Duidelijke website, snelle levering

Product goed verpakt. Met behulp van een demovideo op de website was de installatie snel gebeurd.

• Welk product kocht u? Nieuwe ventilator mechanische ventilatie

duidelijke online beschrijving en is keurig op tijd geleverd

Ter vervanging van mijn inmiddels 30 jaar oude AC motor met schoepenrad kwam ik deze zuinige DC-variant tegen. De beschrijving liet geen twijfel bestaan, dus meteen besteld. De DC motor komt wel langzamer op gang waardoor ik in eerste instantie dacht dat de aansluiting van de perilex toch niet in orde was.

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? Universele gelijkstroom reparatieset (Energiezuinig)

Snel geleverd en lles klopte.

• Welk product kocht u? Cmf

Geweldige service

Na een probleem met het bestelde artikel werd razendsnel een vervangend exemplaar opgestuurd. Top service!

Alles prima verlopen

Duidelijke webshop me correcte prijzen. Snelle levering. Bestelde goederen goed verpakt voor transport.

• Welk product kocht u? Vervangings fijnstof filter 180
  • Wat kunnen we beter/anders doen? /

Alles ok

Schnell und einfach

• Lieferungschnellheit
  • Qualität

super service

Onderdelen makkelijk te bestellen, snel geleverd. Kortom top !

• Welk product kocht u? reparatie set Orcon 8/14

Xxx

Xxx

• Welk product kocht u? Buva streambox

goede en duidelijke web aankoop

snelle levering van een goed product

• Welk product kocht u? ventilator
  • Wat kunnen we beter/anders doen? de prijs

Prima ervaring met de Ventishop.

Duidelijke website met voldoende product informatie. Levering van het product was zeer vlot. Bij de levering duidelijke uitleg betreft vervangen van oude ventilatie motoronderdeel.

• Welk product kocht u? Buva stream box motordeel
  • Wat kunnen we beter/anders doen? NVT

Gewoon goed, zowel bestelprocedure als aangeschafte artikel

• Welk product kocht u? Ventilator

Super. Goede documentie van produkt en snelle levering

De documentatie van het gewenste produkt was uitmuntend waardoor de beslissing om over te gaan tot bestelling eenvoudig was. Het vervangen van het motordeel is, zoals beschreven, eenvoudig. Jammer dat de sticker voor type I+ op de doos zitgeplakt. Heb dus inderdaad bij montage de kleuren van de beschrijving aangehouden en die was dus anders. Een kleine verandering in de beschrijving zou wellicht beter zijn. "Deze dienen in dezelfde KLEUR volgorde aangesloten te worden." Gezien het feit dat alleen de lagers van het motordeel versleten waren en de printplaat nog goed functioneert vroeg ik mij af of het interessant is om deze tegen de verzend kosten naar ventieshop te sturen zodat dit onderdeel nogmaals gebruikt kan worden.

• Welk product kocht u? Motordeel Boxstream
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Let op sticker niet op de doos maar op de beschrijvinng

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik begrijp alleen uw opmerking over onze 'op' de sticker op de doos niet zo goed. we gebruiken 1 soort sticker met eerst een algemeen waarschuwing en daarna altijd 2 QR code linkjes naar video's. Eerst waarschuwen wij alsvolgt, ik citeer: "LET OP: Bij een 0-10V zwakstroom aansturing altijd eerst een foto (of notitie) maken van de huidige aansluiting zodat u weet welke kleur op welk contact zit. Deze volgorde ook toepassen op de nieuwe motorplaat". Daarna pas komen de QR linkjes naar de (BUVA) video's, 1 voor RF bediening en een voor een zwakstroom aansturing. De volgorde van de kleuren in die video kan inderdaad afwijken van uw situatie. Vandaar ook onze eerste opmerking op de sticker. Dat de handleiding in de unit (van BUVA) wel overeenkwam met uw situatie is dan gewoon toeval, ook die had anders kunnen zijn dan uw situatie, ook dan geldt de waarschuwing op de sticker! Zelfde volgorde aanhouden.

gewoon netjes geleverd

de bestelling netjes geleverd, zoals beloofd de volgende dag al!

• Welk product kocht u? ventilator
  • Wat kunnen we beter/anders doen? niets

Snelle levering, goede ondersteuning

Product werkte niet direct. Twee keer gemaild. Twee keer zeer snel reactie ontvangen (in de avond) waarbij de toelichting in de laatste mail leidde tot werkend product.

• Welk product kocht u? RF inbouwset CMFe WVXe ComfoFan WVS + RFZ

Zeer snel en duidelijk

Mijn levering was zeer snel opgestuurd. En er zat een hele duidelijje handleiding bij waar mee zelfs een kind het nog kon aansluiten. TOP!!

• Welk product kocht u? Ventilatiemotor

Ze weten wat ze verkopen en daarom zal het wel zo perfect lopen.

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? stork afzuiging
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Alles goed

Prima shop en site ook voor niet professinele klusse!

Goed vindbare producten snelle levering met instructie ondersteuning.

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? woonhuis ventilator motor

fijne snelle en correcte levering

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? ventilatormotor huisafzuiging

Snelle levering en goede info over product

Zoeken in de webshop was makkelijk en de levering erg snel. Nieuwe motor plaatsen van de mechanische ventilatie was binnen 5 minuten geregeld. En weer serene stilte in huis.

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? motor storck mechanische ventilatie

prima informatie en goed produkt!

Goede hulp bij mijn zoektocht naar het juiste model. De verzending geschiedde ook bijzonder snel. De ventilatie werkt weer optimaal:)!

• Welk product kocht u? motorplaat CME
  • Wat kunnen we beter/anders doen? niets

Top service!

Per omissie had ik verkeerde motorvleugel besteld voor mijn J.E. StorkAir (Zehnder) WHR 91. Dezelfde avond had ik een retourformulier ingevuld en kreeg ik per omgaande een uitgebreide reactie van Robert. De volgende dag een afspraak met hem gemaakt en de motorvleugel omgewisseld. Kortom, Robert is erg klantgericht en heeft een passie voor ventilatie(systemen)!

• Welk product kocht u? Motorvleugel WHR91
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Ga zo door

Super snelle service na online bestelling binnen twee dagen in huis

Besteld omdat oude defect was, deze werkt prima met makkelijk bevestigingsmateriaal voor aan de tegelwand te plaatsen

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? Bufa boxstream analoge bediening badkamer keuken

Tijdige levering en goed product

• Welk product kocht u? Afzuiger

Uitstekend product

Zo uit de doos en direct gemonteerd. Werkt weer als nieuw!

• Kwaliteit
  • Welk product kocht u? Motorplaat Flakt Minifan VCW-S (VCW)
  • Wat kunnen we beter/anders doen? Niets

Alles prima en top geleverd !

Losse ventilator paste prima en draait geruisloos !

• Welk product kocht u? Ventilator

Schipbeek 11 5032RP Tilburg

Over Ventilatiewinkel | Ventishop

Sinds 2005 de online ventilatiewinkel voor de levering van nieuwe en originele ventilatiematerialen ter reparatie van uw woonhuis ventilator of balansventilatie (WTW) unit. Gespecialiseerd in Zehnder/Stork, Brink Climate Systems, Comair, Bergschenhoek (Rovent/R-vent) en BUVA.