perfecte kwaliteit en snelle levering tegen een goede prijs .

perfecte kwaliteit en snelle levering tegen een goede prijs . kan er niets anders over zeggen , ga zo door en wij komen bij u terug .

Mooi snel geleverd, nette prijs en goede documentatie, zelf voor mij eenvoudig te installeren

Tevreden.

Voor mijn eerste bestelling,ben ik tevreden over de bezorging.

Zoals het minimaal behoort: goed!

Prima ervaring zonder poespas of kommer en kwel. Warm aanbevolen.

Goede kwaliteit

Zeer. Goed materiaal van zeer goede kwaliteit

Top, zeer snel geleverd

Top zeer snel geleverd

Super snel geleverd. Veilig verpakt.

Goede prijs.

Netjes geleverd

Gisteren opgehangen in het restaurant van zorgcentrum Merenhoef in Maarssen Bewoners erg blij met de door de Vrijwilligers geschonken klokken

erg tevreden

tevreden over de bezorging maar niet over de bezorg tijd

Geachte heer Labrie, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer dat u de bezorgtijd niet fijn vond. Het is me alleen niet duidelijk wat u bedoelt. Ik heb het even nagekeken en zie dat u voor 'avondlevering' heeft gekozen en uw bestelling ook in de avond bij u is bezorgd. Mocht ik toch iets over het hoofd zien, dan verneem ik het graag. Ik wens u veel gemak van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Sander

nog niet bekend

Hallo, Ikheb al eerder deze mail van U ontvangen,met het verzoek mijn ervaring over de aankoop te geven . Ik ben al enkele weken bezig on line cadeaus aan te schaffen voor het sinterklaas feest. Welk artikel ik heb aangekocht,betreffende deze mail weet ik echt niet Als ik een artikel heb ontvangen laat ik het van de computer verdwijnen, Uw artikel staat naast vele andere cadeaus ingepakt om op 5 december uitgepakt te worden. Groetjes W.de Boer.

Volledig naar tevredenheid contact gehad.

uitstekend voorgelicht en zending correct behandeld

Kleine bestelling Prima gegaan.

Netjes bezorgd conform toegezegd

Ben er blij mee.

snel geleverd en netjes verpakt

Wij waren blij verrast dat het artikel al zo snel werd geleverd. Netjes verpakt en verzegeld. Zag er prima uit.

Goede en snelle bezorging.

Seniorentelefoon besteld. Helaas bleek een handset een 'kraak' te hebben. Contact gehad met de klantenservice en een dag later had ik een nieuw exemplaar, zonder dat ze de tijd gehad hadden om mijn retourzending te controleren. Klasse!

keurig netjes correte levering

De website heeft een zeeer goede omschrijving van het product gegeven

afspraak goed nagekomen en alles op tijd geleverd houden zo

zie boven

Helemaal tevreden.

Mijn bestelling werd zoals beloofd vlot geleverd. Duidelijke handleiding en montagetekening.

Geweldige service.

Een goed product ontvangen en zeer snel. Ook met enige opstart problemen snel en deskundig telefonisch geholpen.

Eenvoudig bestellen en correcte levering, prima.

Ok

Ok

Snelle levering en info voor terugzending (kwaliteit was prima maar helaas voldeed de pen niet voor ons beoogde doel)

Goede info prijs en levering

Goede prijs

De prijs was goed en de levering snel!

Snelle communicatie per mail

Makkelijk bestellen en Snelle bezorging

Over Stelcomfortshop.nl

Stelcomfortshop.nl is uw online thuiszorgwinkel in hulpmiddelen voor ouderen, invaliden en gehandicapten. Met de hulpmiddelen die wij aanbieden, wordt langer zelfstandig wonen voor ouderen mogelijk. Hulpmiddelen uit onze thuiszorgwinkel zorgen namelijk voor veiligheid en gemak. Ouderen wonen comfortabeler en veiliger met diverse hulpmiddelen. Hierbij kunt u denken aan een SOS knop voor ouderen, mobiele telefoons voor senioren of bijvoorbeeld een kalenderklok. Neem een kijkje in de thuiszorgwinkel van Stelcomfortshop.nl en ontdek welke hulpmiddelen u kunnen ondersteunen.