super fijn klantvriendelijk bedrijf

Ben heel tevreden met mijn producten en de gebruiksaanwijzing is ook heel duidelijk.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht diverse haarverzorging poeders en zepen

uitstekend

De bestellingen komen netjes verpakt binnen en hun producten zijn hoog in kwaliteit en uniek. Je krijgt altijd antwoord bij vragen. Ze weten alles van hun producten door eigen ervaring. En er zit een klein cadeautje erbij, dan wordt het uitpakken nog feestelijker. Ik ben zeer tevreden en kom zeker terug.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Brahmi, Tandenborstels, Arganolie, Ziziphus Spina Christi, rozenpoeder

ontzettend vriendelijk en behulpzaam

Louland heeft een hele fijne klantenservice en ze beantwoorden vragen heel snel.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Neem poeder Biologische Brahmi poeder Biologische Bhringraj Rajasthani Henna Biologische Manjistha poeder Ziziphus Spina Christi Biologische Shikakai peulpoeder Amla poeder Biologische Aritha Biologische Hibiscus Poeder

Fijne producten en erg klantvriendelijke service

Ik had de website van louland waarschijnlijk niet gevonden als ik er niet over getipt was, maar ik ben heel blij dat ik louland heb leren kennen. Ik bestelde een aantal producten, die ik goed kon selecteren door de uitgebreide uitleg bij de artikelen. De bezorging verliep naar verwachting en er zat ook nog iets extra's bij. Extra leuk om uit te pakken. Ik ben erg tevreden met mijn bestelling.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht MSM vlokken, een houten kam en borstel en een reinigingsborstel.

vriendelijk en snelle service

Een vergeten item werd snel nagestuurd zonder berekening van de portokosten, super!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht diverse oliën

Goede spullen alleen belabberde levertermijn bij uitverkochte producten.

We hadden een haarborstel die erg fijn was, maar brak. Deze was uitverkocht. Levertermijn was 8 weken. Maar inmiddels zijn we 5 maanden verder. En de borstel is nog steeds niet leverbaar op de website. Word ook niet op de hoogte gehouden. Gemiste kans!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Scapino brush, haarzeep

Beste Sophia, Op 1 oktober nl. hebben wij u het onderstaande emailbericht gestuurd. Wij hebben hier helaas geen reactie op vernomen. Wij hopen dat u alsnog contact met ons wilt opnemen. Onze email d.d. 1 oktober 2020: Beste Sophia, Wat vervelend dat u zo lang moet wachten op de Scalp brush. Wij betreuren dat u heeft ervaren dat wij u niet voldoende op de hoogte hebben gehouden. Het klopt dat de Scalp brushes vanaf mei zijn uitverkocht. We hebben een aantal maanden geleden een nieuwe order geplaatst voor de Hercules kammen en scalp brushes. De kammen zijn inmiddels binnen. Onze leverancier heeft echter aangegeven dat de Scalp brushes niet beschikbaar waren en pas medio oktober kunnen worden geleverd. Wij hebben dit bericht direct op onze Homepage onder Nieuws vermeld. Wij hebben u tweemaal ge-emaild dat wij u zouden berichten zodra de scalp brushes er zijn. Wij begrijpen dat dit lang heeft geduurd, maar wij hebben hier echter geen invloed op. Wij bieden onze welgemeende excuses aan voor het feit dat wij initieel dachten dat het ongeveer 8 weken zou duren en dat dit in de praktijk veel langer bleek te zijn. Mochten onze emails van mei en augustus u niet hebben bereikt, check dan uw spammap. Mochten onze in deze map zijn beland, markeer dan ons emailadres als ‘geen spam’. U heeft in uw Kiyoh beoordeling aangegeven dat u ons bedrijf niet aanraadt aan anderen. Wij vernemen daarom graag of u het alsnog op prijs stelt een berichtje te ontvangen zodra de borstels weer beschikbaar zijn. Voor de initiële onjuiste inschatting qua levertijd begrijpen uw teleurstelling volkomen. Wij bieden u daarom nogmaals onze oprechte verontschuldigingen aan.

Wauw Super goede olien

De oliën van Louland zijn van zulke hoge kwaliteit! Ik heb weleens oliën van andere merken geprobeerd maar ik merk gewoon zo veel verschil, de oliën van louland zijn veel beter. Alle oliën hebben de perfecte textuur, kleur en geur. Je merkt dat de producten met veel zorg en aandacht gemaakt zijn. Ik word altijd goed geholpen, alle vragen worden altijd goed beantwoord en de bestelling heb ik binnen 1 a 2 dagen in huis. De zachte shea butter voelt geweldig! de rozenbottel olie heeft de perfecte kleur en geur. Ik ben super blij met deze hoge kwaliteit producten. Bedankt 1

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Jojoba olie, squalaan, rozenbottel olie, de zachte shea butter, granaatappel olie, alle boters, acai olie en nog een paar andere oliën Hibiscus poeder, bhringraj en brahmi poeder.

prachtige producten en goede klantenservice

Al vaker besteld bij Louland, omdat zij net die combinatie aan producten hebben die je in andere shops niet vindt. Verder hebben ze veel kennis over het gebruik ervan en wordt je bestelling snel geleverd. Ook de klantenservice is top, je wordt persoonlijk geholpen bij het kiezen van de producten die bij je passen en dat is heel erg prettig winkelen!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Ziziphus, Brahmi, MSM, hibiscus

Persoonlijk en betrouwbaar

Geweldige webshop met bijzondere producten, die je elders niet zo makkekijk vindt. Ik heb er eerder henna en toebehoren besteld, daarna houten kammen en borstels. Zeer goede, persoonlijke service als je bv vragen hebt. Ook flexibel, bv als je iets bent vergeten te bestellen kunnen ze het er nog handmatig aan toevoegen zodat je niet twee keer verzendkosten hoeft te betalen. Aanrader!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Henna een andere poeders, sluitband, houten kammen en borstels

Goede service en mooie producten

Ik werd met mijn vragen heel goed en uitgebreid geadviseerd Bestelling netjes en snel ontvangen. Goede info op de site. Fijne producten voor natuurlijke verzorging

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Haarpoeder

Fantastische producenten en service!

Heel blij met alle info op de website. Door dat ze alles zelf uitproberen en onderzoek doen had ik heel veel vertrouwen in de producten. Ik weet nu zeker dat ik een borstel met echt varkenshaar heb, in de winkels zit er heel vaak alsnog plastic doorheen. Ook heel blij met de info over hoe je het beste kunt borstelen en hoe je borstel te reinigen.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Faller kam en borstel

Fijne producten met duidelijke communicatie en snelle levering.

Eerder producten voor mijn haar besteld, was ik heel blij mee. Casia Obovat voor mijn zeer beschadigd haar toendertijd. Inmiddels is mijn haar hersteld en miste ik nog een mooie set houten kam en borstel voor mijn haar. De producten zijn van hoge kwaliteit. Ook deze keer weer een fijne, duidelijke communicatie wat betreft levering. Kreeg er nog een sample bij, heel attent van Talitha.. Volgende keer als ik weer iets nodig heb ga ik weer bestellen. Dank je wel voor de goede zorgen en de fijne service.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Casia Obovata, houten borstel van olijfhout 6 rijen en groffe houten kam.

Ik had eerst wat bedenkingen bij deze website omdat ze niet het thuiswinkel keurmerk hebben. Echter ik heb toch het risico genomen en een bestelling geplaatst. Na mijn bestelling heb ik nog een mail gestuurd of ik een extra artikel kon bijbestellen. Daar werd niet direct op gereageerd en mijn bestelling werd verzonden. Een dag later had ik het in huis. Alles was netjes verpakt en kwam in goede staat aan. Later kreeg ik alsnog reactie op mijn mail met excuses en kreeg ik het extra artikel gratis thuisgestuurd. Super!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Borstels

frage

https://louland.nl/product/scalp-brush/hercules-sagemann-houten-scalp-brush-voor-het-klitvrij-maken-van-alle-haartypes-nat-borstelen/ hoi ?? wanneer is het beschikbaar?

• Welke producten heeft u bij ons gekocht N.v.t.

producten van topkwaliteit

Pas voor het eerst bij dit bedrijf een bestelling gedaan. Ik had amla, henna en indigo besteld. Alles van topkwaliteit, het resultaat is erg mooi geworden. Het duurde even voordat ik de bevestiging van mijn bestelling in mijn mailbox had waardoor ik mij afvroeg of het wel goed gegaan was. De bestelling had ik verder snel in huis en er zat ook een proefje bij ter kennismaking met een ander product.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht indigo, henna, amla

wanneer is henna beschikbaar?

• Welke producten heeft u bij ons gekocht henna

Heerlijke producten en top kwaliteit olie!

Goede kwaliteit olie

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Etherische olie

goede service, fijne producten

Ik heb een borstel en kam besteld via Louland. Ik had nog een paar vragen en ik ben heel goed geholpen. Ik ben heel blij voor al het advies dat ik heb gekregen van Talitha en voor al de goede service. Er was helaas een klein hoekje van de kam afgebroken tijdens de verzending maar ik kreeg direct een nieuwe kam. Zeker een aanrader!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht handgemaakte haarborstel met Calcutta haren, houten kam

Ik verf al 20 jaar mijn haar met chemische haarverf. Aangezien mijn haar nu toch daar flink onder begint te lijden (mijn haar werd broos en nam de verf niet meer goed op) ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. Ik kwam uit bij Louland. Dankzij de uitgebreide beschrijving (van herkomst tot gebruik) heb ik Henna gekocht via de site. Door de gebruiksaanwijzing op te volgen heb ik nu een geweldig mooie warme haarkleur. Ik ben ontzettend tevreden en zelf na 1 keer weet ik dat ik niet meer anders wil!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Henna uit India

Ongebruikelijke vraag over Indigo

Superinteressante site! Indigo is en betekent blauw. Nou zoek ik al jaren een haarverf die mijn heel donkere donkerblonde haar verlevendigt omdat donkerblond van zichzelf snel nogal saai oogt. Ik liet me altijd overal wegsturen met; 'Tja, dat hebben we niet, wie wil zijn haar nou donkerblond grijzerig verven.' Ik heb het toch ooit een keer wel laten verven in die kleur, (met een chemische kleur weliswaar) en dat was echt prachtig! Nu heb ik kort kastanjerood geverfd haar met henna, en wil proberen de donkerblonde uitgroei op natuurlijke wijze blauwerig grijs te maken. Kan dit met indigo? Gewoon alleen indigo, daar zit toch ook iets van zwart in, en dan alleen als korte spoeling? (En dan maar even tijdelijk voor gek lopen met 2 verschillende kleuren haar, en het rode later laten vervagen met dezelfde kleur maar dan donkerder bv.) Ik ben dus zeker geïnteresseerd in bruin. Vast bedankt voor het antwoord! Groet, Tirza.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht N.v.t.

Fantastische warme kleur en zeer goed advies.

Mijn haren gekleurd met Henna en indigo en (Amla voor de koelere kleur), het resultaat is een warme bruine kleur, ik kreeg een heel goed kleur en haar advies en ben er heel tevreden. Voor de droogte van mijn haar heb ik het advies gekregen om met Ziziphus en brahmi te wassen, je krijgt hier zachte haren van met een mooie glans door ook met een azijnspoeling na te spoelen. Al mijn vragen werden zeer goed beantwoordt en ik kan niet anders zeggen dat het advies vakkundig en professioneel bij mij binnen kwam en het resultaat mag er zijn, ik wil niet meer anders. Bedankt Talitha!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Henna,indigo, brahmI, amla en Ziziphus

Ik ben super tevreden met het resultaat.

Ik heb mijn haar met 30 gram Henna en 70 gram Indigo gekleurd. Ik ben heel erg blij en tevreden met het resultaat. Ik ben voor 80 procent grijs. Het heeft super gepakt,al mijn haren zijn nu donkerbruin.Verder heb ik heel goed en prettig advies van Louland gehad.Ik heb mijn haar eerder met Henna en Indigo van andere zaken gekleurd, maar zonder resultaat.. Shirley.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Indigo,Henna, brahmI, amla en Ziziphus

Echt subpar bedrijf

De Criollo Cacao druppels Peru lijkt te veel op echte chocolade. Geef aub meer informatie over het product met een label. Anders weet men niet gelijk dat het zeep achtig is. De site is oud en onoverzichtelijk en contact op nemen is bijna onmogelijk. Een ster is al te veel

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Hercules kam

Beste mevrouw Van Houten, Helaas hebben wij nog geen reactie van u mogen vernemen op onze email verzonden op 30 oktober. Ik stuur u nogmaals, nu via Kiyoh, deze reactie. Wij hopen alsnog met u in contact te kunnen komen om precies vast te stellen waar het mogelijk is misgegaan. Wij zouden uw ongenoegen graag willen wegnemen maar daarvoor is wel contact met u nodig. Hieronder nogmaals onze reactie van 30 oktober: "Ik schrijf u omdat wij via Kiyoh een beoordeling van u hebben ontvangen. Ik begrijp hieruit dat u meer informatie had willen ontvangen over het gratis presentje dat was bijgevoegd. Het presentje is 100% pure cacaoboter, te gebruiken als pure huidverzorging bijvoorbeeld. In de online gebruiksaanwijzing vindt u nog meer tips over hoe deze boter te gebruiken. Van de meeste producten die wij verkopen leveren wij digitale gebruikaanwijzingen. Hopelijk trof u bij uw bestelling een kaartje met hierop het internetadres met gebruiksaanwijzingen. Ik geef u voor de zekerheid de link Gebruiksaanwijzingen Louland https://louland.nl/meer-weten/louland/gebruiksaanwijzingen/ Verder gaf u in de beoordeling aan slecht contact met ons te kunnen opnemen. Ik kan helaas geen eerdere email hierover terug vinden. Met welk emailadres heeft u uw vraag verzonden? Ik kan op dit moment helaas ook geen voicemailbericht van u terugvinden. U kunt ons ten allen tijde bereiken op de volgende wijze: Aan de linkerzijde op elke Louland pagina van onze site staat een groene HELP button waarmee u een emailbericht aan ons kunt sturen. Ons telefoonnummer staat bovenin op elke pagina van de website. Tenslotte, ik begrijp u onze site enigszins oud en wat onoverzichtelijk vindt. We zijn momenteel hard bezig met het ontwikkelen onze nieuwe site. Omdat wij het heel vervelend vinden dat u niet tevreden bent zouden wij graag morgen telefonisch contact met u willen opnemen om eventuele onduidelijkheden 100% weg te nemen. Ik verneem graag van u of u dit op prijs stelt. Met vriendelijke groet, Talitha van der Burg

Top producten

Goede service, beantwoorden mail goed eerlijke (top) producten gebruik ze voornamelijk voor mijn haren (heb van nature slagen/krullen in mijn haar) ben net zo'n 4 weken onderweg maar zie al wel een beetje verschil. Kortom helemaal tevreden!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Ayurvedische kruiden en oliën

Alle soorten haar zeep zijn goed

Ik ben zeer tevreden over Louland producten. Ik heb vandaag voor het eerst Rosemary Lavender gebruikt en ben tevreden zoals het is beschreven. Ik heb vandaag ayurvedic herb haarzeep besteld. Deze had ik eerder ook meerdere malen gebruikt en ben ook tevreden. Haaruitval heb ik niet meer! Ik wil Talitha bedanken voor de service en informatie, want je hebt er weinig van die vriendelijk zijn.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht 5 soorten haarzeep