombouw unit wtw

Goede communicatie, snelle levering, perfect.

Goede communicatie, snelle levering, perfect.

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? motor mechanische ventilatie
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Gaat goed zoals het gaat

Snelle levering voor een voordelige prijs.

Duidelijke site, eenvoudig bestellen en de zending is goed traceerbaar. Zending arriveert goed verpakt en kan met de downloadbare installatie instructie eenvoudig gemonteerd worden.

• Welk product kocht u? Mechanische ventilator motor

Mooi op tijd geleverd prima kwaliteit geen poespas.

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? Ventilator voor afzuigsysteem.
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Geen

Prima ventilator en snelle levering

De Comfort S mechanische ventilator ter vervanging van Stork CMFe ventilator was makkelijk te monteren en draait geruisloos. Wat een verbetering. Snelle levering en duidelijke handleiding. Prima keus.

• Welk product kocht u? Stork Comfort S mechanische ventilator

Beschrijving kan beter

Omdat in mijn oude ventilator een veel grotere printplaat zat dan in de nieuwe was ik bang dat mijn afstandsbedieningen mogelijk niet zouden werken. Omdat de nieuwe bijna geen geluid maakt is het namelijk nauwelijks te horen of hij meer toeren gaat draaien. Op de centrale bediening is de hogere stand te zien aan de ledjes, maar of het apparaat inderdaad bij iedere stand opschakelt of dat het maar twee standen kent, daar moeten we maar op vertrouwen.

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? ventilatormotor
  • Wat kunnen we beter/anders doen? beschrijving

Dank voor uw beoordeling. Wat betreft de onzekerheid over de RF bedieningen, ik citeer 2 regels uit onze productomschrijving bij de CMFe-R Serviceset: "uw oude grijze / groene plastic delen en de RF ontvanger kunnen eenvoudig worden overgezet" "Uw oude RF ontvanger en RFZ zenders (bedieningen) kunt u hergebruiken!!" Daarnaast plaatsen we een instructievideo bij dit product en de webshop, deze video laat dit ook duidelijk zien, de RF print zet u over van de (grotere) oude printplaat en plaats u terug op de nieuwe printplaat. Ik weet niet goed hoe ik de beschrijving verder moet aanpassen? Verder, als u twijfelt over de schakelstanden, dan haalt u de motorplaat er even uit en bedient de schakelaar terwijl de motor zichtbaar is. Dan is een eventueel niet werken van een stand eenvoudig zelf vast te stellen.

Prima contact, Robert Guezen belt altijd terug n.a.v. vragen op een efficiënt tijdstip en geeft deskundig antwoord.

• Welk product kocht u? Zehnder Enthalpiewisselaar
  • Wat kunnen we beter/anders doen? vrachtbrief meesturen met vermelding artikel

zoals het hoor

snel en zoals het hoort

Goede producten,super snelle levering

• Welk product kocht u? Woonhuis ventilator
  • Wat kunnen we beter/anders doen? nvt

Alle producten hebben een duidelijke uitleg wat je er mee kunt en waar ze voor toepasbaar zijn.

Nette duidelijke site en vlotte levering. En in het pakket zat weer een korte uitleg met aansluitschema bij zodat ik het zo geïnstalleerd had. Top!

• Welk product kocht u? Vervangende motorplaat voor mijn Stork ventilatie unit
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Niets, super zo!

Zeer hulpvaardig

Vragen worden zeer adequaat en uitgebreid behandeld.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Welk product kocht u? ventilatiedeel centrale afzuiging
  • Wat kunnen we beter/anders doen? .

Snel met een goede prijs

Bestelling was snel in huis. Prijs is goed.

• Welk product kocht u? Losse ventilatorunit

Zie boven

Kreeg direct antwoord op mijn vraag of ik het juiste product geselecteerd had op de website. Bestelling rond de kerstdagen gedaan en zoals beloofd de volgende dag kon ik ventilator het ophalen bij een servicepunt van de Ptt bij mij om de hoek.

• Welk product kocht u? Ventilator afzuiging woonhuis

Snelle levering van een prima product.

Na tien jaar trouwe dienst hielden de lagers van mijn ventilatiemotor het voor gezien. Een korte zoektocht op internet bracht me bij de Ventishop. Uitleg bij het bestellen was heel duidelijk, dus meteen de juiste vervangingsunit gevonden. Na bestellen, werd er snel geleverd. Installatie was een fluitje van een cent, oude verwijderen en de nieuwe er inklikken. Stekker erin en draaien. Fluisterstil, eerst dacht ik dat hij het niet deed, zo stil. Kortom snel en goed geregeld!

• Welk product kocht u? vervangingsmotor voor J.E. Stork Air CMFe Perilex
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Geen idee, vooral zo doorgaan

Snelle levering, ruime keus

Een nieuw binnenwerk voor de centrale afzuiging besteld. Snel in huis, met beschrijving. Degelijk verpakt! Prima

• Welk product kocht u? Ventilator aansturing
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Ga zo door

Uitstekende webshop

Zoals het hoort en nog een beetje extra. Goede shop, snelle levering en als bonus nog wat extra instructies zodat er helemaal niks mis kan gaan. Aanrader!

• Welk product kocht u? Motordeel BUVA Boxstream

Meer dan uitstekend webshop, mét voortreffelijke inhoudelijke adviezen

Onze Fläkt minifan maakte in de hoogste stand steeds meer kabaal en moest na bijna 30 jaar vervangen worden. 's Avonds een vervangende motorplaat besteld, volgende dag in goede orde ontvangen. Doordat ik te vluchtig de begeleidende tekst las, miste ik de opmerkingen over een te hoog vermogen in de laagste van de 3 standen. Inderdaad was de nieuwe motor ok, maar liep deze veel te hard in de laagste stand. Dankzij vlot en helder email-contact, eveneens zonder enige vertraging, gevolgd door een aanvullende bestelling van een andere condensator voor de laagste stand was dit euvel snel verholpen. Klasse!

• Welk product kocht u? Fläkt minifan motorplaat
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Ik kan niets bedenken

Over Ventilatiewinkel | Ventishop

Sinds 2005 de online ventilatiewinkel voor de levering van nieuwe en originele ventilatiematerialen ter reparatie van uw woonhuis ventilator of balansventilatie (WTW) unit. Gespecialiseerd in Zehnder/Stork, Brink Climate Systems, Comair, Bergschenhoek (Rovent/R-vent) en BUVA.