goed idee

het idee en de uitvoering is goed. Ervaringen met het verzilveren van de cadeaubon heb ik nog niet gehoord. Wat ik mis is een aparte factuur(pdf) en bij de bevestiging van de bestelling ook een copie van de gepersonaliseerde tekst.

Supersnel en piekfijn geholpen, resultaat 110% in orde.

Prima geholpen, heldere aanvullende uitleg per telefoon. Zeer tevreden over het resultaat en de pluimen zijn enthousiast ontvangen.

Eenvoudig aan te vragen, super attentiewaarde

Het was eenvoudig om voor een grote groep de pluim aan te vragen. De mogelijkheid om een eigen boodschap toe te voegen was super en het uiteindelijke resultaat zag er erg professioneel uit. De ontvangers waren allemaal enthousiast.

De service en de communicatie met Pluimen is TOP!

Wij hebben Pluimen gekozen als kerstattentie voor het team. Ik wilde graag een persoonlijke tekst toevoegen en een tweetal afbeeldingen. In het online format lukt dat niet zo gemakkelijk en kreeg ik steeds een foutmelding. Na een vlot mailcontact met de klantenservice werd alles in het werk gesteld om ervoor te zorgen dat de inhoud van de Pluim eruit zag zoals ik voor ogen had! De uitvoering is fantastisch en het resultaat werd met open armen ontvangen!! Bedankt voor het meedenken.

Doeltreffend

Pluim gegeven aan mijn collega. Ruime keuze, snel geleverd, makkelijk af te rekenen. Overzichtelijk stappen schema. Dankjewel!

Prima !

Alles werd snel en keurig geregeld. Communicatie verliep vlot. Resultaat was mooi!

Snelle en goede service!

Snelle en goede service! Vriendelijk personeel, dat met je mee denkt. Heel fijn!

Mooi cadeau en makkelijk te maken

Iedereen was zeer enthousiast over de mooie kaart die wij zelf konden personaliseren met daarin de code van de pluim.

Prima afhandeling van de bestelling

Goed ontwerp van de kaart mag slechts wat minieme handreikingen. Kortom weinig gedoe, veel resultaat. Verdere zakelijke afhandeling is gewoon op orde.

Grote verrassing in kleine envelop!

De keuze aan kado's is ruim. Zit voor iedereen wel iets bij. Bestellen gaat super eenvoudig en levering erg snel.

Goed en professioneel geholpen

Ondanks dat de Kerst al bijna voor de deur stond konden we toch nog snel een Pluim regelen voor onze medewerkers. Die hadden ze ook wel verdiend en met de snelheid van Pluimen is alles op tijd geleverd. Top..!

Goed, maar kan overzichterlijker

Ik vond de service van Pluimen heel goed, maar een cadeau uitzoeken op de website was niet heel overzichtelijk. Ook al had je je Pluim code ingevoerd, als nog moest je zelf de waarde invullen om te kunnen zien wat in jou Pluim valt.

Uitstekend!

Voor de eerste keer Pluimen besteld. Kreeg zelf niet voor elkaar wat ik wilde maar uitstekend geholpen door Thomas. Dikke pluim voor hem! Ben ontzettend tevreden over het eindresultaat. Vooral onze groepsfoto op de voorkant van de pluim, heeft gezorgd voor heel veel enthousiaste reacties van onze collega's. Zeker een aanrader voor in de toekomst..

Super leuk kadoo

De ontvanger was er erg blij mee goede keuze

SUPER

Hallo, Ik had eerst een offerte geplaatst en kreeg al heel snel een reactie terug, heel fijn. Daarna had ik nog wat vragen en deze werden ook snel en heel netjes beantwoord. Dik tevreden en de bestelling al heel snel ontvangen. Top!

Leuke verrassing voor de ontvangers

In deze tijden weet je vaak niet wat je moet vragen of geven. Met een pluim kan de ontvanger alle kanten op, van iets praktisch tot gezellige uitjes

Pluimen verdient zelf een pluim.

Voor onze vrijwilligers een pluim besteld we hadden geen ervaring hiermee, maar van het begin tot het eind heel goed begeleidt en ondersteuning gehad met de lay-out van een persoonlijke kaart.

Zeer vlot, accuraat en creatief geholpen!

Wij hadden ervoor gekozen ruim 500 collega's een pluim te sturen als hart onder de riem. De medewerkers van pluimen.nl kwamen met een erg creatieve en toepasselijke oplossing voor het begeleidend schrijven. Erg belangrijk was, dat ik er als zeer drukke opdrachtgever nauwelijks zelf werk aan hebben gehad.

Mooi kado

Voor iedereen zit er wel iets bij.

Geweldig!!

Nooit eerder met jullie iets georganiseerd, maar wat ons betreft zeker niet de laatste keer. Onze complimenten aan jullie hele team. Wat hebben jullie met door ons aangeleverde pdf’s een prachtige Pluim gemaakt!!

Moeizaam

Voor collega's heb ik Pluimen besteld. Volgens de site: op werkdagen voor 16.00u besteld, de volgende morgen geleverd. Uiteindelijk werden ze een week (!) later geleverd. Via Pluimen wel de digitale versie ontvangen om aan de betreffende collega's te overhandigen, maar dat is toch net iets minder leuk dan zo'n grote A4 kaart. De Pluimen op zich zien er erg netjes uit en is een leuk cadeau om te geven.

Beste Sietske, dank voor je review. Allereerst een kleine rectificatie: op onze website staat: voor 16:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Dus jouw bestelling van maandag 29-11 om 09:19 uur is diezelfde dag nog aangeboden met PostNL. Omdat jouw bestelling door de brievenbus past, is er geen track & trace beschikbaar. Dat maakt het in dit geval, en zeker in het drukke seizoen, lastig om te achterhalen wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. Inmiddels onderzoeken wij hoe we ook op brievenbusbestellingen track & trace als service kunnen aanbieden. Maar uiteraard komt die oplossing voor jou te laat. In overleg met jou en onze accountmanager is besloten om je tegemoet te komen door de verpakkings- en verzendkosten te crediteren. Hopelijk kun je dit gebaar waarderen.

Super fijn geholpen!

Absoluut super snel en flexibel geholpen door Patrick van Pluimen. Duidelijke uitleg en duidelijke communicatie. Zeker aan aanrader!

Wat problemen gehad, uiteindelijk opgelost

Niet helemaal blij in eerste instantie met de klantenservice. Naderhand hebben ze dit opgelost. Tip: Let goed op de kleine lettertjes

Beste Joyce, we doen ons uiterste best om op onze website te communiceren over uitzonderingen van onze partners. Ondanks dat het ons inzien toch twee keer duidelijk staat vermeld dat niet alle Van der Valks zijn aangesloten, is het laatste dat wij willen dat jij niet kunt genieten van jouw Pluim zoals jij dat wilt. Inmiddels is er contact geweest met onze klantenservice en is een nieuwe Pluim aangeboden. Veel plezier ermee.

Geweldig goed geholpen, mooie pakketten

Wij zijn ontzettend goed geholpen. Wij hebben veel pakketten naar meerdere adressen laten sturen. Dit is allemaal goed geregeld, we zijn volledig ontzorgd. We hebben enthousiaste reacties ontvangen op de pluim en een mooie fles bubbels die we naar onze mensen hebben gestuurd. Voor herhaling vatbaar. Aanrader voor iedereen!

snel en makkelijk

De bestelling is makkelijk te plaatsen en de bezorging is bijzonder snel. Grote bestelling gedaan als kerstpakket voor de zaak, vorig jaar ook al.