goede behandeling

Ging om een bestelling die ik op een specifieke datum wilde hebben

Ik wilde iemand verrassen om deze reden een dure panty uitgezocht waarbij vermeld stond voor ... besteld morgen in huis en dan moet ik zo lang wachten dat het feestje al lang gepasseerd is omdat het product helemaal niet aanwezig is en nog door jullie besteld moet worden. Zeg dan niet dat het de volgende dag bezorgd wordt

Geweldige hulp via de telefoon

Je krijgt direct iemand aan de lijn, geen keuzemenu. Dat vind ik al top. Ik heb deze week twee keer zelf iets fout gedaan met twee bestellingen en wat hebben ze me goed geholpen. Alle tijd genomen en alles rechtgezet. Toppers! Daarnaast zijn de producten van topkwaliteit

Snel verzending, fijne artikelen

Elke keer weer tevreden over de snelle verzending! Ze hebben precies de producten in hun assortiment die ik nodig heb. Bij meerdere stuks een fijne korting.

Snel goed te volgen en goede kwaliteit

Snel goed te volgen en goede kwaliteit

snelle levering en vriendelijke klantenservice

In een woord Uitstekend

Gewoon goed

Ruime keuze, voor ieder wat wils in verschillende prijsklasse. Snel geleverd en prettige communicatie/service. Zou zeker nog eens bestellen.

Zeer goede ervaring om te delen met anderen.

Zoals beloofd: de volgende dag het pakketje ontvangen. Zondag de panty's aangetrokken en ik vind ze niet alleen erg mooi, maar ze zitten ook heel goed. Erg blij met dit product.

Goede service en snelle levering

prima!

Snelle levering. Makkelijke toegang tot de website en het assortiment. Leveren de goede merken.

Webshop met winkelgevoel

Snelle levering met een handgeschreven bedankje.

We komen zeker terug.

Snelle levering. Een aanrader!

Producten zoals beschreven en snelle bezorging

Goede servive en direkt contact

Goede service en juiste informatie

Prettige ervaring

Snel en deskundig personeel, en snelle levering

Ben heel goed geholpen en een goed advies gekregen

Na een telefoontje een mail gekregen met de kousen die we nodig hadden

Na plaatsen bestelling volgende dag keurig in een nrievenbusdoos in de bus, zoals gezegd. Duidelijke site en prima service..

snelle service, goede sloffen

prima sloffen die zoals beloofd snel werden geleverd

Snelle goede service

Snel besteld snel geleverd

uitstekend

Goede site,goede service,ben ik blij mee. Hartelijk dank hiervoor.

prima.

Omdat ik de benen altijd koud heb doe ik de panty's aan. Het bevalt mij heel goed mijn vraag is wel gebeurd het vaker dat heren panty's dragen? Het is voor mij wel wennen maar ik ben er prima mee geholpen.

Snelle levering, service altijd goed

Sokken dezelfde dag nog gestuurd. Service is altijd goed.

Snel en persoonlijk

Ik kreeg mijn order supersnel en er zat nog een persoonlijk kaartje bij om mij veel plezier te wensen met mijn bestelling en persoonlijk vind dat altijd heel leuk. Ik ga zeker weer daar bestellen want ik vind de service tot incl. Aanbod producten.

Service on point

Tevreden!

Altijd snelle en correcte levering

Opnieuw een] bestelling geplaatst. Als altijd snelle en uitstekende service.

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!