Fijn dat je uit zo veel producten en belevenissen kan kiezen.

De Pluim is flexibel inzetbaar. Je kan niet alleen producten kiezen, maar ook een belevenis zoals uit eten gaan. Het aanbod is dus heel breed in tegenstelling tot gewone cadeaubonnen.

Heel fijn bedrijf om mee samen te werken

We hebben pluimen laten maken in de huisstijl van het bedrijf t.b.v. de jubilea in 2024 (en de komende jaren). Fijn is dat je één contactpersoon hebt (in dit geval Stéphanie). Plezierig om mee samen te werken. Ze reageerde direct en alles werd vlot geregeld. De pluimen zijn zeer persoonlijk en feestelijk geworden. Echt een feestje om zo'n pluim te krijgen.

een mooie gift geven kost weinig moeite

ivm het 5 jarige bestaan van mijn bedrijf heb ik mijn klanten een pluim gegeven. in een paar stappen was het rond met Pluimen. En die ervaring heb ik in eerdere jaren ook gehad. Een dikke pluim voor het bedrijf Pluimen!

Leuk cadeau omdat je zelf kunt kiezen

Ik vond het een leuk cadeau en is ook goed ontvangen. Nadeel van de digitale versie is dat je online niet zo goed kan zien hoe het eruit gaat zien. Ik had hier nog over gebeld maar ben niet terug gebeld dus maar zo gelaten. Kon uiteindelijk bij een collega het resultaat zien. Had die opmaak wel wat leuker kunnen maken. Daarnaast had ik iedereen nog maar even geappt dat er een cadeau was verstuurd via de mail. Dat was maar goed ook want hij zat in de spam of al weggegooid omdat men het als reclame zag. Volgende keer beter een papieren versie is mij mening. Zou ook wel willen weten hoe snel iedereen de bon gaat inwisselen en waarvoor.

Hoi Claudia, dank voor je reactie. Fijn om te lezen dat je leuke reacties hebt gehad over de Pluim! Wat betreft de opmaak: bedoel je dat je de e-mail graag eerst even als test in je mailbox had willen ontvangen? Dat kan, maar dat kan op dit moment alleen via ons accountteam. Neem een volgende keer daarom even (vrijblijvend) contact met ons op via www.pluimen.nl/geefservice.

superleuk kado

Ik geef dit al 3 jaar kado en krijg de meest leuke reacties hierop. Het is een SuperKado om te geven en te krijgen

Wat een mooie review Corina, dankjewel! #trots#

Teleurstellend, bijbehorend cadeau niet geleverd

Teleurstellend, ik had een pluim met als bijbehorend cadeau een fles champagne. Eerst kreeg ik geen bericht of het al verzonden wasm dat bleek nog niet zo te zijn, goed dat ik even belde. Toen kreeg ik plots een creditfactuur voor het bedrag van de champagne. Ook niet leverbaar dis? Ofzo? Geen communicatie hierover, erg vreemd, slecht eigenlijk.

Alles super!

Vrij laat besloten wij om deze Pluimen met Kerst aan ons personeel te geven. Binnen de kortste keren was het geregeld. Direct werd er op mijn mails gereageerd en alles was ook ruim op tijd in ons bezit. De kaarten en enveloppen zien er prachtig uit. Deze Pluimen voldoen dan ook helemaal aan onze verwachtingen.

Gemak dient de mens

Dit jaar gekozen om onze medewerkers te voorzien van een Pluim als eindejaarsgeschenk. Met Pluimen.nl was dit een fluitje van een cent. Makkelijk op te maken met onze eigen huisstijl als finishing touch, goed bereikbaar en snelle levering. Echt een aanrader, zo kunnen onze medewerkers zelf een mooi cadeau of herinnering kiezen!

Top service !

Iets anders dan een traditionele kerstpakket dit jaar dankzij Pluimen.nl. Persoonlijke benadering, erg betrokken, meedenkend een aanspreekpunt. Onze medewerkers zijn erg blij met hun Pluim. Dank jullie wel!

Wacht al ruim een week op mijn voucher

Ruim een week geleden kocht ik van mijn pluim een entree voucher voor 2 personen voor de sauna. Deze zou ik dezelfde dag ontvangen maar heb ze nog steeds niet ontvangen. Ik heb al 2 keer gebeld maar er lijkt geen voortgang in te zitten.

Snelle en goede service

Een pluim geven is toch net dat beetje meer dan een mooie fles wijn of een standaard relatiegeschenk!

Er was goed contact, dat was prettig. Afspraken zijn nagekomen en de Pluim is naar wens op tijd geleverd, niets op aan te merken!

Snel en accuraat

Was erg laat besteld, maar door snelle (re)actie van Stéphanie alles razendsnel kunnen regelen. En ..... positieve reacties van de 'krijgers'. Top dus!

Ideaal online cadeau

Handig dat je tijdstip van verzenden kan kiezen. Ruime keuze in activiteiten. Fijn dat je elk bedrag mag kiezen. Makkelijke site/afhandeling.

Onze bestelling werd snel afgewerkt. Er werd na gebeld omdat er enveloppen niet op voorraad waren. Op mijn verzoek werd er een mail gestuurd met alternatieven. Prima service hoor.

Wat tof om te geven!

Dit is een prachtige manier om iemand op een bijzondere wijze in het zonnetje te zetten!

Altijd leuk om cadeau te geven en goede service!

Mijn account was al een tijdje niet gebruikt en ik wilde toch graag mijn oude bestellingen inkijken. Dit was zo geregeld. Onze collega's waarderen de pluim vanwege de diversiteit van de cadeaus.

Enorm leuk cadeau

Ruime keuze aan verzilveropties. Ik heb met mijn Pluim een Festival Cadeaukaart gekocht zodat we met collega’s naar een feestje konden!

Het werkt maar het is wel heel ingewikkeld

Ik bestel voor mijn vrouw elk half jaar enkele bladen via Pluimen. Het was behoorlijk ingewikkeld om dit voor elkaar te krijgen en dat is het nog steeds. De manier van bestellen verandert steeds maar het blijft lastig om het te doen. De volgorde en werkwijze is niet intuïtief. De aantrekkelijke prijs maakt veel goed maar het zou prettig zijn als het makkelijker werkte.

In één woord TOP

Verrassend en daarmee een schot in de roos

Makkelijk te bestellen, leuke kaarten om uit te kiezen

Fijn dat je een eigen bedrag kunt kiezen. Daarnaast veel keuze uit een bijpassende kaart! Handig om de optie voor verzending per mail te hebben, zeker als je de Pliim snel nodig hebt.

Veel keuze

Veel keuze uit verschillende buitenkanten en enveloppen. Leuk dat je het persoonlijk kan maken.

Vriendelijk, efficiënt en snelle communicatie. Een fijne samenwerking!

Onze samenwerking is op een hele fijne manier begonnen. De communicatie verloopt soepel en met duidelijke stappen. Daarnaast wat er door Pluimen wordt beloofd als samenwerking, wordt ook daadwerkelijk uitgevoerd. Ontzettend blij mee!

Het perfecte cadeau voor iedereen

Met Pluimen geef je nooit meer een cadeau die niet goed bij de ontvanger past! De ontvanger kan met de Pluim zelf een cadeau uitzoeken. Ook ideaal voor bedrijven om bijvoorbeeld als kerstcadeau te geven. Door het toevoegen van je bedrijfslogo en boodschap is het net zo leuk (zo niet leuker) als het geven van een kerstpakket.

Goede en snelle service

Hele goede en snelle service. Aardige medewerkers en denken graag met je mee.