Uitstekende service en altijd een persoonlijk briefje erbij!

Snel en ook persoonlijk door een handgeschreven kaartje

Er is snel geleverd met een leuk persoonlijk kaartje erbij. Product was ook naar verwachting.

Snelle en persoonlijke levering

Prima. Besteld en de volgende dag in de brievenbus.

Erg klantgericht en groot keuze aan producten

Wanneer ik mijn bestelling ontvang zit er altijd een persoonlijk kaartje bij, wat het erg leuk maakt. Daarnaast nadelen de medewerkers retouren prima af. Ik ben erg tevreden.

perfect,

Bestellen op internet, volgende dag netjes en correct afgeleverd, en altijd met een persoonlijk kaartje. En vooral dat laatste maakt het verschil en geeft je altijd het gevoel een cadeautje te krijgen :-),

fijn!

bestelde product correct afgeleverd!

Heel welkom geheten

Gebruiksvriendelijk en uitermate vriendelijk en persoonlijk behandeld, Erg prettig

Altijd snelle en goede levering!

Al regelmatig bij Beenmode besteld en altijd bijzonder tevreden .

Snelle levering en prachtig ingepakt

Snelle levering en prachtig ingepakt

Echt geweldige pantys

Keurig verpakte pantys het is echt een cadeautje wat binnen komt. Mooie pantys oom in een woord geweldig daarom kom ik ook steeds terug

ruim assortiment, alle fijne merken. snelle service.

Fijne webwinkel, met een groot assortiment, veel keuze.

Snel geleverd en netjes verpakt

Snelle levering van mooie panty's

Mooie panty's, veel keuze en stipte levering.

Klantvriendelijke website, snelle levering en zelfs een persoonlijk briefje in het pakket. Klasse!

Prettig geholpen

Ik had per ongeluk een verkeerde maat aangeklikt tijdens mijn bestelling. De bestelling was klaar voor verzending meteen gebeld en ze hebben het direct omgeruild in de juiste maat, top!

Mooie producten.

Omdat helaas 1 van de 2 bestelde producten was uit verkocht en niet kon worden nageleverd, na informatie snel een ander product besteld. Dit werd direct geleverd en het restbedrag werd dezelfde dag terug gestort. Kortom zeer klantvriendelijk.

ruime keuze en snelle levering

Ik vind de website prettig zoeken, er is ruime keuze en de bestelling werd snel geleverd

Zeer tevreden en netjes verpakt !

Zie hierboven

super

Nadat ik sokken had besteld, kwam ik er achter dat ik de maat niet aan ingevuld. Na een mail kwam het alsnog goed en kreeg ik toch de goede maat opgestuurd! Dat noem ik nog eens service!

Snelle levering. Fijn dat het in de brievenbus past, zodat je voor de levering niet thuis hoeft te zijn. Krijgt een e-mail bij verzending van het pakket met informatie over de zending, brievenbus of pakket. Leuk handgeschreven kaartje bij het pakketje.

Altijd snelle levering. En het persoonlijke berichtje is ook goed. Ze geven je het gevoel je echt te kennen.

SUPER

Heel hartelijk dank voor het snelle opsturen en voor de aardige en snelle reactie op een vraag. SUPER DUS én leuke sokjes besteld bij jullie.

Snelle top service en mooie aanbiedingen

Veel keus en snel in huis, heerlijk shoppen hier!

Prima website!

Ik heb mooie sokken uitgezocht, in verschillende prijsklassen, en ze werden mooi verpakt in een platte doos geleverd. Een kadootje om ze uit te pakken.

Over Orangebumblebee

OrangeBumblebee.com is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode en shapewear webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!