Top producten

Ik gebruik de multi vitaminen al jaren en die zorgen ervoor dat ik me fit en vitaal voel. Magnesium voor het extra voor het sporten. Fijne snelle levering, prijs kwaliteit ook goed.

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Top producten

Voor mij verreweg de beste vitamines en supplementen

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Omdat bleek dat ik niet voldoende vitamines en mineralen uit mijn voeding kon halen was een aanvulling daarop nodig. Ik gebruik nu al enkele jaren de multivitamine en omega 3 van Vitaminecompleet en sindsdien zijn mijn bloeduitslagen ronduit perfect. Ik voel ik me een stuk energieker, heb minder last van de kwaaltjes die ik voorheen vaker had, mijn nagels en haar varen er ook wel bij, dus voor mij de perfecte aanvulling op mijn dagelijkse voedingsstoffen!

Snelle levering en voel mij prima door deze medicatie

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Super supplementen

Intelligent samengesteld

Vaste prik, betrouwbaar, intelligent samengesteld.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Vaste prik, betrouwbaar, intelligent samengesteld.

Hoge kwaliteit supplementen

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Hoge kwaliteit in de juiste dosering. Redelijke prijs en fantastische klantenservice!

Kwalitatieve vitamines

Kwaliteit voor redelijke prijs

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Kwalitatieve supplementen

Te hoog gedoseerd

De vitamine B-complex in multivitamine is te hoog gedoseerd, wat bepaalde vervelende symptomen geeft. Ik ben nog wel van plan een halve tablet te proberen.

• Uw oordeel over Multivitamine
  • Beschrijf uw ervaring met Multivitamine Te hoog gedoseerd

Beste Monica, bedankt voor je review. Onplezierig voor je natuurlijk om te te horen dat je vervelende klachten hebt na het gebruik van de Multivitamine. We doen erg ons best een product te leveren waar een groot publiek baat bij heeft. We kunnen daarbij nooit compleet uitsluiten dat er op individuele basis toch onvoorziene reacties optreden. Aardbeien of kiwi's worden vrij in elke supermarkt aangeboden. Ondanks dat er sporadisch averechtse reacties kunnen optreden bij deze super gezonde vruchten. Onze Multivitamine is, volgens de geldende richtlijnen, "vrij van allergenen" dus worden die niet gedeclareerd. Maar 100% garantie kan dat dus niet zijn. Dus krijgen we, in de ruim 25 jaar dat we Vitaminecompleet aanbieden, af en toe meldingen zoals de jouwe. Beetje toelichting en een kijkje in de keuken van onze afwegingen geven we dan ook graag. Vanzelfsprekend staat veiligheid bij het samenstellen van onze producten centraal. De maximale bovengrens van veilige doseringen is voor een aantal ingrediënten daarbij overigens wettelijk vastgelegd. Voor vitamine A, D en B6 zijn er bijvoorbeeld strikte maximale doseringen voor veilig gebruik vastgesteld, waar we met onze producten (zeer) ruim onder blijven. Goed om te onthouden daarnaast: de ADH waarde per ingrediënt is een indicatie die aangeeft welke hoeveelheid er van een vitamine en mineraal ten minste nodig is om bij 97% van de gezonde volwassen bevolking de minimum behoefte te dekken. Dat zegt dus niet automatisch iets over de optimum dosering. We doseren onze B vitamines, op grond van de bestaande vakliteratuur, dan ook bewust wel (wat) hoger dan het minimum (ADH), maar dus ruim onder wettelijk vastgestelde maximaal veilig geachte bovengrenzen. Als voorbeeld zou je aan foliumzuur kunnen denken. Bij een gezonde volwassene ligt de ADH waarde hiervoor op 300mcg per dag (100%ADH) maar voor een zwangere vrouw op 400 mcg. (133%) plus daarbovenop "nog eens 400 microgram extra via een supplement vanaf het moment dat je zwanger wilt worden tot 10 weken zwangerschap" In totaal dus 267% ADH. Zie: https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/foliumzuur.aspx. En in voorkomende gevallen wordt- in het kader van zorgtrajecten en op voorschrift -tot wel 5000mcg (1.667 % ADH) per dag gedoseerd. Voor de vrije verkoop ligt het advies voor een veilige bovengrens op 1000mcg. Als voorbeeld zou je ook de bestaande adviezen omtrent Omega-3 doseringen kunnen nemen. Er zijn meerdere gezondheidsclaims toegekend aan onze omega-3 capsules. En deze zijn dosering afhankelijk: tussen 1 capsule (voor hart gezondheid) , 2 (voor gezonde brein ontwikkeling) tot 6 capsules per dag (voor een bijdrage aan een gezonde bloeddruk). Terwijl de maximum dosering op 7 capsules ligt, als algemeen advies, voor de algehele bevolking. En dat is dan inclusief een zekere veiligheidsmarge. Zo specifiek zijn doseringen bij B vitamines per indicatie en gezondheidsclaim (helaas nog) niet door de EFSA aangegeven. Daarnaast natuurlijk altijd goed om het blikveld ruim genoeg te houden: als er nog andere supplementen gebruikt worden, zou de maximale dosering natuurlijk wel overschreden kunnen worden. Ook zou er natuurlijk nog een heel scala aan andere oorzaken aan je problematiek ten grondslag kunnen liggen, die verder geen oorzakelijk verband met het gebruik van je supplementen hebben. Gelijktijdigheid is niet automatisch oorzakelijkheid, "post hoc, ergo proter hoc" is een bekende valkuil in de logica: "Sinds jij hier woont heeft het alleen maar geregend" Maar het is natuurlijk wel heel menselijk, voor de hand liggend en niet onverstandig om, wanneer klachten zijn ontstaan na inname van een bepaald product, daar als eerste een oorzakelijk verband mee te zien. We hopen hoe dan ook dat het snel weer beter met je gaat en wensen je daarbij alle goeds, Jeroen namens Vitaminecompleet

Snelle levering, goeie supplementen

Snelle levering, goeie supplementen

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Geen slechte punten

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Geweldig

perfecte dagelijkse aanvulling van noodzakelijke voedingstoffen

Sinds jaren zeer tevreden over dit product. Merkbaar fitter, betere nachtrust en meer concentratievermogen.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Gezond, snel leverbaar en kwalitatief goed product.

Not bad

Not bad

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Not bad

Fijn product

Fijn product, snelle levering, goede service

• Beschrijf uw ervaring met Magnesium Fijn product

Zijngoede vitamine tabletten

Ik voel me erwel gezond bij

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Zijngoed en voelmij er goedbij

Ik voel me fitter

• Uw oordeel over Omega-3
  • Beschrijf uw ervaring met Omega-3 Na het gebruik van de omega 3 tabletten in een voor mij drukke periode ben ik me fitter gaan voelen.

Super service en goede kwaliteit

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Super alles in een

Prima vitaminen voor een prima prijs

Ik neem deze multivitaminen nu al een tijd en het bevalt prima. Goede vitaminen, prima prijs en een snelle service.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Goede supplementen voor een goede prijs

Snelle levering en goede kwaliteit

Overzichtelijke siteDe bestelling wordt snel geleverd.

• Uw oordeel over Omega-3
  • Beschrijf uw ervaring met Omega-3 Samenstelling is goed in verhouding dHA en EPA

De echte complete vitamines

3 pillen voor alles wat je nodig hebt per dag om aan te vullen op een gebalanceerd dieet. Enige jammere is dat ik voor mijn kind een ander merk moet kopen omdat vitamine compleet deze niet aanbiedt.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Snelle levering door de brievenbus

Altijd OK

Gebruikersgemak is groot :)

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Prima

Goede alles-in-1 supplementen

Dankzij de filosofie van Vitaminecompleet kan ik mijne dagelijkse hoeveelheid vitamine en mineralen aanvullen zonder daarvoor een grote verscheidenheid aan pillen te moeten slikken. Heel fijn concept!

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Handig en effectief

Geachte heer Mandemaker / beste Maarten, bedankt voor je enthousiaste review. Heel fijn natuurlijk om daarin het concept van onze producten en onze "zo-min-mogelijk-potjes-op-je-aanrecht" visie op suppletie, zo helder en beknopt verwoord te zien. Met gezonde groet, Jeroen names Team Vitaminecompleet

Ik voel me goed

Prima service, goede supplementen. Elke morgen neem ik alle supplementen en ik voel me er goed bij.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Prima service en goede supplementen

Blij met deze multivitamine

Eerst had ik overal losse tabletten, nu zit alles in 1, overzichtelijker en goedkoper dan alles apart kopen. Ik voel me er goed onder. Ze zijn wel wat groot maar dat neem ik voor lief.

• Uw oordeel over Multivitamine
  • Beschrijf uw ervaring met Multivitamine Makkelijk veel vitamines in 1

Beste Annie, bedankt voor je genuanceerde en positieve review. Wij zijn ervan overtuigd dat de overzichtelijkheid die je aanstipt ook maakt dat het eenvoudiger wordt om routine op te bouwen in het innemen van je supplementen. Dat blijkt ook steeds opnieuw uit onderzoek. Minder tabletten levert een meer consistente naleving van inname op. Het aanzienlijke (50+) aantal ingrediënten in de Multi en de ruime hoeveelheid Magnesium en Omega-3 vetzuren bepalen dan inderdaad- "elk voordeel heb z'n nadeel" wel in zekere mate de grootte van de tabletten en capsules. Wie dat voor lief wil nemen kan in onze producten o.i. een ongekend goede prijs-kwaliteit herkennen. En geniet het comfort om een keur aan ingrediënten niet langer met een spreadsheet te hoeven managen..;)) Fijn dat we je daarmee van dienst kunnen zijn, met vriendelijke groet, Jeroen names Team Vitaminecompleet

Goede ervaringen gehad.

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Bestelling ging goed

Al jaren bestel ik bij vitaminecompleet,altijd prima geleverd ben tevreden.

• Uw oordeel over Magnesium
  • Beschrijf uw ervaring met Magnesium Voor mij prima.

Tevreden over magnesium tabletten!

Kreeg dit advies van een kennis die deze gebruikten en zeer positief was. Gebruik zelf nu al een paar jaar en heb er veel baat bij.

• Beschrijf uw ervaring met Magnesium Ben tevreden over magnesium tabletten