wanneer is henna beschikbaar?

• Welke producten heeft u bij ons gekocht henna

Heerlijke producten en top kwaliteit olie!

Goede kwaliteit olie

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Etherische olie

goede service, fijne producten

Ik heb een borstel en kam besteld via Louland. Ik had nog een paar vragen en ik ben heel goed geholpen. Ik ben heel blij voor al het advies dat ik heb gekregen van Talitha en voor al de goede service. Er was helaas een klein hoekje van de kam afgebroken tijdens de verzending maar ik kreeg direct een nieuwe kam. Zeker een aanrader!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht handgemaakte haarborstel met Calcutta haren, houten kam

Ik verf al 20 jaar mijn haar met chemische haarverf. Aangezien mijn haar nu toch daar flink onder begint te lijden (mijn haar werd broos en nam de verf niet meer goed op) ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. Ik kwam uit bij Louland. Dankzij de uitgebreide beschrijving (van herkomst tot gebruik) heb ik Henna gekocht via de site. Door de gebruiksaanwijzing op te volgen heb ik nu een geweldig mooie warme haarkleur. Ik ben ontzettend tevreden en zelf na 1 keer weet ik dat ik niet meer anders wil!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Henna uit India

Ongebruikelijke vraag over Indigo

Superinteressante site! Indigo is en betekent blauw. Nou zoek ik al jaren een haarverf die mijn heel donkere donkerblonde haar verlevendigt omdat donkerblond van zichzelf snel nogal saai oogt. Ik liet me altijd overal wegsturen met; 'Tja, dat hebben we niet, wie wil zijn haar nou donkerblond grijzerig verven.' Ik heb het toch ooit een keer wel laten verven in die kleur, (met een chemische kleur weliswaar) en dat was echt prachtig! Nu heb ik kort kastanjerood geverfd haar met henna, en wil proberen de donkerblonde uitgroei op natuurlijke wijze blauwerig grijs te maken. Kan dit met indigo? Gewoon alleen indigo, daar zit toch ook iets van zwart in, en dan alleen als korte spoeling? (En dan maar even tijdelijk voor gek lopen met 2 verschillende kleuren haar, en het rode later laten vervagen met dezelfde kleur maar dan donkerder bv.) Ik ben dus zeker geïnteresseerd in bruin. Vast bedankt voor het antwoord! Groet, Tirza.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht N.v.t.

Fantastische warme kleur en zeer goed advies.

Mijn haren gekleurd met Henna en indigo en (Amla voor de koelere kleur), het resultaat is een warme bruine kleur, ik kreeg een heel goed kleur en haar advies en ben er heel tevreden. Voor de droogte van mijn haar heb ik het advies gekregen om met Ziziphus en brahmi te wassen, je krijgt hier zachte haren van met een mooie glans door ook met een azijnspoeling na te spoelen. Al mijn vragen werden zeer goed beantwoordt en ik kan niet anders zeggen dat het advies vakkundig en professioneel bij mij binnen kwam en het resultaat mag er zijn, ik wil niet meer anders. Bedankt Talitha!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Henna,indigo, brahmI, amla en Ziziphus

Ik ben super tevreden met het resultaat.

Ik heb mijn haar met 30 gram Henna en 70 gram Indigo gekleurd. Ik ben heel erg blij en tevreden met het resultaat. Ik ben voor 80 procent grijs. Het heeft super gepakt,al mijn haren zijn nu donkerbruin.Verder heb ik heel goed en prettig advies van Louland gehad.Ik heb mijn haar eerder met Henna en Indigo van andere zaken gekleurd, maar zonder resultaat.. Shirley.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Indigo,Henna, brahmI, amla en Ziziphus

Echt subpar bedrijf

De Criollo Cacao druppels Peru lijkt te veel op echte chocolade. Geef aub meer informatie over het product met een label. Anders weet men niet gelijk dat het zeep achtig is. De site is oud en onoverzichtelijk en contact op nemen is bijna onmogelijk. Een ster is al te veel

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Hercules kam

Beste mevrouw Van Houten, Helaas hebben wij nog geen reactie van u mogen vernemen op onze email verzonden op 30 oktober. Ik stuur u nogmaals, nu via Kiyoh, deze reactie. Wij hopen alsnog met u in contact te kunnen komen om precies vast te stellen waar het mogelijk is misgegaan. Wij zouden uw ongenoegen graag willen wegnemen maar daarvoor is wel contact met u nodig. Hieronder nogmaals onze reactie van 30 oktober: "Ik schrijf u omdat wij via Kiyoh een beoordeling van u hebben ontvangen. Ik begrijp hieruit dat u meer informatie had willen ontvangen over het gratis presentje dat was bijgevoegd. Het presentje is 100% pure cacaoboter, te gebruiken als pure huidverzorging bijvoorbeeld. In de online gebruiksaanwijzing vindt u nog meer tips over hoe deze boter te gebruiken. Van de meeste producten die wij verkopen leveren wij digitale gebruikaanwijzingen. Hopelijk trof u bij uw bestelling een kaartje met hierop het internetadres met gebruiksaanwijzingen. Ik geef u voor de zekerheid de link Gebruiksaanwijzingen Louland https://louland.nl/meer-weten/louland/gebruiksaanwijzingen/ Verder gaf u in de beoordeling aan slecht contact met ons te kunnen opnemen. Ik kan helaas geen eerdere email hierover terug vinden. Met welk emailadres heeft u uw vraag verzonden? Ik kan op dit moment helaas ook geen voicemailbericht van u terugvinden. U kunt ons ten allen tijde bereiken op de volgende wijze: Aan de linkerzijde op elke Louland pagina van onze site staat een groene HELP button waarmee u een emailbericht aan ons kunt sturen. Ons telefoonnummer staat bovenin op elke pagina van de website. Tenslotte, ik begrijp u onze site enigszins oud en wat onoverzichtelijk vindt. We zijn momenteel hard bezig met het ontwikkelen onze nieuwe site. Omdat wij het heel vervelend vinden dat u niet tevreden bent zouden wij graag morgen telefonisch contact met u willen opnemen om eventuele onduidelijkheden 100% weg te nemen. Ik verneem graag van u of u dit op prijs stelt. Met vriendelijke groet, Talitha van der Burg

Top producten

Goede service, beantwoorden mail goed eerlijke (top) producten gebruik ze voornamelijk voor mijn haren (heb van nature slagen/krullen in mijn haar) ben net zo'n 4 weken onderweg maar zie al wel een beetje verschil. Kortom helemaal tevreden!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Ayurvedische kruiden en oliën

Alle soorten haar zeep zijn goed

Ik ben zeer tevreden over Louland producten. Ik heb vandaag voor het eerst Rosemary Lavender gebruikt en ben tevreden zoals het is beschreven. Ik heb vandaag ayurvedic herb haarzeep besteld. Deze had ik eerder ook meerdere malen gebruikt en ben ook tevreden. Haaruitval heb ik niet meer! Ik wil Talitha bedanken voor de service en informatie, want je hebt er weinig van die vriendelijk zijn.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht 5 soorten haarzeep

Geweldige producten en goede informatieve website!

Mooie en natuurlijke producten met snel zichtbaar resultaat!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht trial shampoo bars en alma.

Welkome verrassing

Ik heb vanmiddag de shampoobar trial babassu & olive binnen gekregen en er zojuist mijn haar mee gewassen (ik moet nog even afwachten om het resultaat te zien en weet dat ondervoed haar meerdere wasbeurten nodig heeft om goed gevoed te worden) en wat een heerlijk gevoel was dit. Tijdens het wassen voelde het alsof er wolkjes tussen mijn haren woonden en na het kammen is mijn haar nog steeds super zacht en licht. Dit is de eerste keer dat ik zo’n ervaring heb sinds de eerste shampoobar die ik gebruikt heb. Ik hoop heel erg dat het resultaat droog mooi is, want dit is super! :) Ik ben blij! Ook de service van Louland is super. Altijd bereid om je te helpen, klantvriendelijk en betrokken. Ik ben fan! 😊

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Chagrin Valley Olive&Babassu shampoobar trial

Fijne kam en topservice

Ik heb een houten kam besteld. De kam werd snel geleverd, in een duurzame verpakking en met een extraatje erbij: skin soap. Alles verliep perfect.

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Houten kam

Fijne en eerlijke produkten, goede en duidelijke uitleg , snelle verzending!

• Welke producten heeft u bij ons gekocht Henna, zepen van Chagrin

Zeer tevreden!

Henna, indigo en olijfhouten borstel besteld. De producten zijn perfect: de henna en indigo zijn heel fijn gezeefd, vers en goed verpakt. De borstel is heel mooi en fijn om mee te werken; met gladde houten pinnen die het haar niet beschadigen. De bestelling was milieuvriendelijk verpakt en razendsnel verzonden. Ik ben zeer tevreden!

Fijne ervaring

Ik heb zeer dun half lang haar, als ik het gewassen had kon ik het bijna niet uit de knoop krijgen, ondanks crème, net elastiek engelhaar. Jaren lang heb ik een zwijnen haren borstel uit Frankrijk gebruikt, deze is versleten. Na verscheidene borstels gekocht te hebben van o.a. Etos Kruidvat en nog een speciaalzaak was het allemaal niks. Heb op internet gezocht en kwam uit bij Louland, ik heb hen gemaild welke geschikt zou zijn voor mij, ik heb gelijk antwoord gehad en die borstel nu in mijn bezit, ze zeggen weleens er is geen betere! Met het gevolg dat mijn kleindochter ook zo een wilde, besteld en ze is er reuze blij mee, zij heeft erg lang haar, borstellen en klitten zijn er uit!

Super webshop, persoonlijke benadering

Vaste klant, fijne webshop, betrouwbaar. Prachtige goede eerlijke produkten.

In 1 klap van het probleem af

Ik heb 3 keer met louland zeep mijn haar gewassen tot nu toe. Ik zou de komende dagen en maanden ook met deze Louland zeep gaan wassen. Het maakt het haar diep schoon en ook nog volume en minder vet op hoofdhuid. Ik heb in 40 jaar heel veel producten geprobeerd, maar nee!! Ik wil het niet te vroeg juichen, maar wat voor een shampoo of zeep ik tot nu toe had gebruikt waren allemaal slechte producten voor mijn dunne en vettige haar. Ik ben wel tevreden over Louland zeep, geen roos, vet en ook nog beetje volume. Ik gebruik het om de 3 dagen. Je kan het ook veel minder gaan gebruiken de komende dagen. Bedankt Louland, bedankt Talitha. Ik heb het aan iemand voorgesteld en ga nog meer mensen erbij betrekken.

via contact eerst gevraagd welke haarborstel, keuze is er reuze. Keurig antwoord gekregen met link naar de goede borstel Ook snelle bezorging, en keurig verpakt

WOW in product en service!

Erg een aanrader als jij natuurlijke producten aan het zoeken bent. Plus super informatie en als jij meer nodig heb, zij zijn altijd willig het beter/meer uit te leggen. <3

Pluspunten

Topie

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Mooie producten en persoonlijk advies

De website kan nog beter. Niet de content maar wel de site zelf.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle levering, mooi verpakt. Kwaliteit van de henna en indigo is heel goed! Erg fijngemalen, brengt eenvoudig aan en wast makkelijk uit met prachtig resultaat. Ik was zeer positief verrast.

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Great products and if the order process does not go well there is a very good person available to help if you call

The website order process could use some work

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Geweldig veel mee gedacht over mijn vele eisen en goed geholpen om me over mijn ongerustheid heen te helpen dat ik zou eindigen als wortel of vuurtoren. Perfecte combinatie geadviseerd. Ben super blij dat ik de stap heb gewaagd dankzij het eindeloze geduld van Talitha. Ik had de pech dat de henna nog onderweg was vanuit India en dat het daarna waarschijnlijk storm liep, maar dat kan gebeuren.

Geen maar ik heb er maar geen 10 van gemaakt omdat men anders waarschijnlijk denkt dat het een nep review is.