Welkome verrassing

Ik heb vanmiddag de shampoobar trial babassu & olive binnen gekregen en er zojuist mijn haar mee gewassen (ik moet nog even afwachten om het resultaat te zien en weet dat ondervoed haar meerdere wasbeurten nodig heeft om goed gevoed te worden) en wat een heerlijk gevoel was dit. Tijdens het wassen voelde het alsof er wolkjes tussen mijn haren woonden en na het kammen is mijn haar nog steeds super zacht en licht. Dit is de eerste keer dat ik zo’n ervaring heb sinds de eerste shampoobar die ik gebruikt heb. Ik hoop heel erg dat het resultaat droog mooi is, want dit is super! :) Ik ben blij! Ook de service van Louland is super. Altijd bereid om je te helpen, klantvriendelijk en betrokken. Ik ben fan! 😊

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Chagrin Valley Olive&Babassu shampoobar trial

Fijne kam en topservice

Ik heb een houten kam besteld. De kam werd snel geleverd, in een duurzame verpakking en met een extraatje erbij: skin soap. Alles verliep perfect.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Houten kam

Fijne en eerlijke produkten, goede en duidelijke uitleg , snelle verzending!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Henna, zepen van Chagrin

Zeer tevreden!

Henna, indigo en olijfhouten borstel besteld. De producten zijn perfect: de henna en indigo zijn heel fijn gezeefd, vers en goed verpakt. De borstel is heel mooi en fijn om mee te werken; met gladde houten pinnen die het haar niet beschadigen. De bestelling was milieuvriendelijk verpakt en razendsnel verzonden. Ik ben zeer tevreden!

Fijne ervaring

Ik heb zeer dun half lang haar, als ik het gewassen had kon ik het bijna niet uit de knoop krijgen, ondanks crème, net elastiek engelhaar. Jaren lang heb ik een zwijnen haren borstel uit Frankrijk gebruikt, deze is versleten. Na verscheidene borstels gekocht te hebben van o.a. Etos Kruidvat en nog een speciaalzaak was het allemaal niks. Heb op internet gezocht en kwam uit bij Louland, ik heb hen gemaild welke geschikt zou zijn voor mij, ik heb gelijk antwoord gehad en die borstel nu in mijn bezit, ze zeggen weleens er is geen betere! Met het gevolg dat mijn kleindochter ook zo een wilde, besteld en ze is er reuze blij mee, zij heeft erg lang haar, borstellen en klitten zijn er uit!

Super webshop, persoonlijke benadering

Vaste klant, fijne webshop, betrouwbaar. Prachtige goede eerlijke produkten.

In 1 klap van het probleem af

Ik heb 3 keer met louland zeep mijn haar gewassen tot nu toe. Ik zou de komende dagen en maanden ook met deze Louland zeep gaan wassen. Het maakt het haar diep schoon en ook nog volume en minder vet op hoofdhuid. Ik heb in 40 jaar heel veel producten geprobeerd, maar nee!! Ik wil het niet te vroeg juichen, maar wat voor een shampoo of zeep ik tot nu toe had gebruikt waren allemaal slechte producten voor mijn dunne en vettige haar. Ik ben wel tevreden over Louland zeep, geen roos, vet en ook nog beetje volume. Ik gebruik het om de 3 dagen. Je kan het ook veel minder gaan gebruiken de komende dagen. Bedankt Louland, bedankt Talitha. Ik heb het aan iemand voorgesteld en ga nog meer mensen erbij betrekken.

via contact eerst gevraagd welke haarborstel, keuze is er reuze. Keurig antwoord gekregen met link naar de goede borstel Ook snelle bezorging, en keurig verpakt

WOW in product en service!

Erg een aanrader als jij natuurlijke producten aan het zoeken bent. Plus super informatie en als jij meer nodig heb, zij zijn altijd willig het beter/meer uit te leggen. <3

Pluspunten

Topie

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Mooie producten en persoonlijk advies

De website kan nog beter. Niet de content maar wel de site zelf.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle levering, mooi verpakt. Kwaliteit van de henna en indigo is heel goed! Erg fijngemalen, brengt eenvoudig aan en wast makkelijk uit met prachtig resultaat. Ik was zeer positief verrast.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Great products and if the order process does not go well there is a very good person available to help if you call

The website order process could use some work

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Geweldig veel mee gedacht over mijn vele eisen en goed geholpen om me over mijn ongerustheid heen te helpen dat ik zou eindigen als wortel of vuurtoren. Perfecte combinatie geadviseerd. Ben super blij dat ik de stap heb gewaagd dankzij het eindeloze geduld van Talitha. Ik had de pech dat de henna nog onderweg was vanuit India en dat het daarna waarschijnlijk storm liep, maar dat kan gebeuren.

Geen maar ik heb er maar geen 10 van gemaakt omdat men anders waarschijnlijk denkt dat het een nep review is.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Mooie producten, ruim assortiment, vriendelijke communicatie met behulpzaam advies en altijd een klein extra uitprobeer cadeautje bij je bestelling :)

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Zeer vriendelijk Vakkundig Zeer geduldig en bereidwillig Snelle levertijd

Het zou fijn zijn als de mogelijkheid er was om de gebruiksaanwijzing per post te sturen, als de client geen printer heeft

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Erg tevreden over jullie mangoboter.

Nvt

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Great! I will surely order again soon!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Meestal de zelfde dag of de dag erna verstuurd, tot nu toe beste kwaliteit henna voor die prijs. Mijn haar is normaal donkerblond, na de eerste kleuring al een diepe brons tint, na de tweede kleuring is mijn haar diep glanzend rood.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Je krijgt er zelfs een sample van een andere zeep bij ;)

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Supersnel bezorgd, leuk persoonlijk klein presentje bij de bestelling

Nvt

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Altijd snelle levering

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle afhandeling, mooie producten!

Over Louland