Met een pluim kun je veel meer als een kerstpakket.

De medewerkers verheugen zich altijd op een Pluim omdat ze zelf kunnen kiezen wat het beste bij hun past.

Tot 2x toe niet geleverd zoals afgesproken

Helaas hebben wij 2 jaar achter elkaar onze levering niet ontvangen zoals van tevoren was afgesproken met gevolg dat wij zelf de geschenkdozen (50-60 stuks) zelf hebben moeten vouwen. Te kort dag om dit nog te kunnen corrigeren vanuit Pluimen. Verdere afstemming en contact prettig, maar voor ons niet nog een keer.

Beste heer/mevrouw, uiteraard vinden we het heel vervelend om te constateren dat er voor de tweede jaar op rij de order niet conform de verwachting is aangeleverd. We hebben hier inmiddels intern met productie en orderverwerking over gesproken. Deze manier van leveren is ook vanuit ons uiteindelijk niet gewenst. Dank voor het maken van de melding. Als het goed is, heeft er financiële compensatie plaatsgevonden. Alsnog onze welgemeende excuses en fijne feestdagen gewenst.

Alles goed geregeld

Mijn ervaring met Pluimen was van begin tot eind goed. Snelle reactie op mijn vragen. Het opgemaakte voorstel voor de layout was gelijk goed. Onze ontvangers zullen er heel blij mee zijn.

Na de bestelling is er een fijne terugkoppeling geweest inzake de datum van de bezorging. Het was fijn dat hierover goed gecommuniceerd wordt.

Een leuk, avontuurlijk en persoonlijk cadeautje!

Leuk om te geven en leuk om te krijgen. het is leuk dat je t persoonlijk kan maken met je eigen bedrijfslogo e.d.

Duidelijke communicatie en goede service

Fijne samenwerking met Pluimen gehad. Snelle communicatie en luistert naar je wensen. Snel tot een overeenkomst gekomen en er is direct werk van gemaakt. Zeker een aanrader!

Super service van een mooi product

Wij hadden het product redelijk snel nodig en we wilden graag onze eigen logo erop. Door Thomas is dit perfect gerealiseerd!!!

Fijne hulp gehad toen ik belde, mooie pluimen kaarten

Ik werd goed en netjes te woord gestaan door jullie collega toen ik belde voor advies. De pluimen zijn mooi geworden; we gaan er een hoop vrijwilligers blij mee maken voor de dag vd vrijwilliger :)

Goede en snelle service, vriendelijke benadering, afspraken worden nagekomen.

Een heel prettige ervaring met Thomas de Roos. Goede uitleg, meedenken, heel fijn. Ik denk dat de collega's straks met Kerst superblij zijn met dit cadeau.

Mooi gebaar voor een cadeau dat de ontvanger zelf kan besteden

Mooi gebaar voor een cadeau dat de ontvanger zelf kan besteden

ruime keus en snellle levering

Ik kende Pluimen nog niet, maar het is een eenvoudige, uitgebreide wijze van kadootjes voor ieder wat wils uit te delen. Snelle levering, overzichtelijke site en duidelijke werkwijze.

Hartstikke leuk kado

Super geregeld dikke pluim

Super geregeld dikke pluim

Leuk cadeau om te geven, goede service.

De eerste Pluim die binnen kwam was niet goed gedrukt ivm problemen op de site, gelukkig was ik ruim op tijd met bestellen dus dat was geen probleem. Na contact met de klantenservice is het keurig opgelost en heb ik de juist gedrukte Pluim ontvangen. Het is een leuk cadeau om te geven omdat de keuze gevarieerd is en je kunt zelf je bedrag bepalen, wat ik persoonlijk erg fijn vind.

Een bijzonder leuk kado om te geven

Prima. Al was het jammer dat een eigen foto niet te plaatsen was op de pluim. Maar de welkomstpagina is wel aan te passen en te personaliseren. Dus dat maakte veel goed. De reactie van de ontvanger was geweldig.

Beste Lidewijde, dank voor je review. Heb je contact gehad met onze Klantenservice waarom het plaatsen van de foto op de Pluim niet lukte? Het is namelijk zeker mogelijk. Je kunt ons overigens altijd even bellen zodat we je kunnen helpen om de Pluim optimaal te personaliseren. Doen we graag :)

Een heel verassend, veelzijdig cadeau!

Heel divers aanbod van leuke dingen die er meegedaan kunnen worden. De ontvanger, een collega, was ook aangenaam verrast. Pluim is weer een hele ander cadeau dan de standaard cadeau kaarten, dus verrassend! Ik heb het via Internet geregeld, heel goed te doen, leuke eigen touch kan je er nog aan geven. 1 dag later al in de brievenbus. Helemaal top.

Zeer snelle service

Heel snel een offerte ontvangen en na accepteren met 1 dag geleverd. Super snelle service en onze PV leden blij verrast.

Site werkte handig en iedereen was erg blij met de Pluim!

Veel keuze in cadeaus!

Verschrikkelijk

Geef nooit iemand een pluim. Heb je niks aan, keuze uit 3 dingen. Geef gewoon een bol.com kaart, daarmee kun je tenminste iets kopen wat je wilt.

Beste Wick, dank voor je feedback. We gaan er vanuit dat je de opmerking "keuze uit 3 dingen" niet letterlijk bedoelde, aangezien je kunt kiezen uit ruim 1500 (vrijetijds-)bestedingen? Kennelijk sluit het aanbod, met name gericht op leuke dingen doen in je vrije tijd, zoals uit eten, naar de film of het theater gaan, niet aan bij jouw behoefte. We zijn wel benieuwd naar datgene dat je mist in ons assortiment. Ook dat vinden we altijd leuk om te horen. Mits het bij ons concept aansluit, kunnen we onderzoeken of we het gewenste wellicht kunnen toevoegen aan het aanbod.

Ik ben heel tevreden over de samenwerking met Pluimen

Wij hebben gekozen om een Pluim te laten bezorgen bij alle collega's. Dus op de dag van de leraar viel er bij iedere collega een Pluim op de deurmat. Pluimen heeft het ontwerp gemaakt. Het zag er zeer verzorgd uit en paste precies bij onze organisatie. Het is een gebruiksvriendelijke bon. En nadat ik had gemaild dat 1 collega de bon niet had ontvangen (niet te wijten aan Pluimen), is daar direct actie op ondernomen. Ik ben zeer tevreden.

Een pluim waard!

Ik had een gepersonaliseerde pluim besteld en de volgende dag kreeg ik deze al geleverd. Het zag er geweldig uit.

Gewoon super!!!

Prima ondersteuning bij het ontwerpen van een bedank-Pluim! voor collega's; prettig contact met de accuntmanager. En bovendien snelle verzending.

Ruime keuze en leuke ideeën

geweldig om te geven maar ook om te krijgen

je kunt de pluim helemaal persoonlijk maken door je eigen teksten erbij te vermelden. Dit maakt een pluim ontzettend leuk om te geven maar ook zeer zeker om te krijgen!

Heel goed, snelle service!

Duidelijke site, gemakkelijk bestellen, kiezen uit passende cadeaubonnen en verpakkingen! Leuk om te geven en te krijgen!

Van Nelleweg 1404 3044 BC Rotterdam