Ik heb een zeer goede ervaring gehad

De service was erg goed en mijn pakketje kwam aan met een hele goede kwaliteit, de item dat ik heb besteld heeft mij erg geholpen, erg bedankt voor de goede service!

Supersnel geleverd, scherpe prijs en goed ingepakt.

Aan het einde van de middag besteld en volgende dag al binnen. Helemaal top!

Mooie rollator voor mijn oma gevonden, en nog flink afgeprijst ook.

Ik heb ws hoger van je gekocht,zodat deze langer is e niet in maat pas,ik Wilde terugkere,maar je nam het niet terug,her is heel erg verkeerd,ik Ben niet bij mee

Geachte mevrouw Rustamova, Met verbazing heb ik uw beoordeling gelezen Ik heb u eerst telefonisch uitgelegd dat u een gebruikte toiletverhoger niet kan retourneren en daarna heb ik u een uitgebreide e-mail gestuurd waarin ik onder andere schreef dat we een oplossing hebben waardoor het wellicht toch retour kan ondanks dat u de plastic verpakking heeft verscheurd. Maar blijkbaar vindt u het dan toch nodig om ons een trap na te geven. Erg jammer. Met vriendelijke groet, Sander

Maken belofte niet waar

Voor 13:00 besteld, volgende dag besteld. Echt niet. Waardeloos bedrijf. Bel je krijg je sorry. Ik heb al mijn hele zolder vol liggen met sorry’s.

Geachte heer Kamp, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We zijn hier nogal van geschrokken. Ik ben meteen uit gaan zoeken wat er zo mis is gegaan waardoor wij volgens u een 'waardeloos bedrijf zijn'. Ik zie dat u op maandag 3 februari een bestelling heeft gedaan. Helaas was er in de bezorging vertraging opgelopen waardoor uw bestelling 1 dag later is bezorgd. In uw reactie lees ik dat mijn collega daar al sorry voor heeft gezegd. Ook mijn welgemeende excuses dat uw bestelling een dag later is geleverd. Met vriendelijke groet, Sander

Snel geleverd, scherpe prijs.

Ik had mijn rollator een dag na bestellen in huis. Hij loopt geweldig!

goede levering en goede kwaliteit

zie boven.

Snelle levering - zeker niet duur !

Eerste bestelling, zeer tevreden over

Prima eerste kennismaking......

....... als het betaalde bedrag inderdaad op onze rekening wordt teruggestort (maar daar vertrouwen we helemaal op) !

Precies wat ik zocht!

De digitale klok met analoge ‘wijzers’ is geweldig. Mijn moeder is er heel erg blij mee. Die zocht ik al lang. Nu dus gevonden en ook nog een hele goede prijs. Top!

verkeerde info van Google

mijn reactie klopt niet en verwijder ik dus....dit mailtje kreeg ik van de webshop..... Tot mijn grote verbazing zag ik dat u een review over ons heeft geschreven met een 1 als cijfer En de reden: omdat we reclame zouden maken voor proefverpakkingen op Google, en die niet meer hebben. Wij maken helemaal geen ‘reclame’ voor proefverpakkingen. Ooit hebben we die in ons assortiment gehad en wellicht staat er nog een link naar onze site in Google. Het duurt altijd een tijdje voordat Google weer opnieuw heeft geïndexeerd en de pagina opnieuw heeft bezocht.

zie verbeterpunten

Ik was blij met de snelle levering binnen 1 dag. Maar bij het bestellen kreeg ik de keuze om het pakket bij een postnl adres af te laten leveren waar ik heel blij mee was aangezien ik veel van huis weg ben, deze heb ik aangevinkt, aangezien er niet gelijk een postnl adres gevraagd werd verwachtte ik dat dit bij de laatste handeling plaats zou vinden, maar dit gebeurde niet dus heb ik het maar zo gelaten, ik dacht dan waag ik de gok maar. Ik kreeg dezelfde avond al een berichtje dat het pakket de volgende dag na 15.00 uur geleverd zou worden en dacht komt mooi uit, dan ben ik wel thuis. Ik heb de s'ochtends voor de zekerheid toch maar een briefje op de deur geplakt dat een pakketje eventueel in het hok neergelegd mocht worden en wat schetst mijn verbazing toen ik om 13.30 uur thuiskwam, het pakket lag al in het hok, dus het was eerder geleverd. Dus dat vind ik eerlijk gezegd 2 verbeterpunten, als dat nou verbeterd wordt ben ik helemaal tevreden.

product niet universeel

Het product wordt verkocht als universeel maar past niet op de rollator. Bij de levering zit geen retourformulier of uitleg hoe het product makkelijk kan worden omgeruild of retour gezonden

Geachte heer Dircks, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling over ons te schrijven. U geeft aan dat de paraplu niet universeel zou zijn. De rollatorparaplu past op vrijwel elke rollator. Op de productpagina staan de mogelijke afmetingen: • Geschikt voor ronde duwstangen met een diameter tussen de 19 en 25mm • Geschikt voor rollatoren met ovaal gevormde duwstangen welke niet breder zijn dan 67mm. Als het bij u niet past, dan valt de maat van uw rollatorstang wellicht niet binnen deze bandbreedte. Bij de paraplu vindt u tevens een uitgebreide handleiding met foto's in de doos. U schrijft dat u de retourinformatie niet makkelijk kan vinden. Die informatie vind u onder andere achterop de pakbon en op onze website. Ik vertrouw erop u hiermee naar wens geïnformeerd te hebben. Als u de paraplu wilt retourneren dan kunt u dat op onze kosten doen. Met vriendelijke groet, Sander

Goed geregeld

Had binnen een dag zitkruk netjes thuisbezorgd. Ben tot nu toe tevreden.

perfecte kwaliteit en snelle levering tegen een goede prijs .

perfecte kwaliteit en snelle levering tegen een goede prijs . kan er niets anders over zeggen , ga zo door en wij komen bij u terug .

Mooi snel geleverd, nette prijs en goede documentatie, zelf voor mij eenvoudig te installeren

Tevreden.

Voor mijn eerste bestelling,ben ik tevreden over de bezorging.

Zoals het minimaal behoort: goed!

Prima ervaring zonder poespas of kommer en kwel. Warm aanbevolen.

Goede kwaliteit

Zeer. Goed materiaal van zeer goede kwaliteit

Top, zeer snel geleverd

Top zeer snel geleverd

Super snel geleverd. Veilig verpakt.

Goede prijs.

Netjes geleverd

Gisteren opgehangen in het restaurant van zorgcentrum Merenhoef in Maarssen Bewoners erg blij met de door de Vrijwilligers geschonken klokken

erg tevreden

tevreden over de bezorging maar niet over de bezorg tijd

Geachte heer Labrie, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer dat u de bezorgtijd niet fijn vond. Het is me alleen niet duidelijk wat u bedoelt. Ik heb het even nagekeken en zie dat u voor 'avondlevering' heeft gekozen en uw bestelling ook in de avond bij u is bezorgd. Mocht ik toch iets over het hoofd zien, dan verneem ik het graag. Ik wens u veel gemak van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Sander

nog niet bekend

Hallo, Ikheb al eerder deze mail van U ontvangen,met het verzoek mijn ervaring over de aankoop te geven . Ik ben al enkele weken bezig on line cadeaus aan te schaffen voor het sinterklaas feest. Welk artikel ik heb aangekocht,betreffende deze mail weet ik echt niet Als ik een artikel heb ontvangen laat ik het van de computer verdwijnen, Uw artikel staat naast vele andere cadeaus ingepakt om op 5 december uitgepakt te worden. Groetjes W.de Boer.

Volledig naar tevredenheid contact gehad.

uitstekend voorgelicht en zending correct behandeld

Over Stelcomfortshop.nl

Stelcomfortshop.nl is uw online thuiszorgwinkel in hulpmiddelen voor ouderen, invaliden en gehandicapten. Met de hulpmiddelen die wij aanbieden, wordt langer zelfstandig wonen voor ouderen mogelijk. Hulpmiddelen uit onze thuiszorgwinkel zorgen namelijk voor veiligheid en gemak. Ouderen wonen comfortabeler en veiliger met diverse hulpmiddelen. Hierbij kunt u denken aan een SOS knop voor ouderen, mobiele telefoons voor senioren of bijvoorbeeld een kalenderklok. Neem een kijkje in de thuiszorgwinkel van Stelcomfortshop.nl en ontdek welke hulpmiddelen u kunnen ondersteunen.