Altijd perfect!

Altijd keurig! Snel geleverd. Kwaliteit producten En ook altijd goede uitleg op al mijn vragen! Ik mag hier graag bestellen.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Een mooie Calcutta handgemaakte haarborstel. Arganolie Verder altijd haarkruiden en wat ik maar nodig ben.

Mooie shop!

Hele fijne producten en altijd goed advies bij vragen. Men heeft kennis van hetgeen ze verkopen.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Ayurvedische kruiden en OraWellness

Keurig

Zeer betrouwbaar en zeer klant vriendelijk bedrijf

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Olie

hele fijne, vriendelijke en correcte webwinkel

ten eerste hebben ze hele fijne, pure, eerlijke producten ze zijn erg hulpvaardig, vriendelijk en denken met je mee de producten worden zeer snel en goed verpakt verstuurd én altijd met een verrassinkje van een van hun artikelen in de vorm van een 'sample' ♡

• Welke producten heeft u bij ons gekocht hennapoeder, msm poeder, Healthy Mouth Blend mondwater

grote waardering voor jullie producten en service

Altijd weer een feest om op jullie website rond te kijken! Producten waar ik zeer van geniet en de aandacht voor het verzenden van de bestellingen is top!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht deodorant, haarzeep

Leuke webshop

Ik heb meerdere keren bij deze webshop besteld, ben altijd erg tevreden. Wat ik ook altijd leuk vind is dat ze een stukje zeep meesturen en een bedank kaartje in je pakketje. Zeker een aanrader!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Haarborstel Keller

Contact met de eigenaresse is echt heel erg fijn. Ik had iets besteld wat toch niet zo goed voor mij was. Maar dat werd netjes opgelost. Ik zou hier zeker weer bestellen! De acai olie ruikt heerlijk voor mij wel even mengen met de squalaan olie werd mij geadviseerd. De gezichtszeep is ook fijn

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Acai olie gezichtszeep gezichtsborstel voor nat

Precies wat ik had gezocht!

Ik heb best moeilijk haar, maar de natuurlijke borstelharen zorgen ervoor dat mijn haar er in een mum van tijd geweldig uitziet!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Ronde haarborstel (10 rijen) echt haar

Leuke website , lieve eigenaar

Ik vind het heel leuk dat je echt natuurlijke producten kan bestellen. Ze hebben echt de leukste en mooiste producten. Bezorging was snel volgende dag had ik mijn bestelling al ☺. Ik kreeg ook een cadeautje erbij wat ik heel lief vond.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Bhringraj uit India

Snelle en goede levering!

Erg vriendelijke service bij telefonisch contact en snelle oplossing geboden, erg tevreden en zou snel weer hier bestellen

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Haarborstel

super fijn klantvriendelijk bedrijf

Ben heel tevreden met mijn producten en de gebruiksaanwijzing is ook heel duidelijk.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht diverse haarverzorging poeders en zepen

uitstekend

De bestellingen komen netjes verpakt binnen en hun producten zijn hoog in kwaliteit en uniek. Je krijgt altijd antwoord bij vragen. Ze weten alles van hun producten door eigen ervaring. En er zit een klein cadeautje erbij, dan wordt het uitpakken nog feestelijker. Ik ben zeer tevreden en kom zeker terug.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Brahmi, Tandenborstels, Arganolie, Ziziphus Spina Christi, rozenpoeder

ontzettend vriendelijk en behulpzaam

Louland heeft een hele fijne klantenservice en ze beantwoorden vragen heel snel.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Neem poeder Biologische Brahmi poeder Biologische Bhringraj Rajasthani Henna Biologische Manjistha poeder Ziziphus Spina Christi Biologische Shikakai peulpoeder Amla poeder Biologische Aritha Biologische Hibiscus Poeder

Fijne producten en erg klantvriendelijke service

Ik had de website van louland waarschijnlijk niet gevonden als ik er niet over getipt was, maar ik ben heel blij dat ik louland heb leren kennen. Ik bestelde een aantal producten, die ik goed kon selecteren door de uitgebreide uitleg bij de artikelen. De bezorging verliep naar verwachting en er zat ook nog iets extra's bij. Extra leuk om uit te pakken. Ik ben erg tevreden met mijn bestelling.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht MSM vlokken, een houten kam en borstel en een reinigingsborstel.

vriendelijk en snelle service

Een vergeten item werd snel nagestuurd zonder berekening van de portokosten, super!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht diverse oliën

Goede spullen alleen belabberde levertermijn bij uitverkochte producten.

We hadden een haarborstel die erg fijn was, maar brak. Deze was uitverkocht. Levertermijn was 8 weken. Maar inmiddels zijn we 5 maanden verder. En de borstel is nog steeds niet leverbaar op de website. Word ook niet op de hoogte gehouden. Gemiste kans!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Scapino brush, haarzeep

Beste Sophia, Op 1 oktober nl. hebben wij u het onderstaande emailbericht gestuurd. Wij hebben hier helaas geen reactie op vernomen. Wij hopen dat u alsnog contact met ons wilt opnemen. Onze email d.d. 1 oktober 2020: Beste Sophia, Wat vervelend dat u zo lang moet wachten op de Scalp brush. Wij betreuren dat u heeft ervaren dat wij u niet voldoende op de hoogte hebben gehouden. Het klopt dat de Scalp brushes vanaf mei zijn uitverkocht. We hebben een aantal maanden geleden een nieuwe order geplaatst voor de Hercules kammen en scalp brushes. De kammen zijn inmiddels binnen. Onze leverancier heeft echter aangegeven dat de Scalp brushes niet beschikbaar waren en pas medio oktober kunnen worden geleverd. Wij hebben dit bericht direct op onze Homepage onder Nieuws vermeld. Wij hebben u tweemaal ge-emaild dat wij u zouden berichten zodra de scalp brushes er zijn. Wij begrijpen dat dit lang heeft geduurd, maar wij hebben hier echter geen invloed op. Wij bieden onze welgemeende excuses aan voor het feit dat wij initieel dachten dat het ongeveer 8 weken zou duren en dat dit in de praktijk veel langer bleek te zijn. Mochten onze emails van mei en augustus u niet hebben bereikt, check dan uw spammap. Mochten onze in deze map zijn beland, markeer dan ons emailadres als ‘geen spam’. U heeft in uw Kiyoh beoordeling aangegeven dat u ons bedrijf niet aanraadt aan anderen. Wij vernemen daarom graag of u het alsnog op prijs stelt een berichtje te ontvangen zodra de borstels weer beschikbaar zijn. Voor de initiële onjuiste inschatting qua levertijd begrijpen uw teleurstelling volkomen. Wij bieden u daarom nogmaals onze oprechte verontschuldigingen aan.

Wauw Super goede olien

De oliën van Louland zijn van zulke hoge kwaliteit! Ik heb weleens oliën van andere merken geprobeerd maar ik merk gewoon zo veel verschil, de oliën van louland zijn veel beter. Alle oliën hebben de perfecte textuur, kleur en geur. Je merkt dat de producten met veel zorg en aandacht gemaakt zijn. Ik word altijd goed geholpen, alle vragen worden altijd goed beantwoord en de bestelling heb ik binnen 1 a 2 dagen in huis. De zachte shea butter voelt geweldig! de rozenbottel olie heeft de perfecte kleur en geur. Ik ben super blij met deze hoge kwaliteit producten. Bedankt 1

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Jojoba olie, squalaan, rozenbottel olie, de zachte shea butter, granaatappel olie, alle boters, acai olie en nog een paar andere oliën Hibiscus poeder, bhringraj en brahmi poeder.

prachtige producten en goede klantenservice

Al vaker besteld bij Louland, omdat zij net die combinatie aan producten hebben die je in andere shops niet vindt. Verder hebben ze veel kennis over het gebruik ervan en wordt je bestelling snel geleverd. Ook de klantenservice is top, je wordt persoonlijk geholpen bij het kiezen van de producten die bij je passen en dat is heel erg prettig winkelen!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Ziziphus, Brahmi, MSM, hibiscus

Persoonlijk en betrouwbaar

Geweldige webshop met bijzondere producten, die je elders niet zo makkekijk vindt. Ik heb er eerder henna en toebehoren besteld, daarna houten kammen en borstels. Zeer goede, persoonlijke service als je bv vragen hebt. Ook flexibel, bv als je iets bent vergeten te bestellen kunnen ze het er nog handmatig aan toevoegen zodat je niet twee keer verzendkosten hoeft te betalen. Aanrader!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Henna een andere poeders, sluitband, houten kammen en borstels

Goede service en mooie producten

Ik werd met mijn vragen heel goed en uitgebreid geadviseerd Bestelling netjes en snel ontvangen. Goede info op de site. Fijne producten voor natuurlijke verzorging

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Haarpoeder

Fantastische producenten en service!

Heel blij met alle info op de website. Door dat ze alles zelf uitproberen en onderzoek doen had ik heel veel vertrouwen in de producten. Ik weet nu zeker dat ik een borstel met echt varkenshaar heb, in de winkels zit er heel vaak alsnog plastic doorheen. Ook heel blij met de info over hoe je het beste kunt borstelen en hoe je borstel te reinigen.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Faller kam en borstel

Fijne producten met duidelijke communicatie en snelle levering.

Eerder producten voor mijn haar besteld, was ik heel blij mee. Casia Obovat voor mijn zeer beschadigd haar toendertijd. Inmiddels is mijn haar hersteld en miste ik nog een mooie set houten kam en borstel voor mijn haar. De producten zijn van hoge kwaliteit. Ook deze keer weer een fijne, duidelijke communicatie wat betreft levering. Kreeg er nog een sample bij, heel attent van Talitha.. Volgende keer als ik weer iets nodig heb ga ik weer bestellen. Dank je wel voor de goede zorgen en de fijne service.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Casia Obovata, houten borstel van olijfhout 6 rijen en groffe houten kam.

Ik had eerst wat bedenkingen bij deze website omdat ze niet het thuiswinkel keurmerk hebben. Echter ik heb toch het risico genomen en een bestelling geplaatst. Na mijn bestelling heb ik nog een mail gestuurd of ik een extra artikel kon bijbestellen. Daar werd niet direct op gereageerd en mijn bestelling werd verzonden. Een dag later had ik het in huis. Alles was netjes verpakt en kwam in goede staat aan. Later kreeg ik alsnog reactie op mijn mail met excuses en kreeg ik het extra artikel gratis thuisgestuurd. Super!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Borstels

frage

https://louland.nl/product/scalp-brush/hercules-sagemann-houten-scalp-brush-voor-het-klitvrij-maken-van-alle-haartypes-nat-borstelen/ hoi ?? wanneer is het beschikbaar?

• Welke producten heeft u bij ons gekocht N.v.t.

producten van topkwaliteit

Pas voor het eerst bij dit bedrijf een bestelling gedaan. Ik had amla, henna en indigo besteld. Alles van topkwaliteit, het resultaat is erg mooi geworden. Het duurde even voordat ik de bevestiging van mijn bestelling in mijn mailbox had waardoor ik mij afvroeg of het wel goed gegaan was. De bestelling had ik verder snel in huis en er zat ook een proefje bij ter kennismaking met een ander product.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht indigo, henna, amla