Laden reviews...
Laden reviews...
705 reviews in the last 12 months
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Based on the reviews, customers consistently praise fast delivery and helpful service. The product quality and packaging are commonly highlighted as positives. The website and ordering process are described as easy and reliable, with a broad selection. Overall, customers report a positive shopping experience and reliable support.
Zoals gezegd, snelle levering en ook nog eens netjes verpakt. Groot assortiment op de site.
Beveelt aan
12 March 2025
Lia
Sneek
Beste Lia,
Wat fijn dat u zo tevreden bent met uw bestelling! We doen ons best om alles snel én netjes te leveren, dus we waarderen uw compliment enorm. Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Gemakkelijk aan te vragen. Snelle service. Goede producten.
Beveelt aan
12 March 2025
Ria
Franeker
Beste Ria,
Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Een gemakkelijke bestelling, snelle service en goede producten, daar doen we het voor. 😊 Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Lonneke
Beenmode Klantenservice
Mooie pantys en een snelle levering. Keurig verpakt.
Beveelt aan
12 March 2025
S
Ulft
Beste S,
Wat leuk om te horen dat u blij bent met uw panty’s en onze service! We zorgen er graag voor dat uw bestelling snel en netjes aankomt. Veel draagplezier en tot de volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Karin
Beenmode Klantenservice
Ik besteld regelmatig kousen en sokken bij beenmode. Het bestellen is makkelijk en ze worden snel geleverd.
Beveelt aan
11 March 2025
Annette
Amsterdam
Beste Annette,
Wat fijn dat u ons zo regelmatig weet te vinden! We waarderen uw vertrouwen enorm en doen er alles aan om uw bestellingen steeds weer snel en soepel te laten verlopen. Tot de volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Karin
Beenmode Klantenservice
Vooral het handgeschreven berichtje erbij wordt zeer gewaardeerd!
Beveelt aan
11 March 2025
Jeannette Lammers
Heemskerk
Beste Jeannette,
Wat leuk dat u ons handgeschreven berichtje zo waardeert! We vinden het belangrijk om een persoonlijke touch toe te voegen aan elke bestelling. Heel fijn om te horen dat u blij bent met onze service.
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Op alle fronten van het proces ontvangen mail tot ontvangen bestelling/pakketje thuis een 10 plus
Beveelt aan
11 March 2025
Kootje
Stiens
Beste Kootje,
Jeetje, een 10 plus.. wat een eer en een mooie beoordeling, dank u wel! We doen ons best om het hele proces zo soepel en prettig mogelijk te laten verlopen, dus fijn dat u dat zo heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Fleur
Beenmode Klantenservice
Goede webshop, snelle levering en mooie artikelen
Beveelt aan
10 March 2025
Ellen
Rotterdam
Beste Ellen,
Wat een fijne review, dank u wel! 😊 We doen ons best om mooie artikelen snel en soepel bij u te bezorgen, dus fijn om te horen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Super snel geregeld
Beveelt aan
10 March 2025
Van der Meer
Ouddorp
Beste heer/mevrouw van der Meer,
Wat leuk om te horen dat alles zo snel geregeld was. We zorgen er graag voor dat u uw bestelling zo snel mogelijk in huis heeft. Dank u wel voor uw mooie beoordeling en tot de volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Karin
Beenmode Klantenservice
Mijn bestelling was al de volgende dag binnen dus super fijn dat het zo snel geleverd kon worden! Het was allemaal netjes verpakt. Vond dat persoonlijk berichtje ook leuk!
Beveelt aan
10 March 2025
Chantal Hartmann
Rotterdam
Beste Chantal,
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat uw bestelling zo snel geleverd werd en dat u het persoonlijke berichtje kon waarderen. Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Lonneke
Beenmode Klantenservice
M’n aangekochte Gieswein sloffen zijn enig in z’n soort. Perfecte onverslijtbare zolen en goede pasvorm.
Beveelt aan
9 March 2025
Ton
Driebergen-Rijsenburg
Beste Ton,
Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn dat u zo tevreden bent met uw Giesswein sloffen. We wensen u er veel plezier mee! Graag tot u dienst.
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Hier vind je echt alles op gebied van beenmode en ondermode. Uitgebreide info en duidelijke foto's van het product. Bestelling is snel geplaatst. Keurig verpakt in een niet al te groote passende doos. En mocht je vragen hebben dan word daar door de service afdeling snel op gereageerd.
Beveelt aan
9 March 2025
Brigitta
's Heerenberg
Beste Brigitta,
Bedankt voor de mooie woorden! Wat leuk om te horen dat u al jarenlang klant bent en tevreden bent over onze website, service en producten. We waarderen uw vertrouwen enorm en doen natuurlijk altijd graag ons best. Tot u dienst en een fijne dag vandaag.
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Ik zocht voor mijn vrouw een verrassing en ik kwam uit op de Marcmarcs Printed Inverno. Op foto al een schitterende panty maar in werkelijkheid nog veel mooier. En ook nog eens snel geleverd.
Beveelt aan
7 March 2025
Hans
Lieshout
Beste Hans,
Wat een prachtige review, dank u wel! Wat een mooie verrassing voor uw vrouw, en fijn dat de panty in werkelijkheid nog mooier was dan verwacht. Veel plezier gewenst met uw aankoop en graag gedaan hoor:-)
Met vriendelijke groet,
Fleur
Beenmode Klantenservice
Adequaat. Goede informatie. Uitstekende after sales. Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk!!
Beveelt aan
6 March 2025
Jeanne
Wijk bij Duurstede
Hoi Jeanne,
Wat een leuke complimenten, dank! We willen het onze klanten zo makkelijk en fijn mogelijk maken, dus erg mooi dat je dat zo hebt ervaren.
Met vriendelijke groet,
Karin
Beenmode Klantenservice
Zeer goed bevallen website vanwege de ruime keuze, overzichtelijke pagina’s, makkelijk te bestellen, betalen, en snel geleverd. Pakket was zorgvuldig en persoonlijk -d.m.v. een extra kaartje met boodschap- opgestuurd. Een aanrader!!
Beveelt aan
6 March 2025
Cathelijne
Woerden
Beste Cathelijne,
Wat een uitgebreide en enthousiaste review, daar worden we blij van! Super om te horen dat alles zo soepel verliep én dat u het kaartje kon waarderen. Veel plezier met de bestelling en een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Goede service. Bij gebrek aan gewenste kleur een goed alternatief aan geboden.
Beveelt aan
6 March 2025
Ineke
Bussum
Beste Ineke,
Goed om te horen dat we u hebben kunnen helpen met een passend alternatief! We denken graag met onze klanten mee, dus fijn dat u dat zo heeft ervaren. Fijne dag vandaag en tot u dienst.
Met vriendelijke groet,
Lonneke
Beenmode Klantenservice
Keurig geinformeerd over nalevering
Beveelt aan
6 March 2025
Diana Baak
Hazerswoude-Rijndijk
Beste Diana,
Dank u wel voor uw fijne review! We vinden het belangrijk om klanten goed op de hoogte te houden, dus het is prettig om te horen dat u dit zo heeft ervaren.
Fijne dag vandaag!
Met vriendelijke groet,
Adrienne
Beenmode Klantenservice
Heel fijn geholpen aan de telefoon! Ze zijn bereikbaar, vriendelijk en denken met je mee. Een webshop met een ruim aanbod, snelle verzending en een super service!
Beveelt aan
5 March 2025
Ingrid
Heijen
Beste Ingrid,
Wat fijn dat u zo goed geholpen bent! We doen ons best om voor iedereen klaar te staan en mee te denken waar nodig. Heel leuk dat u dat waardeert:-)
Met vriendelijke groet,
Adrienne
Beenmode Klantenservice
Mijn bestelling werd een deel levering in eerste instantie. Bij navraag ontving ik direct een reactie. De volgende week was mijn bestelling compleet en daar heb ik hartelijk voor bedankt. Ook toen direct een reactie. Het is heel zorgvuldig ingepakt en de kwaliteit is fantastisch!
Beveelt aan
5 March 2025
Ineke
Zuidwolde
Beste Ineke,
Wat een fijne review, dank u wel! We besteden veel zorg aan onze verzendingen, en het is heel leuk om te horen dat u dat zo hebt ervaren. Veel plezier met uw aankoop en graag tot de volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Uw medewerkers hebben veel gduld getoond mij te helpen met het oplossen van mijn probleem, ze hebben mij zo bijzonder aardig be handed. Alle Lof!!
Beveelt aan
4 March 2025
Liesbeth van den Eertwegh
Zeist
Beste Liesbeth,
Wat fijn om te horen dat onze medewerkers u zo goed hebben kunnen helpen! We nemen graag de tijd om samen tot een oplossing te komen, en uw mooie woorden doen ons goed. Dank u wel en graag gedaan hoor!
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Vanwege lange wachttijd op de panties heb ik gebeld met beenmode. Fijn dat dat kon en werd op zeer prettige wijze te woord gestaan. 1 week later werden de panties bezorgd. Ga ze in het vervolg daar weer bestellen
Beveelt aan
4 March 2025
Marianne
Rotterdam
Beste Marianne,
Wat fijn om te horen dat we u zo goed hebben kunnen helpen! We begrijpen dat wachten soms vervelend kan zijn, maar we doen ons best om alles zo snel mogelijk naar u toe te sturen. Heel fijn dat u weer bij ons wilt bestellen en we zijn u altijd graag van dienst:-)
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Ik had graag het Ralph Lauren zwempak ook in de kleur ‘Passionfruit’ willen hebben. Momenteel is deze niet leverbaar, maar komt deze nog wel? In maat 38? Mvg, J.Lamb
Beveelt aan
4 March 2025
Joann
Capelle aan den IJssel
Beste Joann,
Bedankt voor uw positieve review! Het is jammer dat het Ralph Lauren zwempak in de kleur ‘Passionfruit’ momenteel niet op voorraad is, maar we houden de voorraad goed in de gaten. We hopen dat het snel weer beschikbaar is! Fijne dag vandaag gewenst:-)
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Het bestelde werd snel geleverd, de kleur was echt overeenkomstig met de kleur van de website
Beveelt aan
4 March 2025
Helen
Amsterdam
Beste Helen,
Wat fijn dat de levering zo snel was en dat de kleur van het product goed overeenkomt met de foto op onze website! We streven er altijd naar om een goede ervaring te bieden, dus het is mooi om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Graag gedaan!
Met vriendelijke groet,
Fleur
Beenmode Klantenservice
Het enige, het kleurenpallet mag van mij nog wel hoger en gevarieerder. Weg met al dat zwart.
Beveelt aan
3 March 2025
M Buzink
Dordrecht
Beste M,
Dank u wel voor uw review! We begrijpen dat een gevarieerd kleurenpalet altijd welkom is en zullen dit zeker in overweging nemen voor toekomstige updates van onze collectie. We doen altijd ons best om hem zo kleurrijk als mogelijk te houden:-)
We hopen dat u desondanks toch altijd wel kunt vinden wat u zoekt en staan anders graag voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Karin
Beenmode Klantenservice
Makkelijk en snel!
Beveelt aan
3 March 2025
Syl
Den haag
Beste Syl,
Wat fijn dat uw bestelling snel en gemakkelijk ging! We zijn blij dat u tevreden bent met uw ervaring. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!
Prettige dag vandaag.
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
er waren problemen met de vervoerder ????ik kreeg de kousjes niet geleverd , oorzaak onbekend we hadden wel kontakt gehad met jullie hierover , na mijn beoordeling van een “1” werd ik gebeld door u en toen had ik de kousjes de volgende !!!! Dag al in huis , GEWELDIG!! Veel dank en jullie verdienen nu oprecht een “10” ipv een “1” Nogmaals dank en vriendelijke groet Nel Kolfoort !!
Beveelt aan
3 March 2025
Nel
ootmarsum
Beste Nel,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke bericht! We zijn erg blij om te horen dat de kousjes uiteindelijk goed zijn aangekomen en dat u tevreden bent met de oplossing. Onze excuses voor het ongemak met de levering, maar we waarderen uw geduld en begrip enorm. Uw positieve feedback betekent veel voor ons, en we zijn blij dat we het probleem naar tevredenheid hebben kunnen oplossen, dat is uiteindelijk het belangrijkste:-)
Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen! Als er in de toekomst nog iets is waarmee we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan graag voor u klaar. Prettige dag vandaag.
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Driehoeven 16
5076 BB Haaren
Branch
Clothing, Fashion
Specializations
Clothing, Fashion
Other Companies