Nare, suggestieve communicatie in de retourmail,met onjuiste conclusie hierdoor slechte beoordeling

Vervelende en heel suggestieve mail gekregen nav retourneren, waarin staat dat het geen gebruikerstermijn is maar een opzichttermijn??! Bewijst in ieder geval dat je erg goed moet kijken hoe je een product ontvangt en het terug moet sturen wanneer er krassen op zitten. Ook het uitpakken / passen, en beoordelen moet kennelijk in de doos gebeuren! Op deze wijze communiceren zorgt ervoor dat je toch maar naar een winkel gaat.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede, snelle service!

Snelle levering van rollator. Goede kwaliteit. Makkelijk te bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goed service en snelle levering

Hartelijk dank voor de snelle levering en handige en logische manier van bestellen. Ik was verbaasd over hoe goed het allemaal ging. Het leuke vond ik het filmpje waarin mijn bestelling uit het magazijn werd gehaald. Verbazing en lachen hoe dat ging. Origineel gedaan zo.

Snelle acurate levering

Douchestoel voor mijn moeder werd na 1 dag afgeleverd. Prijs van douchestoel was lager dan bij andere (web)winkels.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede sercice en goede kwaliteit

Erg goed geholpen qua service en advies voor de pasvorm

duidelijke omschrijving, goede prijs snelle levering

duidelijke omschrijving, goede prijs snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, product werd geleverd zoals bevestigd en voldoet ook aan de verwachting.

Zie 1 zin

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede prijs en kwaliteit.

Goede prijs, snelle levering en keurig en stevig verpakt.

Prima.

Snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

zeer goed product, snelle levering en goed verpakt

alles is prima in orde

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Voor 1x eens besteld iets besteld bij stelcomfort namelijk 3 beveilingscamera op baterij /bestelling via Mail perfect.... perfect Snelle levering 1 dag later al in huis pakettjes goed verpakt alles zat erin zelfs, een beschermhoesje voor over de camera's (indien ze buite moet hangen) aleen er zaten een gebruiksaanwijzing /instalatieboekje bijgelevert dat wel maar om de camera's goed te kunnen instaleren moest we toch echt de helpdesk bellen wat met aleen de bijgevoegde gebruiksaanwijzing kregen we de camera's niet uit ons eige aangesloten das best vervelend! Maar ook de helpdesk super service super aardig ook super veel geduld) want ja uitleg alles uitvoeren wat gezegt werd via de Foon stond niks van in de gebruiksaanwijzing /instalatieboekje dus niet alles staat in het bijgevoegde instalatieboekje! dus de service helpdesk camera perfect geholpen "dus alles opzich top!!!

Snelle levering.

Hoes besteld voor mijn dochter haar gebroken arm. Volgende dag al in huis. Ze heeft heerlijk kunnen zwemmen.

Heel tevreden

Helemaal top. Onze bestelling hadden we snel in huis.

Prima, komen afspraken na

Conform afspraak alles keurig geregeld. Goede informatievoorziening

Snelle goede levering

Prima geregeld en snel

Prima bedrijf

Alles is goed geregeld. De levering de verpakking alles

Goed en snel ontvangst.

Kan ik niet beoordelen ,wel een snelle levering, !ik bestel nog wel een Adapter met zeker 3 meter kabel omdat de geleverde een kabeltje heeft van amper 1 meter en 30 cm,!! Wellicht kan die ruilen ,? H G. F A M . Eerden !

Uitstend

Snelle levering alles correct

Goede service, snelle levering

Heel erg tevreden over deze webshop. Ik werd heel erg goed op de hoogte gehouden van wat er ging gebeuren. Ook het bestelproces was lekker duidelijk. Ik denk dat het hier ook fijn bestellen is voor de wat oudere mensen die iets minder gewend zijn met internet te werken. Product was er ook snel en in hoede orde ontvangen. Kortom zeer tevreden en een echte aanrader deze shop.

goede service

goede en snelle levering van het bestelde

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De zitting zelf is perfect.

De deksel is erg zwak dat valt tegen. De zitting is perfect.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site en snelle levering.

Uitstekend.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Na te hebben besteld, de volgende dag al in huis. Goede producten.

Over Stelcomfortshop.nl

Stelcomfortshop.nl is uw online thuiszorgwinkel in hulpmiddelen voor ouderen, invaliden en gehandicapten. Met de hulpmiddelen die wij aanbieden, wordt langer zelfstandig wonen voor ouderen mogelijk. Hulpmiddelen uit onze thuiszorgwinkel zorgen namelijk voor veiligheid en gemak. Ouderen wonen comfortabeler en veiliger met diverse hulpmiddelen. Hierbij kunt u denken aan een SOS knop voor ouderen, mobiele telefoons voor senioren of bijvoorbeeld een kalenderklok. Neem een kijkje in de thuiszorgwinkel van Stelcomfortshop.nl en ontdek welke hulpmiddelen u kunnen ondersteunen.

Filter op Taal