Top vitamines van een top team

Weer de multi besteld...erg goed product

• Beschrijf uw ervaring met Multivitamine Top

Prettig

De vitaminen zijn top en de levering is uitstekend

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Zeer goed

Lijk me wat fitter te voelen

Ik gebruik de hele set, multivitaminen, omega 3 en magnesium. Op aanraden van een reuma verpleegkundige. Ook omdat hier natuurlijke pijnstillers in zitten. De multivitamine ruikt erg naar kruiden en die smaak blijft een tijdje in mijn mond aanwezig. Daar moest ik wel aan wennen. De omega 3 moet ik echt voor de maaltijd nemen, anders blijf ik oprispingen houden met vissmaak. Niet echt fris. Ik kan nog niet echt zeggen wat het effect is van het slikken van dit alles, maar voel me wel iets fitter en heb wat minder pijn. Dus ik ga door met slikken. Pillen zijn wel erg groot, toch kan ik ze prima wegslikken. En de doosjes zijn er handig, omdat ze plat zijn nemen ze minder ruimte in.

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Zie boven

Beste Monique, bedankt voor je aardige, open en genuanceerde review. We zijn natuurlijk altijd wel dubbel verguld wanneer onze producten door een gezondheidsprofessional worden aangeraden als suppletie van voorkeur. Wanneer we dan ook nog daadwerkelijk iets aan kwaliteit van leven kunnen bijdragen zijn we daarmee natuurlijk extra blij voor onze gebruikers. Op onze website is het, onder Nederlandse en Europese wetgeving, overigens enkel toegestaan om melding te maken van de bijdragen die ingrediënten uit onze producten aan het instandhouden van lichamelijk, geestelijk en emotionele gezondheid. Ondanks inmiddels duizenden positieve “meta-analyses” naar placebo-gecontroleerde onderzoeken in de peer reviewed literatuur naar deze ingrediënten mogen we dus enkel daarbij in termen van gezondheid op onze website communiceren. Hoe gezondheids(zorg)professionals op eigen initiatief communiceren, daar hebben wij natuurlijk geen directe invloed op. Ook wanneer ze eerder positieve ervaringen gehad hebben voor zichzelf of hun cliënten met de producten van Vitamineompleet blijft het managen van verwachtingen nog een hele uitdaging. Onze producten zijn voedingssupplementen en vallen onder de warenwet. Ze zijn dus (uiteraard) ook niet geregistreerd als geneesmiddel. Op onze openbare uitingen en op de website houden we ons dan ook strikt/keurig en met ongereserveerd instemming aan dit onderscheid. Wat we in algemene zin wél mogen aangeven is dat volwaardige voeding belangrijk is voor ieder mens en in elke situatie. En dat aanvulling, hoewel uiteraard nooit een complete vervanging van volwaardige voeding, wel een praktische manier kan zijn om je dagelijks gegarandeerd voorzien te weten van essentiele microvoedingsstoffen. En dat is zowel voor gezonde mensen van waarde, als voor mensen die zichzelf wel wat meer gezondheid zouden toewensen. Het is ons trouwens wél toegestaan om diverse ingrediënten van bijvoorbeeld de Multivitamine en Magnesium te melden dat deze daadwerkelijk moeheid én vermoeidheid verminderen. En dat er een scala aan ingrediënten voorhanden zijn die bijdragen aan een gezonde werking van het immuunsysteem en bindweefsel zoals bijvoorbeeld aanwezig in botten en gewrichten. Dus heel fijn om te lezen uit je review dat je enige invloed al meent te bespeuren op onder andere je energie. Onze producten dragen dus bij om het behoud van gezondheid mogelijk te maken. En dat bevindt zich dus meer een opbouw kant dan expliciet aan de kant bestrijding van ongemak. Over een ongemak zoals pijn mogen wij bijvoorbeeld dan ook helemaal geen melding maken. Iets wat natuurlijk ook primair gereserveerd is als doel van middelen die op recept via de apotheek worden uitgeleverd. Wetgeving beschermt en beperkt o.i hier tegelijkertijd. Het betekent trouwens ook dat soms de bijdragen van onze producten zich pas na een tijdje kenbaar maken. De bijdrage van vitamine D aan het behoud van gezonde botten komt niet van eenmalig een tablet gebruiken, maar wellicht doordat je bij een val op latere leeftijd je botten heel weet te houden pas aan het licht. Fijn te weten dat je de kruidige complexe smaak wel weet te verdragen, en het slikken je goed genoeg afgaat. En zeker ook fijn dat je tevreden bent over het gemak van onze platte verpakkingen. We wensen je in elk geval alle goeds en willen je nogmaals bedanken voor de tijd die gestoken hebt om je eerlijke ervaringen met ons en vooral andere gebruikers te willen delen. Met vriendelijke groet, Jeroen namens Team Vitaminecompleet

Zeer vieze multi vitamine die ik niet goed door kan slikken

Vieze snaak, ik moet hem verkruimeen omdat ik hem niet door kan slikken

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Vieze smaak multi vitamine

Beste Gem, bedankt voor je review met eerlijk feedback. We kunnen het niet oneens zijn met je: de smaak van de Multivitamine kan inderdaad nog wel eens een uitdaging zijn. Ongeveer zoals wanneer een vijfgangenmenu, met onder andere gember- en peperconcentraat, vitamine B1 (muffige geur), curcuma (aromatisch), druivepitextract (wrang) DMAE,(ansjovis geur), bosbes, tomaat en drie zeewier-concentraten allemaal in één blenderkom gemixt zou worden. Niet automatisch meteen de meest aanlokkelijke geurmix. Ook de coating van de Multivitamine met mint-citroen aroma kan deze geur combinatie, ondanks diverse eerdere professiojnele pogingen van de dames en heren van de techniek, niet volledig overdekken.
 Meestal is inname aan het einde van je ontbijt met ruim water, of inname in een eetlepel (plantaardige) yoghurt -dat maakt tevens voor vrijwel iedereen slikken heel gemakkelijk- wel in staat om een gewenning aan de geur te laten ontstaan voor de meeste gebruikers. Een soort ouderwets negeren / neus-dicht-knijpen variant dus als het ware. Zo'n gewenning lukt ongetwijfeld niet iedereen, zeker omdat de sterkte van geur belevingen individueel ook nog eens heel verschillend kan zijn. De meerdeheid van de gebruikers vindt er gelukkig wel prima een weg mee, of heeft er vanaf aanvang al geen moeite mee. Elk nadeel heb z'n voordeel, ook in het geval van een minder sterke geurwaarneming dus wellicht..:)) We hopen dat de gedachten dat de geur ook een herinnering kan zijn aan de diversiteit en veelheid van natuurlijke ingrediënte behulpzaam kan zijn voor iedereen die gezegend is met een sterke geurwaarneming.
 Dus beste Gem, wensen we je toe dat met deze toelichting en praktische tips (enige) gewenning voor jou ook mogelijk gaat zijn! Met vriendelijke groet, Jeroen namens Team Vitaminecompleet

Beste samenstelling/ingrediënten

Beste samenstelling/ingrediënten

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Beste samenstelling/ingrediënten

Een goede manier om gezond te blijven

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Een week geleden ben ik 75 jaar oud geworden en ik voel mij nog altijd heel goed en gezond. Ik weet het natuurlijk niet voor 100% zeker maar ik heb toch wel een sterk gevoel dat de vitaminecompleet-supplementen mij goed hebben geholpen om zonder gezondheidsklachten te blijven. Ik gebruik ze al heel lang, vanaf de beginjaren van Vitaminecompleet en ik ga er zeker mee door.

Would Recommend

I liked how easy it was delivered through the mailbox and that it comes with 90 tablets for 3 months worth. I would order again.

• Uw oordeel over Multivitamine
  • Beschrijf uw ervaring met Multivitamine Feels like a complete multivitamin without any extras needed

Top geregeld

Snel en eenvoudig te bestellen, en zonder zorgen snel in huis

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Fijne website met kwalitatief spul

De ideale starter voor elke dag!

Geeft de goeie energie die ik nodig heb doorheen de dag.

• Zou u ons aanbevelen? Yes
  • De ideale starter voor elke dag!

Niks anders goeds!

Komen altijd hun verplichtingen na.

• Uw oordeel over Multivitamine
  • Beschrijf uw ervaring met Multivitamine Na begonnen te zijn met MV niet ziek meer geweest, terwijl ik daarvoor 2 keer per jaar ziek was.

Prima ervaring met het assortiment

Elke dag slik ik Omega, Vitamine en Magnesium. Voel me lekker hierdoor.

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Prima

Al jarenlang heel tevreden!

Heel tevreden ben ik over de supplementen die ik al jarenlang gebruik en ook blijf gebruiken. Het bestellen ervan is gemakkelijk via de overzichtelijke site en de verzending per brievenbuspost vind ik fijn.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Heel tevreden ben ik over de supplementen die ik al jarenlang gebruik en ook zal blijven gebruiken. Echt een aanrader!

Mensen van Vitaminecompleet richten zich echt op de klant en dat kom.ik zelden tegen....dus mijn com

Zeer bereikbaar en goede communicatie

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Zie mijn opmerking hierboven

kwalitatief zeer goed, betaalbaar en makkelijk

Door het abonnement, welke door de brievenbus past, en de combi van multivitaminen, magnesium en omega3 heb ik alle ingrediënten in huis als aanvulling op mijn voeding voor een gezond leven. Het aantal en de hoeveelheid in procenten ADH van de ingrediënten in de multivitaminen zijn zeer compleet, in balans en goed.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Ik voel me er goed bij en door het abonnement heb ik altijd voldoende in huis

Elke morgen een tablet innemen. Voel mij de hele dag fit

• Beschrijf uw ervaring met Omega-3 Geweldig

Dikke prima

Altijd vooraf een berichtje en vervolgens op tijd pakketje in brievenbus

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Zeer tevreden

Fijne supplementen met goed resultaat

De combinatie van magnesium en omega-3 zorgt dat ik goed in mijn herstel na sporten zit en rust in mijn hoofd heb.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Een goede aanvulling op mijn leefstijl. Prettige tablet-vorm qua innemen en geen last van een vislucht

Goede producten

Up to date samenstelling

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Makkelijk te gebruiken in verantwoorde samenstelling.

De pillen zijn een goed formaat. alleen de reden dat ik ze 4 sterren geef is omdat ze naar hondenbrokken ruiken, waardoor het ook lichtjes smaakt naar hondenbrokken

• Uw oordeel over Multivitamine
  • Beschrijf uw ervaring met Multivitamine Sneller levering en de website is ook heel makkelijk te gebruiken

Snel geleverd, goede prijs en geen sterke visgeur

Pakket werd volgende dag in de brievenbus geleverd. De capcules zijn erg goed geprijsd, zijn relatief sterk (zeker voor de prijs) en kennen geen sterke visgeur.

• Uw oordeel over Omega-3
  • Beschrijf uw ervaring met Omega-3 Snel geleverd, goede prijs en geen sterke visgeur

Super aanvulling op een gezond eetpatroon!!

Gebruik dit al jaren naar tevredenheid!!

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Top product

Energie

Heb meer energie!!

• Beschrijf uw ervaring met Omega-3 Energie

Gewoon goed

Bestellen, levering en producten gewoon goed

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Gewoon goed

Mooie aanvulling.

Oké!

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Super.

Direct resultaat

Vanwege vaak kramp in de kuiten, de magnesiumtableyten genomen en al vanaf dag en nacht 2 geen kramp meet gehad.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Uitstekend direct resultaat

Gardelaan 5 6213CV Maastricht

077-3020015