De bestelling was prima in orde en ook nog eens met aandacht ingepakt.

De 'nazorg' is top!

Het nadeel van internet shopping: je kunt de sokken niet voelen voordat je ze koopt. Daardoor had ik veel te dikke anti-slip sokjes voor mijn zoontje gekocht. Na uitleg aan de klantenservice - de sokjes pasten niet in zijn schoentje - werd ik snel en vriendelijk per mail te woord gestaan. De sokjes konden retour, ik kreeg tips voor sokjes die eventueel wel geschikt zouden zijn en de verzendkosten voor deze nieuwe bestelling waren gratis! Het enige minpuntje: ik moest wel vragen om een kortingscode voor de nieuwe zending. Het zou helemaal vlekkeloos zijn als deze zonder te vragen was gegeven. Of nog beter; reken helemaal geen verzendkosten!

Goede service!

Goede en snelle service. Mooie kwaliteit.

Prima service.

Snelle levering, goede kwaliteit en zeer netjes verpakt.

Vriendelijkheid

Naast het feit dat je bestelling keurig wordt ingepakt, is er ook altijd een kaartje bijgevoegd met een bedankje en een vriendelijke wens. Daarnaast wordt er ook nog eens snel geleverd en tegen scherpe prijzen.

Ik had hem besteld voor 17 uur en hij was dus echt de volgende dag er!

Hoe digitaal toch persoonlijk kan voelen

Enorm verrast door leuk handgeschreven kaartje om mij veel plezier te wensen van mijn aankoop. Top

héél tevreden!

Nu het per pakket aangeboden wordt, ben ik zéér tevreden!

veel keus en makkelijk besteld

snel en goed geleverd, echt een aanrader!

Makkelijk en snel

Leuk het persoonlijke kaartje bij de bestelling!

Snelle levering!

Ondanks de Corona crisis levert Beenmode de mooie 60 denier panty van Kunert binnen een dag! Ook een vriendelijk briefje erbij.

Snel

Snelle levering!

Uitstekende en accurate service

Na de eerste bestelling voegde ik een tweede toe. Kreeg direct een mail waarin vermeld dat de zendingen bij elkaar gevoegd werden om zo meeregeren aflever momenten te voorkomen. De zendingen werden precies volgens plan en schema geleverd. Compleet en netjes verpakt. Beenmode geeft de klant het juiste gevoel. Is voor de klant en de merken een goede toegevoegde waarde.

Adequate informatie en levering

Adequate informatie en levering.

Snel en accuraat

Goede kwaliteit

Wat ik bestelde is goed aangekomen

snel en correct

Beenmode levert snel en altijd correct! Het is voor mij de winkel waar je rustig je keus kunt maken,zo doe je nooit een miskoop. de ideale winkel voor al je panty"s !

goed!!

Goed en snel geleverd

Netjes op tijd en keurug verpakt

Vlotte levering

En ook nog vergezeld met n aardig kaartje!

Prima levering en service

Heerlijk hoefde niet op zoek in de winkels, duidelijke omschrijving

Top kwaliteit en snelle levering.

Fijne materialen gebruikt.

Uitstekende klantenservice en product

Uiteindelijk het product ontvangen. Zeer tevreden over. Ondertussen ook goed contact gehad met klantenservice, erg behulpzaam.

prima en goed

Alles is in goede orde en op tijd bezorgd en in netjes gepakt.

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!