Super aanvulling op een gezond eetpatroon!!

Gebruik dit al jaren naar tevredenheid!!

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Top product

Energie

Heb meer energie!!

• Uw oordeel over Omega-3
  • Beschrijf uw ervaring met Omega-3 Energie

Gewoon goed

Bestellen, levering en producten gewoon goed

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Gewoon goed

Mooie aanvulling.

Oké!

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Super.

Direct resultaat

Vanwege vaak kramp in de kuiten, de magnesiumtableyten genomen en al vanaf dag en nacht 2 geen kramp meet gehad.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Uitstekend direct resultaat

Voelde me direct beter!

Voel mij een verbeterd mens en zit lekkerder in mijn vel

• Uw oordeel over Multivitamine
  • Beschrijf uw ervaring met Multivitamine Fijne product!

Een goede multivitamine!

Een multivitamine waarbij de samenstelling overeenkomt met de hoeveelheden vitaminen en mineralen zoals is beschreven in het gouden boekje voor de gezondheid van Dr. Gert Schuitemaker.

• Uw oordeel over Multivitamine
  • Beschrijf uw ervaring met Multivitamine Prima!

Goede producten.

Plezierige en betrouwbare leverancier.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Goed.

Simpel bestellen, makkelijk in gebruik.

Ik gebruik al jaren de multi van vitaminecompleet. Naast alle belangrijke vitaminen en mineralen zitten er ook natuurlijke extracten in, wat de naam eer aan doet: een complete aanvulling op je voeding. En dat voor een redelijke prijs.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Naast de multi gebruik ik ook de omega-3, waarbij ik geen last heb van oprispingen.

goed en gunstig geprijsd

al jaren bestel ik hier mijn multivitamen en tot op heden nog steeds erg tevreden over deze vitaminen. het bestel- en bezorgproces verloopt ook nog steeds naar wens.

• Beschrijf uw ervaring met Multivitamine excellent voedingssupplement

Makkelijk, correct en goede service

Nooit problemen met bestellen, de website is duidelijk en makkelijk in gebruik en snelle correcte leveringen.

• Uw oordeel over Magnesium
  • Beschrijf uw ervaring met Magnesium Geweldig

Goede ervaring

• Uw oordeel over Multivitamine
  • Beschrijf uw ervaring met Multivitamine Ik vind de smaak vies van de tabletten

Snelle levering; Goeie prijs/kwaliteitsverhouding

Het interessantst vind ik de vergelijkingen met andere multi's.

• Uw oordeel over Multivitamine
  • Beschrijf uw ervaring met Multivitamine Uitstekend!

Compleet opstaan

Ochtendritueel: wassen, aankleden, ontbijten, vitaminemaaktdedagcompleet

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Maakt de dag compleet

Goede ervaring!

Tot dusver alleen maar goede ervaringen over de producten van Vitaminecompleet. Ik heb meer energie door het gebruik van de multivitamines.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Kwalitatief goede supplementen

Fijne vitamines

De vitamines zitten in een fijn dun verpakking, handig in kast. Wij zijn tevreden met alle drie de vitamines-supplementen.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen bestel ze steeds opnieuw

Al 7 jaar tot service

Al ruim 7 jaar maak ik gebruik van de vitaminecompleet pakketten. * Magnesium * Multivitamine * Omega-3 visolie Ik ben toen overgestapt van een andere grote leverancier omdat die iets miste in hun totaal pakket. ( eerlijk gezegd zolang geleden dat ik het niet meer weer) Maar sindsdien ben ik trouwen gebruiker van Vitaminecompleet. Ik heb een maagverkleining ondergaan en het aanvullen van mijn vitamine is erg belangrijk. Ook ben ik diabeet en word dus 1x in de 3 maanden gecontroleerd. Uit de bloedwaardes blijkt dat ik altijd goed in mijn vitamines zit. Wat in mijn ogen het bewijs is dat deze pakketten van Vitaminecompleet goed hun werk doen. Ook tijdens corona, toen bleek dat vitamine D beter hielp bij Corona hebben jullie zelfs adequaat gelijk de dosis in jullie vitamine aangepast. Dus dat toont ook aan dat jullie goed bezig zijn. Dus ik kan jullie zeker aanbevelen.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen In mijn review van de vitamine al vermeld. Maar ook de Omega en de Magnesium vind ik een goede toevoeging aan het totaal pakket.

Goede samenstelling

De samenstelling is goed. Precies wat ik nodig heb.

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Voel me er goed bij

Heb het idee dat mijn weerstand erdoor verbetert

Heb het idee dat mijn weerstand erdoor verbetert

• Beschrijf uw ervaring met Multivitamine Goed

Fijne supplementen

Fijne supplementen, weet nog niet zeker of ze heel erg aanslaan omdat ik ze nog geen maand gebruik. Vind de verpakkingen erg leuk staan in huis, sluiting zou wel wat handiger mogen. Ideaal dat ze door de brievenbus passen. Tot slot: 2 gezinsleden hebben erg veel moeite met grote pillen doorslikken en maken er dus geen gebruik van. Zou toch makkelijker zijn als je twee kleine, in plaats van een grote pil kon slikken.

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Positief

snel, correct en tegen een goede prijs

positief

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen positief

alles ok

de medicatie voldoet voor mij

• Beschrijf uw ervaring met Multivitamine voldoet

Multivitaminen en magnesium gekocht

Kan er nog niet veel over zeggen na twee weken. Hoop meer energie te krijgen maar ik heb veel zorgen die ook veel energie kosten. Dus mijn mening is niet echt betrouwbaar.

• Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Goed in te slikken

Tevreden!

Ik voel me prima met deze supplementen

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Gebruik de supplementen al jaren en ben tevreden!

Compleet vitamine

Ik gebruik de omega-3, multivitamine en magnesium van vitaminecompleet elke ochtend en voel me daardoor veel fitter op de dag en kom de dag een stuk beter door.

• Uw oordeel over Vitaminecompleet-supplementen
  • Beschrijf uw ervaring met Vitaminecompleet-supplementen Makkelijke website en snel bezorgd

Gardelaan 5

6213CV Maastricht