Elke keer weer met zorg en aandacht ingepakt en bezorgd!

Elke keer weer met zorg en aandacht ingepakt en bezorgd! Ook dat persoonlijke kaartje maakt het ook leuk om weer bij jullie te bestellen.

zeer tevreden

Binnen een dag geleverd, tegen lagere prijs dan op de Wolford website, en er zat nog een persoonlijk hamdgeschreven kaartje bij ook. Top gedaan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service............binnen 2 dag heb ik het binnen. Bedankt, net voor n verjaardag.

Wil alleen zeggen dat bij sommige sokken GEEN merk aan zat. (Knopje) Voor degene die het kreeg is het spijtig. Maar ook voor ons, die het hem kado gaven. ( sokken Tropical, groen met bladmotief)geen knopje en nog 2 andere. Heb voor € 100,- bij jullie gekocht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste mevrouw Stout, Hartstikke fijn dat u tevreden bent over onze service. We hebben u daarnet even gebeld met wat uitleg over de Burlington sokken waar geen knopje opgenaaid zat. Het knoopje vervalt soms op de Fashion sokken vanwege de print op de enkel. Het merk zit onder op de voet erin gebreid. We hopen dat de jarige blij is met zijn cadeau, want een gegeven paard mag je niet in de bek kijken ;-). Met vriendelijke groet, Yael

Snelle levering top kwaliteit

Ik zocht sokjes voor in wat nettere schoenen. Site is lekker overzichtelijk dus snel gevonden. Binnen een paar dagen had ik alles al in huis. Kwaliteit en kleur komen precies overeen met beschrijvingen en foto's.

Hele goede service

Ik had een "probleem"met een product, dit is zeker naar 100% tevredenheid heel snel opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

altijd op tijd geleverd volgens afspraak

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede informatie, ook over de telefoon. Attent berichtje er altijd bij :)

Zie boven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel verzonden en prachtig ingepakt met een handgeschreven kaartje!

Perfecte service, snelle levering

Snelle verzending, keurig verpakten begeleidend bedankje erbij, super

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pakketje was mooi verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat een goede, snelle service en wat ontzettend leuk om een kaartje met (handgeschreven) persoonlijke tekst te ontvangen!

Snel, efficient

Altijd leuk om een persoonlijk berichtje te ontvangen bij de bestelling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede begrijpelijke website, mooie producten en een prima afhandeling.

Ik koop al jaren bij Beenmode, heb er fijne ervaringen mee. Producten worden netjes, discreet en milieubewust verzonden met vaak een persoonlijke annonce. Helemaal TOP dus.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte service, snel geleverd en met zorg

slecht.

Na 1 week nog geen bezorging van de bestelde goederen!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geen email meer

Verstuur geen email meer naar mij aub

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede service, mooie producten

Netjes

Snelle levering en altijd een persoonlijk kaartje erbij. Top!

Prima snelle service

Bestelde producten worden altijd snel geleverd, in 95% van de gevallen de volgende dag. Ik heb meerdere malen besteld en het geleverde voldeed altijd precies aan de verwachtingen.

Snel en accuraat geleverd

Altijd correct

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en snelle service, ook bij ruilen voor n andere maat

De bestelde maat was niet correct. Na telefonisch overleg goed geholpen en juiste maat besteld en snel ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Persoonlijke benadering met een professionele afhandeling.

Panty's besteld, verkeerde maatvoering ontvangen en allemaal gelukkig zonder beslommeringen retour kunnen sturen. Bij aangeven dat een ander model niet meer voorradig was werd mij een mail gestuurd dat er weer nieuwe leveringen waren binnengekomen en dusdoende kon ik wederom naar alle tevredenheid een nieuwe bestelling plaatsen. Ben zeer tevreden en het persoonlijke briefje met veel plezier vond ik aangenaam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snelle service en toch prettig met een handgeschreven kaartje erbij

8 paar maillot gekocht voor mijn kinderen. Volgende dag al in huis en netjes verpakt. Ook vind ik ern handgeschreven kaartje een prettige attentie. Zelf voor merk van Falke gekozen. Lijkt me goede kwaliteit (nog niet aangetrokken bij kinderen).

Snelle betrouwbare levering

Over Beenmode.nl