Geen klachten

Ik ben al een paar jaar klant. Tot nu toe geen klachten. Hoe goed de supplementen zijn, kan ik niet beoordelen. Het is niet zo, dat ik mij beter voel, als ik de supplementen gebruik. Ik slik ze preventief, om op de langere termijn gezond te blijven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Na een mailtje met een vraag over de leertijd, vitaminen de dag erna ontvangen. Prima communicatie via email.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede snelle service en heldere product omschrijving

Positieve ervaring. Goed product, goede kwaliteit en betaalbaar. Vlotte levering en via brievenbus is ideaal

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, accuraat, makkelijk benaderbaar, coherente antwoorden op vragen

Ben zelf een 'uitzoeker' met enig verstand ter zake. SOLGAR bediende mij niet meer naar mijn zin door nogal afwijkende RDA waarden en steeds verder oplopende Shipping & Handling Costs. De eerste 3 maanden Vitaminecompleet zijn achter de rug. Er zijn een aantal opbouwende contact momenten geweest met de heer Duiker zelf. De reacties en follow up waren steeds uitgebreid en duidelijk. Samen met de werkelijk uitstekende en informatieve website is het vertrouwen zo gegroeid dat ik inmiddels ben overgestapt naar Vitaminecompleet als vaste klant.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Service is prima en de bestelling past door de brievenbus

De service is prima en dat de pillen in platte dozen zitten die door de brievenbus passen is heel handig. Een paar weken geleden zou ik 5 sterren hebben gegeven maar ik heb een tijdje terug mijn bloed laten controleren op vitamines en meer en op advies van mijn huisdokter ben ik gestopt met de vitaminen pillen. De waardes in mijn bloed waren prima alleen de waarde van de vitaminen B6 was veels te hoog namelijk 419 en deze moet tussen de 51 en 183 zitten. Door een te hoge waarde van B6 kunnen zenuwen afsterven en de kans is ook aanwezig dat je neuropathie krijgt. Mijn aanbeveling is dan ook om het gehalte van B6 drastisch omlaag te brengen in de vitamine pil. Ik zit nu met een restant aan vitamine pillen die ik niet meer mag slikken en dat is zonde van het geld.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Wil, bedankt voor uw beoordeling en de uitgebreide feedback. Fijn ook te weten dat u eigenlijk een vijfsterren beoordeling had willen geven, maar dat naar aanleiding van de vitamine B6 dosering in de Multivitamine u deze beoordeling heeft aangepast. Voor uw geruststelling zouden we u daar met plezier enige toelichting op willen geven. En hopen natuurlijk dat u deze studie ook doorzet naar uw huisarts. Zij of hij kan natuurlijk altijd ook contact met ons hierover opnemen. Er is de afgelopen jaren van tijd tot tijd enige onrust, met name in de media, omtrent vitamine B6 doseringen. Wij zijn hiervan uiteraard op de hoogte. In onze Multivitamine blijven we met de vitamine B6 dosering uit eigen keuze, daarbij ver onder de maximaal veilig gestelde grens. Deze veilige bovengrens is overigens, uitsluitend in Nederland, fors lager gesteld dan de veilige bovengrens die in andere landen gehanteerd wordt en geldt met name voor vitamine B6 in de zogenaamde pyridoxine variant. Daarom is het belangrijk om te weten dat we in de Multivitamine, specifiek met name een andere, natuurlijke variant aan vitamine B6 hebben opgenomen namelijk pyridoxaal-5-fosfaat. Deze natuurlijke variant is een aantal jaar geleden vergeleken met de pyridoxine variant in een onderzoek uitgevoerd door de Universiteit van Maastricht. Uit dit onderzoek komt niet uitsluitend naar voren waarom de pyridoxine variant in hoge dosering problemen kan geven maar waarom de natuurlijk pyridoxaal-5-fosfaat variant deze problemen niet veroorzaakt. En dan blijven we zelfs met deze veilige P-5-P variant dus ver onder de veilige bovengrens dus..:)) We hebben deze onafhankelijke universitaire studie met nog meer uitleg voor u klaarstaan op onze website: https://www.vitaminecompleet.nl/vitamine-b6-onveilig-veilig-dosering/ We hopen dan ook u snel weer op een vijfsterren beoordeling terug te gaan zien! met vriendelijke groet, Jeroen, namens team Vitaminecompleet

Snelle probleemloze levering

Dit is een goede vitaminepil met de juiste dosering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle afhandeling. Goede producten. Past door brievenbus.

Het zou fijn zijn als je ook een andere combi kunt maken dan multi/omega/magnesium. Bv 2 multi/omega.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

heel praktisch dat het pakketje gewoon in de brievenbus kan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Goede klantenservice. Uitstekende spullen. Geen chemische, maar puur natuurlijke ingrediënten.

Geen klachten of klagen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

makkelijk te bestellen, goede producten, goede en correcte leveringen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een pil, weinig nonsens qua inhoud.

Onduidelijke inhoudsetiketten Iets minder 'marketing'

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

☆☆☆☆☆

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Micheline, bedankt voor uw beoordeling van Vitaminecompleet. Elke tijd en aandacht die onze gebruikers aan een beoordeling besteden weten we zeer te waarderen. Aangezien we nogal kwaliteit gedreven zijn, zijn we natuurlijk heel benieuwd wat we voor u, en daarmee wellicht andere gebruikers, extra zouden kunnen doen om uw beoordeling in de toekomst naar tenminste een 8+ te brengen? Dat stelt ons immers gericht in de gelegenheid te onderzoeken of en hoe we onze producten of diensten daar verder op kunnen aanpassen. Met een voldoende beoordeling en een positieve aanbeveling zijn we anderzijds natuurlijk toch ook wel gewoon heel verguld mee en dankbaar voor...:)) Met vriendelijke groet, Jeroen, namens team Vitaminecompleet

Pluspunten

Gewoon goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Altijd snelle levering. Bij een vraag krijg je een uitgebreid en onderbouwd antwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering, goede verpakking, nette producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heldere info

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitgebreide informatie over alle bestanddelen. Snelle levering Groot formaat multi vit. Omega3 en Magnesium passen in de brievenbus

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle korrecte afhandeling

niet voor mij dus

Over Vitaminecompleet