persoonlijk en veel keuze!

Het was zeer makkelijk te bestellen en te ontwerpen. Ik was aangenaam verrast hoe mooi de doos was en de kwaliteit van de A4 kaart die erin zat. Doordat ik onze eigen tekst en foto erop kon zetten werd het zeer persoonlijk. De keuze uit een zeer uitgebreid assortiment aan uitjes, kado's etc... sprak mij erg aan. Voor ieder wat wils!

Oplichters

Het is schandalig dat je cadeaubon elk jaar in waarde afneemt, en dan vooral die argumenten die ze gebruiken! Ieder jaar 2,95 euro minder, zou het niemand aanbevelen. Te triest voor woorden! Dat gebeurt bij andere instantie ook niet met cadeaubonnen maar hier doen ze het wel voor je. Trap er niet in.........

Beste Robert, het klopt dat er bij sommige Pluimen kosten in rekening worden gebracht. Maar dat geldt alleen voor oude Pluim vouchers, die niet langer bij onze partners kunnen worden ingewisseld en die ouder zijn dan 5 jaar. Heb je vragen over jouw Pluim voucher of over deze kosten? We adviseren altijd even contact op te nemen met onze klantenservice. Afhankelijk van de situatie kan er sprake zijn van coulance. Zie www.pluimen.nl/contact

Cadeaubon verlopen geen rekening houdend met Corona

Pluimen.nl raad ik ten strengste af. Ik heb een periode geleden gehad van mijn werkgever een bon gekregen met een waarde van €150,-. Door corona konden veel 'belevenissen' niet worden besteedt. Nu wilde ik vorige maand de bon besteden, echter was het twee weken verlopen. Direct mailde ik de klantenservice en schetste de situatie. Klantenservice vertelde dat zij hier niks mee doen. Erg jammer in de periode waar wij rekening met elkaar horen te houden.

Beste Stefan, Wat vervelend om te lezen dat jouw Pluim net was verlopen in coronatijd, terwijl je er graag iets leuks van had willen doen. En ook al moeten wij soms ergens een grens trekken ten aanzien van verlopen Pluimen, inmiddels is er wederom contact geweest met de klantenservice over een coulance-oplossing. We hopen dat die oplossing naar tevredenheid is! Groet, Pluimen.

Makkelijk en snel

Voor medewerker een pluim besteld. Keuze uit leuke voorkanten en het A4 formaat is een mooi formaat om te geven. In feite snelle levering via TNT Post. Met die dagen moet je wel even rekening mee houden. Klantenservice goed te bereiken.

Tof en gemakkelijk om cadeau te geven.

Wij hebben de pluim aan een jarige medewerker cadeau gegeven. Hij was hier erg blij en verrast mee. Samen met zijn vrouw kiest hij iets leuks uit om te gaan doen. Het verzenden van de pluim gaat gemakkelijk. Het is fijn dat je je eigen logo's toe kan voegen en een eigen foto toe kan passen. Daardoor wordt het persoonlijker.

Goede (klanten)service

Duidelijke website, veel keus voor de ontvanger, snelle levering en mijn vraag aan de klantenservice werd naar tevredenheid en snel beantwoord.

Samenwerking met Bungalows.nl beinvloedt betrouwbaarheid van pluimen.nl

Reeds contsct gezocht met pluimen.nl en hetzelfde verhaal neergelegd. Via pluimen.nl een cadeaubon voor de site bungalows.nl (zelfde als weekendjeweg.nl) gekozen. Daarna via bungalows.nl week weg geboekt op vakantiepark. Volgens bungalows.nl ontvang ik dr rekening direct van het vakantiepark, daar kwam helaas niets, meerdere malen via mail (0 antwoord) en telefoon contact gezocht met bungalows.nl, zij blijven volhouden dat de rekening direct vanuit vakantiepark moet komen. Ook meerdere malen contact gehad met vakantiepark zelf. Zij geven aan dat de boeking via een externe partij is gedaan en de betaling ook aan hun gedaan zou moeten worden. Deadline voor week weg komt er aan en ik kan simpelweg niet betalen?? Door servicegerichtheid van vakantiepark wordt wel gegarandeerd dat wij daar heen kunnen, maar zij gaven ook aan dat dit probleem met bungalows.nl en zustersite vaker voorkomt. Ook op internet staan genoeg negatieve beoordeling met eenzelfde strekking, soms ook met negatieve afloop dat er geen boeking heeft plaats gevonden. Pluimen.nl zou zich af moeten vragen of zij met zulke dubieuze sites met een dergelijke lage performance überhaupt zaken willen doen. Vroeg of laat beïnvloedt dat ook het aanzicht van pluimen.nl Laat staan dat het nog maar de vraag is of ik de reeds ingezette pluim qua waarde ook echt terug ga krijgen ( ik moet eerst het vakantiepark volledig betalen namelijk).

Beste S.R, Allereerst dank dat u uw ervaring met ons deelt. Ondanks dat wij als Pluimen hier niet direct betrokkenheid in hebben (zoals u al schrijft ligt het probleem in de schakel tussen onze partner Bungalows.nl en het park), voelen wij ons wel verantwoordelijk voor een goede afloop. We kunnen met recht zeggen dat wij eigenlijk nooit klachten krijgen over Bungalows.nl. En voor zover wij weten, zorgt het park inderdaad altijd voor de factuur van een eventueel restbedrag voor de huur van een bungalow of cottage. Hoe dan ook, een collega van onze Klantenservice heeft hier direct actie op ondernomen om u toch zo goed mogelijk te helpen. Graag vernemen wij of wij u naar tevredenheid hebben kunnen ondersteunen.

Pluimen is top

Makkelijk om te geven, leuk om te krijgen.

Superleuk

Heel erg leuk idee en heel veel leuke bestedingsmogelijkheden. Had nog wel een paar vragen maar die zijn snel en goed opgelost

fantastisch cadeau om te geven

Wij hebben voor al onze collega's een pluim besteld met daarbij Celebrations. Dit zat in een super mooie en leuke cadeau verpakking met daarbij een leuke fles celebrations. We hopen het vanavond aan de collega's te geven, maar verwachten dat ze het super leuk zullen vinden. Wij hebben er zin in om het te geven!

Veel Keuze

Leuk om een pluim te krijgen/geven er is veel keuze en het verzilveren gaat zeer makkelijk.

Prettige en professionele begeleiding mogen ontvangen

We hebben ineens meerdere pluimen met verschillende waarden weggegeven. De accountmanager van Pluimen.nl heeft ons hier uitstekend bij geholpen, waardoor ons een hoop administratieve handelingen bespaart gebleven zijn.

Top.

Snelle service in alles, klantvriendelijk, duidelijke website.

Ik heb de pluim als cadeautje besteld en het was heel makkelijk te personaliseren en het zag er echt goed uit! Mooi ingepakt en aangeleverd, echt super om een persoonlijk cadeautje te geven waarbij de ontvangen toch zelf iets leuks kan uitzoeken. ook de keuze op de site is heel uitgebreid, er zit voor iedereen wel iets leuks bij in iedere prijsklasse!!

Goede service, geweldig cadeau!

Leuk om te geven, nog leuker om te krijgen! Veel mogelijkheden met de Pluim, word altijd blij als we er eentje krijgen. Nu had ik wat vragen over een Pluim die ik wilde bestellen, en daar werd direct op gereageerd, ook 's avonds, top!

GEWELDIG

Wij hadden er nooit van gehoord maar door een indringend (levens)verhaal van een echtpaar waar we wat hadden gekocht via MP kregen mijn vrouw en ik het op ons hart de mensen een pluim (hart onder de riem) te geven. Op deze manier wat geven is echt geweldig, gaat niet om geld maar om (levens) geluk en super besteed. Een dikke pluim voor de afhandeling van Pluimen, Zondag vanaf de bank geregeld, Dinsdag bezorgd, TOP.

Onduidelijk en omslachtig

het zoeken is naar een kado is lastig en onoverzichtelijk. het is tijdrovend om iets te regelen, je kan niet even snel een kaartje voor een evenement bestellen. erg weinig kado's per categorie. vaak duurder dan via andere aanbieders. Tip aan alle werkgevers: geef iets anders: een vvv of bol bon, een kado, bloemetje of gewoon wat geld, want van de pluimen maak je niemand echt blij.

Een fijne ervaring en hele leuke reacties ontvangen van de personen.

supergoed

Goede service, snelle afhandeling en prettige samenwerking met Thomas

Prima geholpen op de dag zelf alles snel geregeld!

Een telefoontje zorgde ervoor dat en het account kon worden aangemaakt en zijn er de pluimen in de middag verzonden. Blije collega's. En daar doe je het voor.

Goed en prettig, alleen jammer dat er een max van € 1.000,- in zit

Heel leuk kado om te geven, telefonisch goed bereikbaar en online werkt ook goed.

Top!!!!!!

Ik kon geen geschikte kadobon vinden voor de persoon waar ik er een voor wilde kopen. Toen kwam ik uit bij de Pluim en daarmee kon precies datgene gekocht worden wat de bedoeling was! Door de Pinksterdagen kon ik de Pluim niet op tijd thuisbezorgd krijgen via de post, maar er is ook nog een optie om hem via de mail te versturen. En je kunt hem ook nog eens personaliseren met een naam van de ontvanger, tekst en een leuke foto! Super! Zo heb ik alles toch nog op tijd voor elkaar gekregen. De website is heel duidelijk. Een gepersonaliseerde bon is zo gemaakt. Het wijst zich vanzelf.

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering

Ruim voldoende

Ik vind het jammer dat we als bedrijf geen digitale bon kunnen kopen en betalen via een factuur. En dat je alleen via iDeal kunt betalen. Nu veel mensen thuiswerken is het juist handig om een digitale bon te kunnen geven. Nu hebben we een bon met kaart moeten kopen van 250 EUR, naar ons zakelijke adres moeten laten sturen om vervolgens weer door te sturen per post naar de ontvanger met het risico dat die kwijtraakt in de post. Maar goed, pluspunt is wel weer dat je een bon kunt kopen met een waarde van 250 EUR. Dat kan weer bij veel bedrijven niet.

Beste C,M, dank voor je reactie. Fijn dat je jouw Pluim hebt kunnen kiezen in de gewenste waarde. Op dit moment is de Pluim per email op factuur bij ons iets gecompliceerder via onze website ivm fraude gevoeligheid. We helpen jou graag verder met toekomstige Pluim bestellingen op factuur via [email protected]. Groet, Pluimen.nl

in een woord "TOP"

Woensdag besteld en vrijdagmorgen alles netjes verpakt al binnen. Kwaliteit papier en mooie kleuren.

Van Nelleweg 1404

3044 BC Rotterdam