Fijn product

Gebruik het nu al een aantal weken, voel me een stuk beter, energieker. Goed product!

• Beschrijf uw ervaring met Multivitamine Fijn

Fijn product

Mijn ervaring helpt goed voor mijn onrustige benen.Snel bezorgd.

• Uw oordeel over Magnesium
  • Beschrijf uw ervaring met Magnesium Helpt goed voor mijn onrustige benen

Wat fijn om weer goed te kunnen slapen

Mijn dochter en ik gebruiken het voor het slapengaan. Door de overgang sliep ik slecht maar nu met deze magnesium slaap ik erg goed. Mijn dochter had zelfs slaaptabletten via de huisarts. Die heeft ze nu ook niet meer nodig.

• Uw oordeel over Magnesium
  • Beschrijf uw ervaring met Magnesium Zie hierboven

Uitstekende supplementen. Wel af en toe een nasmaak, maar dat valt wel mee

• Beschrijf uw ervaring met Multivitamine Uitdtekend

Betrouwbare vitaminen

Deze vitamines zijn goed gecontroleerd, zuiver zonder poespas die niet nodig is. Gemakkelijk in te nemen. Ik wil geen andere meer.

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Heel tevreden

Goede levering en kwaliteit producten

Product zoals omschreven. Prima verpakking en voor zover ik kan zeggen ook goede werking

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Goede kwaliteit

Prima multivitamine

Prima multivitamine, met de meest essentiële stoffen in het preparaat!

• Uw oordeel over Multivitamine
  • Beschrijf uw ervaring met Multivitamine Prima multivitamine, met de meest essentiële stoffen in het preparaat!

goed qualitijiy

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen goed

Ik gebruik Vitaminecompleet al meer dan 20 jaar. Ik ben 77 jaar en ben zeer zelden ziek en ik voel me erg goed. Ik kan het iedereen aanraden. Groet, Truus den Ouden.

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Zie boven

Top service !

Brievenbuspost vind ik leuk.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Vanaf de bestelling loopt het steeds prima, geen klagen hier.

Tijdige melding van de as bestelling

Communicatie en informatie rondom de levering van mijn bestelling is optimaal. Brievenbuspakket ideaal

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Prima

Snelle levering, goede supplementen

Vanwege de uitstekende prijs/kwaliteit verhouding is Vitaminecompleet mijn go to voor de essentiële supplementen. Levering is zeer betrouwbaar en snel.

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Positief

Kwalitatief goed spul

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Goed

Goed en vlot

Goed product, goede voorwaarden

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Tevreden mee

Gewoonweg de beste en wetenschappelijk sound!

Altijd reactie. Prima en snel bestelsysteem. Goede informatie, duidelijke communicatie en snelle levering.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Niets dan goeds. Ze doen en keveren wat ze beloven. Een zeer gied prijs/kwalieitsproduct!

Geen

Die zijn niet goed en helpen niet

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen 0

de beste magnesium en multivitamine!

altijd supersnel geleverd, wat fijn is omdat ik vaak op het laatste moment ontdek dat ik nieuw nodig heb. Heel fijn dat je er maar één per dag van hoeft te nemen en toch alles binnenkrijgt. Uitstekende producten voor een zeer betaalbare prijs

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen de beste die ik kan vinden voor een hele goede prijs

Prima supplementen goed op elkaar afgestemd.

Prima supplementen goed op elkaar afgestemd.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Vlotte en accurate leveringen

het is gewoon nodig

Ik sport veel en eet redelijk gezond maar ik heb de supplementen toch nodig. Ik gebruik ze alle drie, vitamine, magnesium en omega3. Natuurlijk werk ik thuis uitgelachen, maar nu nemen ze het ook en merken het verschil.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen als je magnemsium slikt, merk je dat je minder kramp hebt.

Hoge kwaliteit, goede service

Gebruik de producten van Vitaminecompleet al jaren. Zeer tevreden, hoge kwaliteit naar mijn mening voor faire prijs. Er zit een betrokken team achter dit bedrijf en dat merk je.

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Zeer goed

Goede vitaminepillen, merkbaar resultaat.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Goede vitaminepil met snelle service

Heel eenvoudig, alle vitamines in 1 pilletje

• Beschrijf uw ervaring met Multivitamine prima

Top vitamines van een top team

Weer de multi besteld...erg goed product

• Beschrijf uw ervaring met Multivitamine Top

Prettig

De vitaminen zijn top en de levering is uitstekend

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Zeer goed

Lijk me wat fitter te voelen

Ik gebruik de hele set, multivitaminen, omega 3 en magnesium. Op aanraden van een reuma verpleegkundige. Ook omdat hier natuurlijke pijnstillers in zitten. De multivitamine ruikt erg naar kruiden en die smaak blijft een tijdje in mijn mond aanwezig. Daar moest ik wel aan wennen. De omega 3 moet ik echt voor de maaltijd nemen, anders blijf ik oprispingen houden met vissmaak. Niet echt fris. Ik kan nog niet echt zeggen wat het effect is van het slikken van dit alles, maar voel me wel iets fitter en heb wat minder pijn. Dus ik ga door met slikken. Pillen zijn wel erg groot, toch kan ik ze prima wegslikken. En de doosjes zijn er handig, omdat ze plat zijn nemen ze minder ruimte in.

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Zie boven

Beste Monique, bedankt voor je aardige, open en genuanceerde review. We zijn natuurlijk altijd wel dubbel verguld wanneer onze producten door een gezondheidsprofessional worden aangeraden als suppletie van voorkeur. Wanneer we dan ook nog daadwerkelijk iets aan kwaliteit van leven kunnen bijdragen zijn we daarmee natuurlijk extra blij voor onze gebruikers. Op onze website is het, onder Nederlandse en Europese wetgeving, overigens enkel toegestaan om melding te maken van de bijdragen die ingrediënten uit onze producten aan het instandhouden van lichamelijk, geestelijk en emotionele gezondheid. Ondanks inmiddels duizenden positieve “meta-analyses” naar placebo-gecontroleerde onderzoeken in de peer reviewed literatuur naar deze ingrediënten mogen we dus enkel daarbij in termen van gezondheid op onze website communiceren. Hoe gezondheids(zorg)professionals op eigen initiatief communiceren, daar hebben wij natuurlijk geen directe invloed op. Ook wanneer ze eerder positieve ervaringen gehad hebben voor zichzelf of hun cliënten met de producten van Vitamineompleet blijft het managen van verwachtingen nog een hele uitdaging. Onze producten zijn voedingssupplementen en vallen onder de warenwet. Ze zijn dus (uiteraard) ook niet geregistreerd als geneesmiddel. Op onze openbare uitingen en op de website houden we ons dan ook strikt/keurig en met ongereserveerd instemming aan dit onderscheid. Wat we in algemene zin wél mogen aangeven is dat volwaardige voeding belangrijk is voor ieder mens en in elke situatie. En dat aanvulling, hoewel uiteraard nooit een complete vervanging van volwaardige voeding, wel een praktische manier kan zijn om je dagelijks gegarandeerd voorzien te weten van essentiele microvoedingsstoffen. En dat is zowel voor gezonde mensen van waarde, als voor mensen die zichzelf wel wat meer gezondheid zouden toewensen. Het is ons trouwens wél toegestaan om diverse ingrediënten van bijvoorbeeld de Multivitamine en Magnesium te melden dat deze daadwerkelijk moeheid én vermoeidheid verminderen. En dat er een scala aan ingrediënten voorhanden zijn die bijdragen aan een gezonde werking van het immuunsysteem en bindweefsel zoals bijvoorbeeld aanwezig in botten en gewrichten. Dus heel fijn om te lezen uit je review dat je enige invloed al meent te bespeuren op onder andere je energie. Onze producten dragen dus bij om het behoud van gezondheid mogelijk te maken. En dat bevindt zich dus meer een opbouw kant dan expliciet aan de kant bestrijding van ongemak. Over een ongemak zoals pijn mogen wij bijvoorbeeld dan ook helemaal geen melding maken. Iets wat natuurlijk ook primair gereserveerd is als doel van middelen die op recept via de apotheek worden uitgeleverd. Wetgeving beschermt en beperkt o.i hier tegelijkertijd. Het betekent trouwens ook dat soms de bijdragen van onze producten zich pas na een tijdje kenbaar maken. De bijdrage van vitamine D aan het behoud van gezonde botten komt niet van eenmalig een tablet gebruiken, maar wellicht doordat je bij een val op latere leeftijd je botten heel weet te houden pas aan het licht. Fijn te weten dat je de kruidige complexe smaak wel weet te verdragen, en het slikken je goed genoeg afgaat. En zeker ook fijn dat je tevreden bent over het gemak van onze platte verpakkingen. We wensen je in elk geval alle goeds en willen je nogmaals bedanken voor de tijd die gestoken hebt om je eerlijke ervaringen met ons en vooral andere gebruikers te willen delen. Met vriendelijke groet, Jeroen namens Team Vitaminecompleet