Dit was de eerste keer dat wij van Pluim gebruikt hebben gemaakt en is prima bevallen. De keuze van mogelijkheden om iemand een Pluim te bezorgen is zeer ruim en daardoor is er voor een ieder een meer persoonlijk geschenk mogelijk. De kontakten verliepen goed en vrij vlot. De wijze waarop het hele proces van kontakt tot aankoop en afronding verliep soepel.

Makkelijk en snel!

tot in detail verzorgt

persoonlijk, servicegericht en ontzorgend

Super service!

Wij als bedrijf zijnde hebben een grote bestelling geplaatst bij Pluimen.nl en wij zijn super professioneel en snel geholpen. Wij hadden de pluimen al binnen 2 weken nodig en binnen no time hebben we samen het design en alles geregeld. Ontzettend bedankt voor alles, het was heel erg leuk om ze te geven en de blije gezichten te zien.

Prima contact met Pluimen.nl, vlotte afhandeling en ziet er perfect uit!

Ik heb heel prettig contact gehad, de afhandeling van de correcties ging vlot. De Pluim ziet er heel leuk uit! Een klein puntje: de adressering was niet helemaal compleet, waardoor het even een zoektocht was in ons grote bedrijf.

Prima contact met Pluimen.nl, vlotte afhandeling en ziet er perfect uit!

Een prima ervaring bij het uitzoeken en bestellen van de pluimen.

In het verleden heb ik zelf ooit een Pluim ontvangen en nu mocht ik ze gaan bestellen voor mijn werkgever. Het contact was prettig, er werd goed meegedacht bij het ontwerp en de uitvoering van de Pluimen is heel mooi. Bovendien hebben we ze ruim voor de Kerst al in huis. Fantastisch. Ik hoop dat alle medewerkers er net zo'n plezier aan beleven als ik destijds.

Een prima ervaring bij het uitzoeken en bestellen van de pluimen.

Snelle en goede service

Snel antwoord gekregen via mail en goede persoonlijke service

Super gemakkelijk te bestellen, super leuk!

Helemaal leuk om cadeau te doen! Vanalles te kiezen en gemakkelijk te regelen. Heel snel de pluim in de brievenbus. Hoe fijn was dat!

Top cadeau om weg te geven!

Het bestellen van een pluim is heel simpel. In een paar stappen kun je een originele zelf samengestelde pluim bestellen. Ook kun je zelf een bedrag kiezen. De levering was ontzettend snel, de volgende dag viel de pluim al in de bus!

Super kado

Ontzettend leuk kado om te geven Veel keus om de bon te besteden

Je kunt de pluimen snel en eenvoudig bestellen en heb je ze de volgende dag al in huis. Plus de ontvanger heeft vele mogelijkheden om de pluim te besteden

Soepel contact.. Prima aanbod.. Positief ontvangen!

NVT

Snel, makkelijk en goede klantenservice

Heel makkelijk te bestellen. Had per ongeluk een verkeerd e-mailadres gebruikt. Binnen een dag opgelost, zonder verdere problemen.

Perfect cadeau op maat en nog gepersonaliseerd ook!

Goede ervaring. Telefonisch ook nog fijn contact geweest zodat ik zeker wist de pluimen op tijd en naar wens binnen te hebben. Fijn ook dat het vanuit het bedrijf gepersonaliseerd kon worden met logo. Helemaal tevreden.

super service !

Mijn ervaring met Pluimen is erg goed! Door de medewerker werd goed meegedacht over het ontwerp van de Pluim, waarbij ons logo is verwerkt. Het versturen naar het prive-adres van onze medewerkers is door Pluimen goed afgehandeld. Kortom, erg tevreden!

Een goede ervaring

Het inloggen (account aanmaken) vond ik wat 'omslachtig', maar de verschillende voorbeelden en keuzes zijn erg klantgericht. Veel mogelijkheden om te personaliseren. Aangezien ik de Pluim op korte termijn nodig had (en Pasen zat er tussen), heb ik een pdf-bestand gemaild gekregen. Contact met Shirley was erg vriendelijk en behulpzaam én snel. Veel dank daarvoor!

Snelle service!

Ik heb het cadeau nog niet gegeven omdat ze pas 22 april jarig is. Dus afwachten op haar reactie.

Helemaal top!

Ben zeer tevreden over de verwerking van de bestelling. Zelfs toen we 1 persoon waren vergeten kon deze nog snel verstuurd worden. Echt een goede dienstverlening. Zeer tevreden.

uitstekend

ik had iemand een bedankje gestuurd voor het meedenken met mij en wist precies wanneer het via de post was aangekomen aangezien ik daarna meteen telefoontje kreeg dat diegene me bedankte voor de leuke verassing

Goed opgelost

In tegenstelling tot wat er op de website staat kon ik mijn voucher omruilen voor een digitale code met de volledige waarde van de voucher. Goede service

Beste Emje, fijn om te horen en graag gedaan! Geniet van jouw welverdiende Pluim! Met vriendelijke groet, Pluimen.nl

Fantastisch!

Ik wilde onze BHV'ers in het zonnetje zetten met een pluim. Ik had nog geen account dus kon ik niet op factuur betalen. Nadat ik gebeld had, ben ik super geholpen en is er die dag nog een account voor mij aangemaakt zodat ik de pluimen op factuur kon bestellen.

Duidelijk en altijd vriendelijk als er vragen zijn

Zo nu en dan hebben wij een bestelling bij de Pluimen en daar hebben wij een goede ervaring mee. Binnenkort zullen wij waarschijnlijk gebruik gaan maken van een eigen account zodat wij er bijna geen omkijken meer naar hebben. Echt top

Van Nelleweg 1404

3044 BC Rotterdam