Top Service

Verlopen bon (echt van jaren....) en zonder problemen omgezet in een digitale bon. Probeer dat maar eens met andere cadeaubonnen!

super

Super service en snelle levering

Super leuk

Fijne site, leuk te personaliseren en een heel blije ontvanger

Goed geholpen met een verlopen pluim in corona tijd

pluim verlopen in corona tijd

Het was Top

Het was perfect geregeld. En het zag er erg mooi uit. Super om kado te geven

Perfect!

Hele prettige samenwerking. Korte lijntjes met één contactpersoon, snelle reactietijd en erg mooie gepersonaliseerde opmaak in onze eigen huisstijl. Volledig volgens opdracht geleverd!

Snelle, adequate en klantgerichte benadering

Heb tussen Kerst en O/N 2021 voor mijn afdeling (30 m/v) pluimen besteld. Dit is door accountmanager Patrick voortvarend opgepakt, begeleid en is door hem toegezien op correcte uitvoering. Over het proces en resultaat ben zeer tevreden.

Gemakkelijk en overzichtelijk

Een Pluim maken en bestellen is supereenvoudig. En de impact van het geven was top. Iedereen was verrast!

foutmelding op website 2 pluimen betaald en geen contact met pluimen organisatie

Ik kreeg een foutmelding tijdens het bestellen van een pluim. Er werd vermeld dat ik het opnieuw moest doen. Uiteindelijk werd het bedrag 2x afgeschreven. Ik heb vervolgens gebeld met de organisatie van Pluimen maar zonder resultaat. Ik moest de ongewenste mailbox in de gaten houden maar nooit meer wat van hen vernomen.

flexibele en accurate aanpak van de mensen bij Pluimen

Dit jaar wilde ik iets meer doen voor mijn klanten. Dat was geen enkel probleem om dat voor elkaar te krijgen. Omdat ik wat aan de late kant was, is een deel van de pluimen pas in het nieuwe jaar verzonden. Op zich geen probleem. Zo denken mijn klanten in het nieuwe jaar al direct aan mijn bedrijf.

zeer gebruiks vriendelijk

Netjes geregeld

Ik ben tevreden.

Snel, makkelijk en goed te regelen!

Ik heb één keer gebeld voor algemene informatie, werd snel, goed en vriendelijk geholpen, daarna was het via de site snel geregeld.

Karig aanbod en niet-werkende website

Ik ontvang al meerdere jaren een code voor Pluimen. An sich is de ervaring telkens positief, maar na een aantal jaren raak ik teleurgesteld. Aanbod loopt zeer sterk terug tot met name een relatief conservatieve selectie boeken en uitjes. Met name de uitjes zijn in een periode van covid-maatregelen teleurstellend, eigenlijk gewoonweg irriterend. Wat is er mis met een VVV-bon... Website werkt zeer traag, opties tot filteren zijn erg beperkt wat het bijna tot een noodzaak maakt om alle producten langs te gaan. Geen prettige ervaring dus. Ik realiseer mij dat dit een geschenk is, maar de teleurstellende ervaring maakt dat het geschenk niet echt meer veel plezier geeft. En dat is jammer.

Geen leuk kado

Sorry, voormij helemaal niks leuks tussen. Ik heb er niks aan. Gemaild of ik het saldo kan krijgen. Nee helaas. Dan maar doorgeschoven naar iemand anders.

Teleurstellend

Ondanks de afspraak dat wij tot maandagmorgen 12.00 wijzigingen in aantallen konden doorgeven, bleek dit niet het geval. Maandagmorgen 9.09u. een mail gestuurd met een wijziging, en pas op maandag middag 16.04u. een reactie dat het "bestand al in het Flowmailer proces was opgenomen". Bovendien stuurde ik dinsdagmorgen een mail hierover, blijkt dat de klantenservice op dinsdag niet aanwezig is! En dat in de week voor Kerst.

goed geregeld

Leuke cadeautjes, mogelijkheid om eigen stempel te drukken, makkelijk te regelen, leuke website. Ik kom zeker terug.

Origineel kerstcadeau

Het fijne eraan is dat je je pluim ook aan een goed doel kunt schenken.

SUPER!

Netjes geregeld en ik ontving leuke bedankjes door een Pluim kado te doen

Leuke site en goede keuze mogelijkheden

Op zoek naar een cadeaubon die net een beetje anders is dan andere kwam ik op jullie site terecht. De ontvangers, in ons geval promovendi van een onderzoeksgroep, waren erg blij met hun cadeau.

Goed geregeld

Makkelijke website. En een perfect cadeau zelfs voor ouderen

Prima geregeld

Leuke en snelle manier om mensen te belonen

Leuk om cadeau te geven

Leuk om cadeau te geven, bijvoorbeeld als bedankje.

Makkelijk en mooi om iemand een mooi cadeau te kunnen geven.

Het is heel mooi dat je met dit cadeau iemand iets kunt geven wat ze zelf kunnen uitzoeken.

snelle service met prettig contact klanten service

De pluim is volgens afspraak keurig p tijd geleverd dank zij de oplettendheid van de klantenservice. Ik ben netjes teruggebeld omdat aanvraag formulier niet helemaal juist was ingevuld. Door deze pro actieve opstelling kwam mijn bestelling netjes op tijd binnen, dikke Pluim voor jullie!