We komen zeker terug.

Snelle levering. Een aanrader!

Producten zoals beschreven en snelle bezorging

Goede servive en direkt contact

Goede service en juiste informatie

Prettige ervaring

Snel en deskundig personeel, en snelle levering

Ben heel goed geholpen en een goed advies gekregen

Na een telefoontje een mail gekregen met de kousen die we nodig hadden

Na plaatsen bestelling volgende dag keurig in een nrievenbusdoos in de bus, zoals gezegd. Duidelijke site en prima service..

snelle service, goede sloffen

prima sloffen die zoals beloofd snel werden geleverd

Snelle goede service

Snel besteld snel geleverd

uitstekend

Goede site,goede service,ben ik blij mee. Hartelijk dank hiervoor.

prima.

Omdat ik de benen altijd koud heb doe ik de panty's aan. Het bevalt mij heel goed mijn vraag is wel gebeurd het vaker dat heren panty's dragen? Het is voor mij wel wennen maar ik ben er prima mee geholpen.

Snelle levering, service altijd goed

Sokken dezelfde dag nog gestuurd. Service is altijd goed.

Snel en persoonlijk

Ik kreeg mijn order supersnel en er zat nog een persoonlijk kaartje bij om mij veel plezier te wensen met mijn bestelling en persoonlijk vind dat altijd heel leuk. Ik ga zeker weer daar bestellen want ik vind de service tot incl. Aanbod producten.

Service on point

Tevreden!

Altijd snelle en correcte levering

Opnieuw een] bestelling geplaatst. Als altijd snelle en uitstekende service.

Perfect!

Perfect!

Zit lekker

De panty zit ontzettend lekker, alleen zat er dan 1 uur al een 2 beschadigen in…

Prima assortiment en leuke aanbiedingen

Veel keuzemogelijkheden en snelle levering.

Helemaal top!

Alles verloopt op rolletjes: het bestellen, de communicatie, de verzending van de artikelen, de zorgvuldige verpakking en de uitstekende kwaliteit van de producten.

Super, doen alle moeite voor je.

Zie hier boven, super bedrijf, doen echt alle moeite voor je om aan de juiste sokken te komen.

Vlot besteld en vlot bezorgd

Netjes geleverd

Werd zelfs gebeld omdat het een iets ander stiksel was dan op de foto Goede service

Super service!

Goede service en een persoonlijk briefje bovendien!! Erg leuk ;)

Mooie producten, snelle verzending

Tevreden met producten en service!

Prima service, snelle verzending

Driehoeven 16 5076 BB Haaren

+31 85 902 8001

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!